een paar pagina's terug is er een hele discussie over geweest.
Dus je moet maar even terugbladeren.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Hoy,
We willen hier onze auto huren.
Zitten hier al deftige verzekeringen in?
Wat als we bevoorbeeld een sterretje in de ruit krijgen is dit dan ook verzekerd?
Wat als je een platte band hebt???
Of krijg je die gegevens bij alamo of dergelijke als je erom gaat?
groetjes, sven
een paar pagina's terug is er een hele discussie over geweest.
Dus je moet maar even terugbladeren.
Laatst gewijzigd door Michael66; 04-01-10 om 11:59. Reden: fqe
Hi Sven, precies; op de alamosite vind je de kleine lettertjes. Kies Travel Tools en daarna Rental Ptrotection Options voor info over de verzekeringen. Deze staan los van de tussenpersoon waar je je auto boekt. Maar op de site van usareisen staat het toch ook prima aangegeven?
Vrij vertaald door Google:Loss Damage Waiver - LDW. Uitsluiting van aansprakelijkheid voor schade aan uw voertuig zonder kosten. Incl. Glas, banden, dak en bodemplaat schade, met uitzondering van grove nalatigheid.![]()
PPP staat voor Personal Protection Plan
Een soort inzittenden en bagage verzekering.
Ok super.
Deze avond eens bestellen denk ik via de site.
als we de auto gaan afhalen krijgen we daar de nodige nummers indien pech onderweg?
Wat indien een platte band?
Of als de band wat platjes staat kan je gewoon naar dichtsbijzijnde tankstation zoals hier vermoed ik? En staan de waarden ook in de deuropening.
Zit meestal in het dashbordkastje. Is in ieder geval altijd mee geleverd.
Ja hoor. Geen probleem.
Verder is hier een discussie over een extra verzekering die je bij de meeste verhuurders kunt afsluiten. (het topic begint halverwege de pagina)
Of het voor jou zin heeft, is iets dat iedereen voor zichzelf zal moeten bepalen.
Jee je hebt het wel weer geod aanstaan dit jaar Eerst lang wekeend in Januari dan Weekje in Mei en dan nog eens in Juli, Geluksvogel :-)
Het is wel wat duurder als vorig jaar dat klopt maar ja wat wil je je krijgt nu ook nog maar 5% en gene 10% plus dat de prijzen nog omhoog gegaan zijn.
Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018