Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 15 van de 21 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 209

Onderwerp: Op de bonnefooi of juist niet?

1. Top | #141
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2009

Standaard hotel vooraf boeken of niet

Dag,

Mijn man en ik gaan 28 feb tot en met 9 maart naar Florida, we vliegen op Fort Lauderdale en willen dan een paar dagen naar Miami Beach en dan een paar dagen naar Key West, daarnaast ook een dagje naar de Everglades. Zouden jullie nu al de hotelovernachtingen boeken of is het ook makkelijk om daar een hotel (tegen een redelijk normale prijs) te vinden. Volgens mij begint spring break dan wel, vandaar dat ik nu twijfel.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groet, Ollie
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 11-12-09 om 00:00. Reden: dubbele post samengevoegd

2. Top | #142
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: vooraf hotelovernachtigingen boeken of niet?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ollie Bekijk Berichten
    is het makkelijk om een hotel (en dan ook tegen een redelijk normale prijs) te vinden of zouden jullie het risico niet nemen en nu al hotels boeken?
    Hey Joyce, over dit onderwerp is al best veel geschreven, kijk even in het topic Hotels. In het kort komt het er op neer dat de hotelprijzen een kwestie van vraag en aanbod is. Hoe drukker, hoe hoger de prijs. Net als bij Sporthuis Centrum vroeger. Omdat je niet precies weet of er conventies zijn, er een groepsreis in dat hotel is geboekt of ze gewoon voldoende klanten hebben, houdt het op de bonnefooi reizen een zeker risico in. Het kan zijn dat je iets meer betaalt voor je vrijheid, kan ook zijn dat je juist erg voordelig uit bent en van de walk in prijs kunt profiteren. Het hangt dus gewoon van je eigen beslissing af.

Wanneer je met z'n tweetjes reist, vind je altijd wel een plekje. Voor Key West boeken veel mensen vooraf, maar je zou dat ook ter plekke van uit Miami kunnen doen. Neem je de laptop mee, dan kan je gebruik maken van de voordelen die priceline.com biedt. Tip: Lees voor je een overnachtiging bij priceline boekt, eerst goed de gebruiksaanwijziging.....:wink:
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 10-12-09 om 23:59. Reden: verplaatst naar zelfde vraag, ander topic

3. Top | #143
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009

Standaard Re: hotel vooraf boeken of niet

Hoi Ollie,

Lekker boeken als ik jou was. Wel even kijken tot wanneer en hoe laat je kunt annuleren. Meestal kan je op de aankomstdag tot 4 uur nog van gedachte veranderen. Wij gaan meestal op de bonnefooi op vakantie. Toch hebben we wel een aantal reserveringen maar veranderen vaak van plan. Voor Key West is een reservering wel ten sterkste aan te raden.
    Laatst gewijzigd door nickro; 10-12-09 om 18:57. Reden: dom taalgebruik

4. Top | #144
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009

Standaard Re: Wie heeft er bonnefooi ervaring?

hallo,

wij gaan 29 mei 2010 en hebben voor de eerste 2 dagen een hotel geboekt op marathon (via booking.com siesta motel voor 270 dollar ex tax voor 3 bedroomsuite incl 2 bathrooms en 2 familierooms) en de rest gaan we op de bonnefooi.

vorig jaar hebben we hetzelfde gedaan voor miami een hotel direct aan het strand is crystalbeach wel goed niet duur en incl ontbijt niet verkeerd(wij betaalden met 4 pers 65 dollar per nacht incl tax, kamer bestond uit slaapkamer en huiskamer met 2 persoonsslaapbank).
    Laatst gewijzigd door nikie1968; 11-12-09 om 01:04.

5. Top | #145
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009

Standaard hotels on the road: vooraf boeken of ter plaatse?

hallo allemaal
    wij gaan in november december 2010, geen hoogseizoen, naar florida en willen daar graag een paar dagen een rondreis per auto maken
    wat raden jullie aan? de hotels voor on the road ter plaatse gewoon bezoekenn en dan een kamer nemen of vooraf boeken?
    en wie heeft suggesties voor een hotel in:
    miami?
    key largo?
    aan de westkust in een leuk plaatsje ongeveeer halverwege?
    het gaat om 3 volwassenen, hoeft niet kuxe te zijn, gewoon basic, maar wel in ieder geval schoon
    en op wat voor prijsklasse moeten we rekenen?
    we hadden zelf ongeveer 100 dollar per nacht uit gerekend voor 1 kamer
    is dat voldoende?
    groetjes rebecca

6. Top | #146

Standaard Bonnefooi in Februari?

