Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 31 van de 58 EersteEerste ... 21293031323341 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 310 van de 579

Onderwerp: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

1. Top | #301

Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

Naar mijn weten zit er inderdaad helemaal geen verschil in beide verzekeringspakketten.

2. Top | #302
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008

Wij hebben ook voor 3 weken via USAReisen bij Dollar een mid-size SUV gehuurd. Betalen 4 weken voor vertrek. Heb ook gelijk een Dollar Express aangevraagd. Heb nu 2 weken verder nog geen kaartje ontvangen maar wel de bevestigingsmail met het nummer !.
    Hopelijk omzeilen we zo de drukte, ook hebben we opgeven in de vragenlijst dat je het liefst een SUV rijden, wie weet worden we gratis of goedkoop geupgrade met ons Express nummertje !

3. Top | #303

Heb net zo'n beetje exact het zelfde gereserveerd en gedaan en kreeg als antwoord bij Dollar:
    Your Member Packet, including your Dollar EXPRESS card, will arrive within 3-4 weeks.
    Je zult dus nog even geduld moeten hebben, denk ik.

En nu inderdaad maar afwachten of er bij het afhaalpunt bij Miami Airport een Express counter is en het voordeel geeft :razz:

4. Top | #304
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agnes Bekijk Berichten
    wie weet worden we gratis of goedkoop geupgrade met ons Express nummertje !
    Keep on dreamin' :mrgreen: De wachtrij voorbij zal wel lukken, maar een gratis upgrade [-X
    Wij hebben een Emeraldpas van National, die levert net zo veel op :-P
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

5. Top | #305

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    De wachtrij voorbij zal wel lukken
    Kijk, en daar heb ik het voor gedaan.

6. Top | #306
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009

ok, nu ik bijna de gehele discussie gelezen heb en de prijzen gezien heb van usareisen ben ik denk ik overtuigd
    maar 1 probleem, mijn duits is niet zeer goed en dat is geen probleem na het boeken las ik, maar heb nog wel een aantal vraagjes voor het boeken
    namelijk we kiezen voor een midsize suv voor 3 weken bij dollar
    is het verschil tussen super spar plus en super inclusive plus alleen maar de volle tank en extra bestuurders? of maakt het nog qua verzekering veel uit?
    ik lees nameli9jk dit:
    Fakult. Versicherungsleistungen (zahlbar vor Ort):
    PPP (Insassenunfall-/Gepäckversicherung)
    USD 6/Tag
    PPP inklusive

dus dat begrijp ik niet helemaal
    het scheelt bij ons 80 euro dus tja das wel veel geld anders maakte het niet uit
    kan iemand ons vertellen wat dit betekent?
    en nu ben ik uitgegaan van een midsize suv
    mag je bij dollar ook je eigen auto uitzoeken? want krijg nu in het voorbeeld een jeep liberty, maar kan niet van voorbeeld wisselen?
    dank julie wel
    groetjes rebecca

7. Top | #307
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Je kunt USAreisen gewoon in het Engels mailen en ze antwoorden dan ook in het Engels.

Knaapje

8. Top | #308
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beccie25 Bekijk Berichten
    is het verschil tussen super spar plus en super inclusive plus alleen maar de volle tank en extra bestuurders? of maakt het nog qua verzekering veel uit?
    Bij dit super inclusive pluspakket is de tank benzine, de extra bestuurder(s) en de inzittenden en bagageverzekering inbegrepen. Of je hier behoefte aan hebt, bepaal je zelf. Met een goede reisverzekering zijn deze schades ook gedekt. Ook al heb je maar behoefte aan één component, het pakket is voordelig. Wanneer je geen tweede bestuurder hebt, is het een kwestie van rekenen. De 'gratis'tank benzine bij dit pakket, kan in sommige gevallen wel eens duur uitvallen. Je betaalt misschien minder voor de tank benzine die je aan de balie moet afrekenen. Ik schat de kosten zelf op 60 dollar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beccie25 Bekijk Berichten
    mag je bij dollar ook je eigen auto uitzoeken? want krijg nu in het voorbeeld een jeep liberty, maar kan niet van voorbeeld wisselen?
    Deze vraag begrijp ik niet zo goed, je mag bij Dollar zelf je keuze maken uit de selectie die voor je klaar staat. Deze auto's voldoen aan de standaardspecificaties voor een midsize suv. Welk merk, type, kleur er staat, blijft altijd weer een verrassing. Het kan een Jeep Liberty zijn, een Chevrolet Equinox, een Toyota RAV4 en nog tientallen andere modelletjes.

9. Top | #309
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Deze vraag begrijp ik niet zo goed, je mag bij Dollar zelf je keuze maken uit de selectie die voor je klaar staat. .

Hee dat wist ik ook niet, dat je bij dollar je eigen auto kan uitzoeken.
    Was voor mij altijd de reden Alamo te boeken..

weer wat geleerd =D>
    Florida Vacation September/Oktober 2024 http://www.oldersom.nl

10. Top | #310
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005

Ook wij zullen in April een antwoord hebben.

Sinds mei 2008 huren wij via Alamo dus de laatste keer Dollar was voor ons mei 2007.
    Veel dingen kunnen veranderen in die tijd.

Op zich maakt het niet uit hoor, je eigen auto uitzoeken is leuk maar geen heel erg belangrijk punt.
    Wat altijd kan natuurlijk is dat als de auto je niet bevalt terug gaan naar de balie en om de auto vragen die je wel uit het rijtje hebt gekozen......

December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise

Forum Rechten