Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 21 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 209

Onderwerp: Op de bonnefooi of juist niet?

  1. Top | #151
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Bonnefooi in Februari?

    In Key West en Miami is winter duurder dan zomer was onze ervaring.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  2. Top | #152
    Regelmatige Bezoeker Peter en Cindy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    35

    Standaard Re: Bonnefooi in Februari?

    Hoi junkie26 Februarie is niet de meest goedkope piriode om tegaan
    Wij zouden in eerste instantie afgelopen september gaan maar door werk
    onmogelijk jammer genoeg maar even goed gaan we nu in februarie.
    Scheelde wel meer dan 900 euro hebben we wel een iets langere cruise geboekt maar de hotels waren schaars in miamie overal werden wereld prijzen gevraagt en daarom kwamen wij veel duurder uit dan in september

  3. Top | #153
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: hotel vooraf boeken of niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickro Bekijk Berichten
    Voor Key West is een reservering wel ten sterkste aan te raden.
    De ervaring leert dat indien je verblijf op Key West in het begin van de week valt (zondag tot en met woensdag) het geen probleem is om op de bonnefooi naar Key West af te reizen. Voor de overige dagen zou ik wel vooraf reserveren. Het is wel altijd zaak om even na te gaan of er geen nationale feestdag in je verblijf op Key West valt. Op dergelijke dagen gelden er namelijk andere regels dan normaal.
    Laatst gewijzigd door Guus; 04-01-10 om 23:21.

  4. Top | #154
    Regelmatige Bezoeker bem007's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    23

    Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

    hallo allemaal, wij hebben ook op het laatste moment wat hotels geboekt via hotwire. volgens mij kun je tot elf uur 's morgens boeken voor die avond.
    groetjes barbara

  5. Top | #155

    Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

    Ergens 's middags een internet cafe opzoeken om via priceline o.i.d. een hotel te boeken lijkt me ook een goede manier om de kosten te drukken. Wij zijn tenslotte niet gebonden aan een bepaalde stad of locatie, als we in een geschikte regio terecht komen vanwaar we de volgende dag weer verder kunnen reizen, dan vind ik het al best.
    Scheelt het qua kosten trouwens veel als je 2 of 3 dagen in een hotel verblijft ipv 1 dag?

  6. Top | #156

    Standaard Hotel vooraf boeken of in Florida

    Wie heeft er ervaring met boeken in Florida zelf? Wij gaan in de meivakantie met 2 kinderen naar Florida. Van kennissen had ik gehoord dat je bij het tanken en eten heel veel kortingsbonnen voor hotels krijgt is dit dan voordeliger of liggen de basisprijzen van hotels hoger dan de boeking via organisaties?

    alvast bedankt
    Anne-Fleur

    <<Moderator Michael66: Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp hierover.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-10 om 08:20.

  7. Top | #157
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Hotel vooraf boeken of in Florida

    Het ligt een beetje aan je eigen zin voor avontuur. Je zult een hoop antwoorden krijgen van leden die zeggen dat het prima te doen is en dat ze alleen maar uitstekende ervaringen hebben hiermee.
    Ik kan uiteraard alleen voor mezelf spreken.
    Dit is iets wat wij nooit zouden doen. Ik wil een hotel wat schoon is,redelijk kort bij restaurants ligt,niet in the midlle of no were, een ontbijtje serveert,internet heeft en een wasserette.
    Alleen al het idee dat je na een dag rijden op zoek moet naar een hotel,met bonnen lopen zeulen of onderhandelen met de manager over de prijs maakt me " curl op my toes".
    Kun je je voorstellen dat je met je twee kinderen ergens in hotel de kakkerlak moet slapen omdat de andere herbergen vol waren.:shock:

    Ik kan mezelf rustig zeggen dat het uitzoeken van hotels ,voor mij, een van de leukste voorbereidingen is.
    Lekker rustig overdag doen wat je wilt en dan op je gemakkie Tom Tommie je naar je hotel laten loodsen.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  8. Top | #158
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

    Ik kan Tinkerbell hier alleen maar in bijtreden. Als je met kinderen reist, zou ook ik de hotels vastleggen. Via bijv www.expedia.nl kom je genoeg hotels tegen voor een meer dan aanvaardbare prijs.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  9. Top | #159
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

    Met de vorige twee postings ben ik het helemaal eens.
    Zou dit avontuur met twee kinderen zeker niet aangaan, en dus vooraf boeken, het geen weer de nodige voorpret oplevert in mijn ogen.
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  10. Top | #160
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Op de bonnefooi of juist niet?

    Ik heb er geen idee van hou oud je kinderen zijn maar als ze enigszins begrip hebben van wat de plannen zijn is het misschien leuk om alvast op http://earth.google.com/intl/nl/ te kijken waar jullie naar toe gaan,hoe de hotels er uit zien of ze een zwembad hebben,wat er in de buurt te doen is enz.

    Misschien dat jullie allemaal heel rustige en brave kinderen hebben maar bij ons was het altijd nadat we de eerste kilometer achter de rug hadden:"zijn we er al, hoe lang nog, ik moet plassen".

    Ik moet er niet aan denken dat na een paar uur rijden je dan ook nog die verongelijkte gezichtjes vanachter de autoruiten moet trotseren om een hotel te zoeken.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •