't Is inderdaad even wennen op die site. Maar gezamelijk komen we er vast wel uit, toch? Ook bij usareisen waren er aanvankelijk erg veel vragen, tegenwoordig boekt (vrijwel) iedereen omdat het vertrouwen er is. En omdat ze glashelder met hun voorwaarden zijn, natuurlijk. Bij eAutohuur is het helaas (nog?) niet zo helder. Leuk klusje voor het Floridaforum...\\/
Als er een premium Pakket in de prijs inbegrepen is staat het vermeld. Geen Pakket? Geen vermelding! Zie plaatje.
En onder het tabje Help vind je de vragen en antwoorden. (ik weet het; het zijn geen voorwaarden, maar we doen het er maar even mee) Bij de vraag over de verzekeringen vind je bijvoorbeeld:Of het verzekeringspakket vergelijkbaar is met usareisen.de is mij ook nog niet duidelijk. Zo bieden ze bij eAutohuur een afkoopverzekering voor het eigen risico aan onder de naam Schaderestitutieplan. Je betaalt hier apart voor. Men geeft aan dat de voorwaarden en kosten bij boeking duidelijk worden vermeld. Prettiger is natuurlijk als je het vooraf weet.Alle huren in Amerika en Canada zijn inclusief de vereiste minimale WA-verzekering in overeenkomst met de wet, dit kan zo laag zijn als $5,000. De tarieven van e-autohuur.nl voor deze landen zijn inclusief aanvullende aansprakelijkhieds verzekering (ook wel uigebriede bescherming genoemd) die uw dekking verhoogt tot $1,000,000 met betrekking tot claims tegen u gemaakt door derden.
Ik heb een herziene offerte aangevraagd en ben benieuwd naar de kosten en voorwaarden. Omdat ik kosteloos kan annuleren is er weinig risico. Als ik niet tevreden bent, haak ik af. Mijn bevindingen komen op het FLorum.