Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 10 van de 24 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 231

Onderwerp: Vliegen: Met kinderen

1. Top | #91
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009

Standaard Re: Vliegen met kinderen

Wij hebben voor onze kinderen altijd hier voor een paar euro's (5 of 6) een verhoger gekocht. Tijd zat om een goedkope te vinden,want meestal boek je de reis toch al ruim van te voren. Op de heenweg mee in het koffer plaats zat. Tja en mee terug ik zou niet weten hoe het kan:-\"past het er niet meer in. Laten we hem gewoon in de auto zitten. Nog nooit problemen mee gehad.

2. Top | #92

Wij nemen het stoeltje of verhoger mee in een grote reistas (samen met nog een lege tas voor de aankopen) en op de terugweg gaat het stoeltje los mee terug. United heeft doorzichtige plastic zakken, stoeltje er in en gewoon met de koffers mee.

3. Top | #93
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik vraag me nu af; wordt dit dan beschouwd als extra bagagestuk ?
    Dan kan het een dure aangelegenheid worden m.b.t. tot de nieuwe bagageregels.

Misschien is dan de aanschaf bij Wal*Mart toch een goedkopere oplosing.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

4. Top | #94
    Vaste Bezoeker tamaar's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Hoi

Een stoeltje kopen bij de walmart is geen optie, want hoe kom ik dan van het vliegveld naar de villa.
    Hij moet dan los zitten, en denk niet dat de politie daar zo blij mee is.
    Voor een stoelverhoger is hij nog te klein. hij is dan pas 22 maanden.
    Ik vraag me ook af hoe dat dan zit met de bagage. of dit extra word berekend.
    We hebben dan al 3 koffers, en dan ook nog een autostoel, en maar 2 stoelen. zijn ze wel op zoveel bagage voorbereid?

groetjessss

5. Top | #95
    Ingeschreven
    Sep 2004

Voorbereid zijn ze wel, maar als ik het zo op de site van United lees zijn alleen strollers (wandelwagens) free of charge.
    Verder heeft iedereen die een economyticket heeft (bij United geldt dat ook voor schootzitters) recht op één kostenloos check-in bagagestuk.

Voor meer moet betaald worden. Maar misschien zijn er recente ervaringsdeskundigen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

6. Top | #96
    Vaste Bezoeker tamaar's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Hoi

Ik heb net even exit reizen gebeld!
    Even gevraagd of ze misschien al iets meer weten over onze Villa.
    Maar we krijgen niet van te voren te horen welke villa we krijgen omdat ze niet willen dat we contact opnemen met de verhuurders.
    We moeten de sleutel ophalen(heb ik al veel over gelezen en goed om nu te weten dat wij dit ook moeten doen).

Maar even terug over de autostoel.
    Exit-reizen adviseerde om naar de eerste te beste walmart te rijden en daar eentje te kopen.
    Dan maar even een stukje met kind op schoot.
    Het scheeld echt heel erg veel dan dat we er eentje huren.
    Dit geld ook voor de kinderbedjes. die kan je het beste kopen bij de walmart, omdat de verhuur meestal 25-30 $ per dag kost.

Heb net al even op de site van walmart gekeken en je kan al een stoeltje halen voor 80$ dus denk dat ik dat ga doen.
    Als ik aankom op schiphol en 50 euro moet bijbetalen voor het vervoeren van het stoeltje ben ik net zoveel kwijt als dat we hem daar kopen.

groetjes
    Tamara

7. Top | #97
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009

je mag als je met kinderen vliegt vaak extra zaken kosteloos meenemen.
    zie ook de site www.vliegenmetkinderen.nl

8. Top | #98
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tamaar Bekijk Berichten
    Hoi

Ik heb net even exit reizen gebeld!
    Maar even terug over de autostoel.
    Exit-reizen adviseerde om naar de eerste te beste walmart te rijden en daar eentje te kopen.
    Dan maar even een stukje met kind op schoot.
    Het scheeld echt heel erg veel dan dat we er eentje huren.
    Dit geld ook voor de kinderbedjes. die kan je het beste kopen bij de walmart, omdat de verhuur meestal 25-30 $ per dag kost.

groetjes
    Tamara
    Zo zie je maar weer dat ze bij Exit reizen dit forum ook goed in de gaten houden, en dat ze de tips die hier gedaan worden wel voor vol aannemen.
    En die spelen ze dan weer door naar hun klanten, zodat die er ook wat aan hebben :-\"

Nog wel even een tip van een ervaringsdeskundige :lol:, weliswaar zonder kinderen, maar wel op het gebied van villa's in Florida :roll:.
    Het kinderbedje zou ik niet direct bij Wal*Mart aanschaffen, omdat heel veel villa's vaak al één of meerdere kinderbedjes hebben staan.

Dus inspecteer eerst je villa, en mocht er dan niks staan dan kun je altijd nog naar de winkel. Ze zitten altijd in de buurt en zijn (nagenoeg) altijd 24/7 open.

9. Top | #99
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008

Wij zijn al 4 x met kinderen naar de USA geweest. We hebben idd geen autostoel meegenomen in het vliegtuig (behalve de maxicosi dan) en zijn gewoon naar de wallmart gereden. Indien we nog bij de terugreis nog niet aan ons bagage limiet zaten namen we de stoel mee naar huis (ingechecked als bagage) en anders lieten we hem in de auto zitten.

In juni gaan we weer naar Florida, dan met onze kids van 5 en 3 jaar en een baby van 11 weken, ben benieuwd hoe dat gaat #-o:wink:

10. Top | #100
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005

Standaard Kinderzitje / autostoeltje in het vliegtuig

Hoi allemaal,

Eind april is het zo ver, we vertrekken dan wederom naar Orlando. Deze keer vergezeld van ons dochtertje van anderhalf.
    We hebben voor haar een ticket geboekt zodat ze haar eigen stoel heeft en willen de autostoel (maxicosi tobi) meenemen zodat ze daarop kan zitten en slapen.
    Nu blijkt dat die stoel volgens de voorschriften van martinair 1 cm te breed is.
    Omdat zelfs de kleinste autostoel dezelfde afmeting heeft (44cm breed) zou dat dus betekenen dat er nooit een autostoel meekan als "zitplaats".

Nu heb ik hier op het forum toch ook wel andere verhalen gelezen, maar misschien was dat al langer terug. Heeft iemand hier recentelijk nog met autostoel gevlogen met Martinair?

Overigens staat op de site van Martinair dat de stoel max 45 cm breed mag zijn, dus daar kom ik uiteraard ook nog op terug.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Forum Rechten