Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 11 van de 101 EersteEerste ... 9101112132161 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

1. Top | #101
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Standaard Re: Auto huren 2010

@teleton,

kan jij voor mij eens nakijken of ik alles inclusief heb genomen voor zover ik het zelf kan nagaan wel maar helemaal zeker ben ik er niet van. Heb navraag gedaan bij eautohuur over de 2 paketten Alamo deze zouden het zelfde zijn qua verzekering verschil zou zijn bestuurder en fuel. In ons geval + navigatie. Bij usareisen heet "ons pakket" weer anders super incl plus. Komt dit dan overeen?
    Misschien hebben andere hier ook iets aan.

Aflever Informatie Pick-up service: Premium Sat-Nav Package: Prijzen inclusief extra bestuurder over 25 jaar & een volle tank benzine & GPS huur - Your Rental Includes * Unlimited Kilometers for * Insurance ( - Collision Damage Waiver - Theft Protection - 3rd Party Liability - Supplimentary Liability Insurance - Uninsured Motorist Protection ) * Local Taxes * Airport Surcharge * Premium location fee * Initial Tank of Fuel * Additional Drivers (aged 25 years or over) * Satellite Navigation System Rental * Homeland Security Fee

Betalings Informatie
    Orginele Prijs Auto
    Korting
    Nieuwe Prijs
    Voorafbetaalde Extra's 1504.95 (EUR)
    263.37 (EUR)
    1241.58 (EUR)

0.00 (EUR)Totaal te betalen1241.58 (EUR)Boek nu en betaal alleen een deposit 120.00 (EUR)Te betalen saldo (Automatisch incasso op 5 jul 2010)
    Uw huur bestaat uit

* Onbeperkt aantal km
    * Verzekering ( - CDW-verzekering - diefstal protectie - aansprakelijkheid derden - SLI (extra ansprakelijkheidsverzekering) - Uninsured Motorist - verzekering )
    * Lokale belastingen
    * Luchthaven toeslag
    * Premium bestemmings toeslag
    * Eerste tank benzine
    *Extra Bestuurder (25 jaar of ouder)
    * Huur navigatie systeem
    * Home Security Fee (Omzet & Staats belastingen)

Andere lokaal te betalen toeslagen

* Buiten Kantooruren Kosten
    * One Way toeslag (waar van toepassing)
    * Extra's verzocht ten tijde van de reservering of die u plaatselijk koopt
    * Kosten voor Aflevering en Ophalen
    * Boetes, Tolwegen & parkeerkosten
    * Aanvullende Verzekering voor letsel aan bestuurder &/of inzittenden.
    * CFC toeslag - $2.50+Tax per dag tot een maximum van $12.50+Tax for rentals commencing at Orlando Airport

Verzekeringsinformatie

Uw huur is inclusief CDW-verzekering en diefstal protectie met geen eigen risico
    Bij het ophalen van uw huurauto, zult u gevraagd worden een waarborgsom achter te laten
    De waarborgsom wordt meestal vastgelegd op uw credit card, maar in sommige gevallen accepteren autoverhuurbedrijven contant geld. Neem contact op met ons team als u de waarborgsom contant wilt achter laten, want dit moet voor ophaal door het autoverhuur bedrijf bevestigd worden. Als het voertuig gedurende de huur schade oploopt, dan kunt u belast worden tot het maximale bedrag van de waarborgsom. In het geval dat de huurder roekeloos of nalatig rijgedrag heeft vertoond of onder de invloed is van drugs of alcohol dan kunt u aansprakelijk gesteld worden voor alle kosten. Let er op dat net als met de meeste verzekeringen zijn er uitzonderingen op wat de verzekering dekt, dit heeft meetal betrekking op de voorruit, banden, de onderkant en het interieur van de auto, sleepkosten & reserve sleutels. Lees de voorwaarden goed door voor uitsluitingen wanneer u de auto huurt. Als u verdere vragen heeft neem dan contact op met onze klantenservice. Verzekeringen die uw eigen risico verlagen of u verdere dekking geven voor u en uw eigendommen kunnen plaatselijk gekocht worden.

Aflever Informatie Pick-up service: Premium Sat-Nav Package: Prijzen inclusief extra bestuurder over 25 jaar & een volle tank benzine & GPS huur - Your Rental Includes * Unlimited Kilometers for * Insurance ( - Collision Damage Waiver - Theft Protection - 3rd Party Liability - Supplimentary Liability Insurance - Uninsured Motorist Protection ) * Local Taxes * Airport Surcharge * Premium location fee * Initial Tank of Fuel * Additional Drivers (aged 25 years or over) * Satellite Navigation System Rental * Homeland Security Fee

Betalings Informatie
    Orginele Prijs Auto
    Korting
    Nieuwe Prijs
    Voorafbetaalde Extra's 1504.95 (EUR)
    263.37 (EUR)
    1241.58 (EUR)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-01-10 om 23:29. Reden: full quote eruit
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

2. Top | #102
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angelique100 Bekijk Berichten
    Bij usareisen heet "ons pakket" weer anders super incl plus. Komt dit dan overeen?
    Het pakket komt niet helemaal overeen. Bij usareisen krijg je bij het meest volledige pakket (inderdaad: superinclusiv plus) de Passagiers en bagage verzekering PPP er nog bij. Dit is een inzittenden verzekering en een verzekering voor de bagage in de auto. De meningen zijn er over verdeeld, in mijn persoonlijke geval valt deze schade onder de reisverzekering en voorziet mijn verzekeringspakket nog eens in een ongevallenverzekering met buitenlanddekking. Verder is de CFC toeslag ( $12,50) voor autohuur vanaf Orlando airport bij usareisen ook in de huurprijs inbegrepen. eAutohuur biedt deze opties niet in de offerteprijs.

Voor zover ik kan nagaan zijn dit de verschillen tussen de beschreven voorwaarden van usareisen en eAutohuur.

3. Top | #103
    Ingeschreven
    Feb 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Kleine lettertjes kosten even tijd....;-). Ik ga het in de loop van morgen met plezier even precies voor je na en kom er op terug, OK?
    dank je wel, ik denk dat er meer lezers zijn die graag even precies willen weten hoe of wat, het blijft gewoon lastig als je er geen verstand van hebt en je wilt toch dat alles goed is geregeld. Moet wel even zeggen dat de service tot nu echt perfect is, ik heb zo een 7 keer gemaild met vragen over van alles en nog wat toen alles helemaal rond was bleek mijn cc niet meer te vinden, was geen probleem mocht over de bank de aanbetaling doen en gisteravond toen mijn partner de 7 pers SUV zag baalde hij dat ik deze niet had besproken. Vanmorgen dus weer een mailtje gestuurd en binnen een uur een nieuwe/aangepaste prijsopgave voor een 7 pers SUV zelfde pakket en voor een heel scherpe prijs.

Waren tegelijk aan het tikken bedankt voor je uitleg ! Wij hebben een goede reis verzekering dus bagage is geen probleem wel goed om te weten. Ongevallen verzekering zou ik eens na moeten kijken waar zou dat bij moeten zitten,..ook de reisverzekering? . die 12.50$ lijkt me geen probleem.
    Laatst gewijzigd door angelique100; 19-01-10 om 10:44. Reden: toevoeging
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

4. Top | #104
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angelique100 Bekijk Berichten
    Ongevallen verzekering zou ik eens na moeten kijken waar zou dat bij moeten zitten,..ook de reisverzekering? .
    In de reisverzekering zit in de meeste gevallen ook een dekking voor overlijden en ongevallen. Uit de voorwaarden van De Europeesche
    bij overlijden 12.500,- - bij algehele blijvende invaliditeit 50.000,- maar de dekking verschilt natuurlijk per verzekering.

eAutohuur wil kennelijk graag nieuwe klanten want ze zijn erg actief. Na de offerte van gisteren kreeg ik vanmorgen zelf ook weer een mailtje met een extra korting(kje). Maar alle beetjes helpen. Ik heb nu 20 % korting op hun catalogusprijs en 2 % korting op de usareisen prijs voor de midsize suv van Dollar. Omdat wij de auto voor zes weken huren en ik maar alleen rijd, loont het bij ons om de tank benzine apart te betalen. Ik heb inmiddels geboekt.....\\/

5. Top | #105
    Ingeschreven
    Feb 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    In de reisverzekering zit in de meeste gevallen ook een dekking voor overlijden en ongevallen. Uit de voorwaarden van De Europeesche
    bij overlijden 12.500,- - bij algehele blijvende invaliditeit 50.000,- maar de dekking verschilt natuurlijk per verzekering.
    Teleton dank je wel voor je duidelijke uitleg.
    Ik was er toch niet helemaal zeker van of mijn verzekering wel zo compleet was als ik dacht dus net even met Unigarant gebeld en JA HOOR ongevallen bagage mikmak is goed verzekerd ! Is voor andere lezers misschien wel even een belangrijk punt om na te gaan of je eigen reis verzekering dit dekt aangezien vele bij usareisen boeken en hier wel alles is inbegrepen en je er dus niet vanuit moet gaan dat dit overal zo is,
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-02-10 om 17:50. Reden: Quote e.a. gerepareerd

6. Top | #106
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2010

Eerder werd een poster hier aangevallen door het feit dat hij het opnam voor eautohuur! (Knaapje, Ceetje die zelfs opperde dat de poster wel eens bij eautohuur kon werken...)
    Toch wel lachen dat we er steeds meer achter komen dat eautohuur helemaal niet zo verkeerd is.

7. Top | #107
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

"Aangevallen" is misschien wat hard uitgedrukt. Ik houd het liever op onduidelijkheid. Het is namelijk erg makkelijk om te schrijven dat "die-en-die aanbieder" goedkoper is dan een andere, maar voor een echte vergelijking heb je nou eenmaal behoorlijk wat gegevens nodig, zoals klasse van de auto, periode in het jaar, duur van de huur, afhaal- en terugbrengpunt, volledige pakket van verzekeringen en andere zaken die in- of exclusief de prijs zijn, de al dan niet meebetaalde benzine etc.

Vandaar dat de reacties op "Deze is goedkoper dan die ...." vaak in de trant zijn van vragen, vragen en nog eens vragen om alle gegevens, en dan kunnen verifiëren van het beweerde.

Zoals Teleton in een voorgaande reactie al aangeeft zit er zo een "klein" verschil in en moet je daardoor bij de ene nog ter plaatse $12.50 betalen en bij de ander niet.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

8. Top | #108
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006

Ik vond vorig jaar de verschillen tussen de verschillende aanbieders voor een 7seater minivan best wel groot. Ik merk nu dat de verschillen eigenlijk minimaal zijn. Het gaat dan inderdaad om de kleine verschillen (zoals met of zonder PPP inbegrepen). Dus dan wordt het inderdaad je eigen verzekering napluizen om na te kijken wat je al verzekerd hebt en dus niet nodig hebt. Bij eautohuur is het PPP van usareisen inbegrepen in het tarief zonder 2e bestuurder en volle tank benzine.

9. Top | #109
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hockey Bekijk Berichten
    Bij eautohuur is het PPP van usareisen inbegrepen in het tarief zonder 2e bestuurder en volle tank benzine.
    Dat kan ik in de voorwaarden niet vinden. Help eens?

10. Top | #110
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006

kreeg ik via de mail als antwoord op de vraag die ik daar over gesteld had.

Forum Rechten