Ongelooflijk ... wat een extreem laag bedrag ... Wij hebben 'toch', ondanks de twijfel om misschien toch maar eens een townhouse te huren, voor een villa gekozen voor onze april/mei trip, dezelfde villa waar we 2,5 week in de zomer zitten. Een villa in Acadia Estates, een closed community met een beperkt aantal enkel grote villa's, direct gelegen achter Formosa Gardens (Outback :mrgreen: !!!!! Op letterlijk loopafstand).
In Acadia Estates liggen enkel gigantische villa's, heel mooi ingericht en vrij prijzig ook. Maar 1 villa loopt niet via een tussenverhuurder, en de prijzen liggen een stuk lager. Ik heb vanalles gechecked (via de tussenverhuurder, waarom zij dat huis als enige niet verhuren via hen; maar ook via de management company; en alles lijkt 'in orde'), maar inmiddels zit die villa zo ongeveer hele jaar al vol. Dat was ook de reden die hij mij gaf; dat hij gewoon snel vol wil zitten en dus (ver) van te voren ook een goede prijs aanbiedt. En ik heb zelfs nog flink wat af kunnen krijgen. Voor 'all-in' 6 dagen, betalen we $ 700 :-k.
Vorig jaar (zomer) was ik ook een beetje 'onrustig', maar bleek (ook na veel uitzoeken) alles ok, zal nu dus ook wel. Ondanks dat ik ook nu weer een beetje dat onrustige gevoel heb ....![]()