Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 5 van de 13 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 123

Onderwerp: Autohuur: eautohuur.nl

1. Top | #41
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Standaard Re: Auto huren 2010

Uhm, ligt t aan mij of vinden meer mensen t lastig om op de site van Eautohuur te vinden wat er nu wel/niet bij de prijs inbegrepen is qua toeslagen/verzekeringen enz.
    Als ik mijn wensen invoer voor de periode van onze vakantie dan krijg ik wel een prijs maar de uitleg erbij is nihil. Als ik verder ga met zgn. boeken, dus naar stap 2, moet ik al meteen mijn gegevens invullen.

2. Top | #42
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Auto huren 2010

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrloes Bekijk Berichten
    lastig om op de site van Eautohuur te vinden wat er nu wel/niet bij de prijs inbegrepen is qua toeslagen/verzekeringen enz.
    't Is inderdaad even wennen op die site. Maar gezamelijk komen we er vast wel uit, toch? Ook bij usareisen waren er aanvankelijk erg veel vragen, tegenwoordig boekt (vrijwel) iedereen omdat het vertrouwen er is. En omdat ze glashelder met hun voorwaarden zijn, natuurlijk. Bij eAutohuur is het helaas (nog?) niet zo helder. Leuk klusje voor het Floridaforum...\\/

Als er een premium Pakket in de prijs inbegrepen is staat het vermeld. Geen Pakket? Geen vermelding! Zie plaatje.

En onder het tabje Help vind je de vragen en antwoorden. (ik weet het; het zijn geen voorwaarden, maar we doen het er maar even mee) Bij de vraag over de verzekeringen vind je bijvoorbeeld:
    Alle huren in Amerika en Canada zijn inclusief de vereiste minimale WA-verzekering in overeenkomst met de wet, dit kan zo laag zijn als $5,000. De tarieven van e-autohuur.nl voor deze landen zijn inclusief aanvullende aansprakelijkhieds verzekering (ook wel uigebriede bescherming genoemd) die uw dekking verhoogt tot $1,000,000 met betrekking tot claims tegen u gemaakt door derden.
    Of het verzekeringspakket vergelijkbaar is met usareisen.de is mij ook nog niet duidelijk. Zo bieden ze bij eAutohuur een afkoopverzekering voor het eigen risico aan onder de naam Schaderestitutieplan. Je betaalt hier apart voor. Men geeft aan dat de voorwaarden en kosten bij boeking duidelijk worden vermeld. Prettiger is natuurlijk als je het vooraf weet.

Ik heb een herziene offerte aangevraagd en ben benieuwd naar de kosten en voorwaarden. Omdat ik kosteloos kan annuleren is er weinig risico. Als ik niet tevreden bent, haak ik af. Mijn bevindingen komen op het FLorum.

3. Top | #43
    Ingeschreven
    Jul 2009

Standaard Re: Autohuur: eautohuur.nl

Ik heb nu 3 aanbieders vergeleken voor t volgende:

- 30 april t/m 14 mei
    - ophalen & terug brengen MCO
    - 7 seater 4x4 SUV

Bij 1) en 2) heb ik gekozen voor het 'Gold' pakket = incl brandstof en extra bestuurders
    Bij 3) heb ik gekozen voor het 'Premium' pakket = incl brandstof en extra bestuurders

1) US Rent a Car:
    Budget = 448 Pond
    Alamo = 521.50 Pond

2) US Car hire:
    Budget = 476 Pond
    Alamo = 528 Pond

3) Eautohuur.be:
    ??? = 634,72 Euro!

Het hangt natuurlijk ook van de koers van de Pond af wat nu echt de goedkoopste is.
    De site van Eautohuur blijf ik onduidelijk vinden. Zo bieden ze 2 x de Dodge Durango (of soortgelijk) aan voor 2 verschillende prijzen terwijl beide wel t Premium pakket bevatten. Als je voor de Dodge Durango kiest kun je deze in t volgende scherm upgraden naar ... een Dodge Durango .. ??????

4. Top | #44
    Ingeschreven
    Dec 2007

De site van Eautohuur blijf ik onduidelijk vinden. Zo bieden ze 2 x de Dodge Durango (of soortgelijk) aan voor 2 verschillende prijzen terwijl beide wel t Premium pakket bevatten. Als je voor de Dodge Durango kiest kun je deze in t volgende scherm upgraden naar ... een Dodge Durango .. ??????
    Ik zal er even een plaatje bij zetten voor onze wedstrijd Zoek de zeven verschillen......#-o. Misschien dat er nog clever dickies zijn die ons uit de droom kunnen helpen? Ik pas en vrees dat je beter even kunt bellen of mailen.

[/URL]

5. Top | #45
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Ik ben ook al enkele dagen voor een huurauto de aanbieders aan het uitspitten, maar ook ik ( ben wel naturally blond) kom er bij eautohuur niet uit wijs, wat betreft de verzekeringen. Aangezien we wel voor een goede dekking willen gaan, denk ik af te zien van deze onduidelijke eautohuur=;

Ik denk dat we maar voor de veelal aangeraden duitse aanbieder gaan....

6. Top | #46
    Ingeschreven
    Jul 2009

hi

Ik trek ook de conclusie dat Eautohuur "gewoon" niet duidelijk is.
    De Duitse aanbieder heeft, voor zover ik uitgevogeld kan krijgen, geen aanbod van 7 seater 4x4 SUV's. Of, kijk ik verkeerd??

7. Top | #47
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aggie Bekijk Berichten
    Aangezien we wel voor een goede dekking willen gaan, denk ik af te zien van deze onduidelijke eautohuur=;
    Haha, als je de oude topics over usareisen leest, kom je ongeveer de zelfde reacties tegen. Ieder maakt zo zijn eigen afwegingen. Zelf neem ik de tijd om e.e.a eerst eens goed uit te zoeken. Als je kritisch bent, moet je ook het geduld hebben om de boel helder te krijgen. Overigens vind ik het ook jammer dat je de voorwaarden niet direct op de site kunt lezen, maar ik begrijp het wel. Deze broker is in vele landen actief en de voorwaarden verschillen per land. Je krijgt ze dus voor je accoord gaat, maar na je aanvraag.

Ik heb zojuist een mail gekregen waar de voorwaarden in staan. Ik moet e.e.a. nog eens goed lezen, maar hier volgt vast een kort overzicht van belangrijke zaken:

Uw huur bestaat uit

* Onbeperkt aantal km
    * Verzekering ( - CDW-verzekering - diefstal protectie - aansprakelijkheid derden - SLI (extra ansprakelijkheidsverzekering) - Uninsured Motorist - verzekering )
    * Lokale belastingen
    * Luchthaven toeslag
    * Premium bestemmings toeslag
    * Home Security Fee (Omzet & Staats belastingen)

Andere lokaal te betalen toeslagen

* Buiten Kantooruren Kosten
    * One Way toeslag (waar van toepassing)
    * Extra's verzocht ten tijde van de reservering of die u plaatselijk koopt
    * Kosten voor Aflevering en Ophalen
    * Boetes, Tolwegen & parkeerkosten
    * Aanvullende Verzekering voor letsel aan bestuurder &/of inzittenden.
    * CFC toeslag - $2.50+Tax per dag tot een maximum van $12.50+Tax for rentals commencing at Orlando Airport

Verzekeringsinformatie

Uw huur is inclusief CDW-verzekering en diefstal protectie met geen eigen risico

8. Top | #48
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

hi

Ik trek ook de conclusie dat Eautohuur "gewoon" niet duidelijk is.
    De Duitse aanbieder heeft, voor zover ik uitgevogeld kan krijgen, geen aanbod van 7 seater 4x4 SUV's. Of, kijk ik verkeerd??
    Kan ik inderdaad ook niet vinden 5 is max terwijl zij wel de zelfde klasse aangeven waarbij andere aanbieders ook aangeven geschikt voor 7 Zoals de Dodge Durrango deze is in 5 en 7 uitvoering. Aangezien wij 4 kids hebben durf ik de gok niet te nemen.
    Laatst gewijzigd door angelique100; 16-01-10 om 12:23.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

9. Top | #49
    Ingeschreven
    Jul 2009

USAreisen.de biedt wel de mini-van aan maar (voor zover ik kan vinden) geen SUV 4x4 voor 7 personen. En das nou net wat wij willen. Ik weet t, een luxeprobleem.
    Mijn punt van dubio is nu: ga ik voor Alamo of Budget ...

10. Top | #50
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Wij kiezen eigenlijk nadat wij altijd bij Hertz huurde Alamo omdat je daar zelf mag kiezen. Budget hebben wij nog geen ervaring mee.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

Forum Rechten