Hallo allemaal,

ik ben me wat aan het orienteren op hotelprijzen in Florida. Wij willen in Februari 2-3 weken rondtrekken van hotel naar hotel. Het mooie van zo'n reis vinden wij het hoge bonnefooi-gehalte. Echter, als ik wat op internet rondneus op de standaard hotel-sites, begin ik me redelijk druk te maken over de prijzen. Er zijn wel wat goedkopere hotels te vinden, maar zeker in de meer bekende plaatsen (Miami, Key West, Key Largo, Daytona Beach, etc.) hebben de duurdere hotels toch de overhand.
    Zijn er mensen die ervaring hebben met hotelprijzen op diverse locaties in Florida in de maand februari? Wat raden jullie aan: vantevoren veel boeken via Expedia e.d., of op de bonnefooi met coupons? Of wellicht 2-3 redelijk geprijsde hotels per locatie uitzoeken en daar ter plekke langsrijden? We hoeven niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten, maar willen de kosten wel een beetje leuk houden

7. Top | #147
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Bonnefooi in Februari?

Miami, Key West etc zijn nu eenmaal duur. Je zou ook naar naar Priceline kunnen kijken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

8. Top | #148
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005

Prijzen even omrekenen naar Euro's en dan is het al veel goedkoper.

9. Top | #149
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door junkie26 Bekijk Berichten
    Er zijn wel wat goedkopere hotels te vinden, maar zeker in de meer bekende plaatsen (Miami, Key West, Key Largo, Daytona Beach, etc.) hebben de duurdere hotels toch de overhand.
    Tsja, wat is goedkoop? En wat is een duur hotel? Hotels waren nog nooit zo voordelig, volgens mij. Maar vergeet nooit dat de hotelprijs afhankelijk is van vraag en aanbod. Als je op de bonnefooi wilt reizen is dat natuurlijk prima, maar je neemt enig risico.Is er toevallig een seminar of waait er een school of vereniging aan tijdens Spring Break, dan schiet de prijs omhoog en sta je daar met je coupons..... Priceline.com is je vriend en je kunt daar ook mee op de bonnefooi reizen, mits je je laptopje meeneemt. De hoogste kortingen worden in de duurdere hotels gegeven. Logisch want ook Rodeway Inn, waar je voor 79 dollar in Miami overnachten kunt, zal toch wat moeten verdienen.

Kies je toch voor eenvoudige hotels dan vindt je toch vrijwel overal Howard Johnsons, La Quinta's, Staybridges, Rodeway Inns, Holiday Inn Expresses, Red Roof Inns en Best Westerns? Ook in Miami vind je veel aanbiedingen waar je voor tussen de 100 en 125 dollar op prima locaties kunt overnachten.Wijk uit naar Fort Lauderdale of Hollywood en je zult zien dat de hotelprijzen lager uitvallen. Key West is iets duurder, maar ook daar is genoeg in deze prijsklasse te vinden. Als je in Daytona niets voordeligs kunt vinden, schort er echt iets aan je zoekmachine, je slaapt er al onder drie sterren voor 75 dollar........

Coupons lijken overigens toch een beetje achterhaald, wij zagen nergens couponboekjes meer toen we begin december in Orlando waren. Winkels en restaurants hebben de kasten met boekjes iig massaal verwijderd. Via internet kan je nog wel coupons printen, maar dikwijls staat er alleen "call for current rates" op.

Voor het echte voordeel moet je in de Orlando area zijn, waar je al rond de dertig dollar voor een nachtje terecht kunt, maar deze buitenkansjes vind je echt niet in heel Florida.

10. Top | #150
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Ik neem even aan, dat je met 2 volwassenen bent en redelijk flexibel.
    1 Je goed orienteren op o.a. dit forum hoe priceline werkt.
    2 Je laptop mee
    3 Als je 's middags een uur of 3 a 4 in een omgeving bent of weet waar je wilt overnachten.
    4 Een hamburgertent o.i.d. zoeken met gratis wifi
    5 Via Priceline op een hotel bieden of via Hotwire boeken.
    6 Lukt het niet, dan heb je nog alle tijd om verder te rijden en/of rechtstreeks een hotel te boeken.

Nog een mogelijkheid:
    Boek je hotels van tevoren met een tarief wat je nog tot 4 of 6 uur 's middags kunt annuleren.
    Probeer het bovenstaande en lukt het dan annuleer je de eerdere boeking.
    Lukt het niet dan heb je een hotel.

Succes
    Knaapje

Forum Rechten