Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 8 van de 14 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 135

Onderwerp: Old Town (Kissimmee)

1. Top | #71
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006

Standaard Re: Old Town (Kissimmee)

Die stenen winkel vinden meisje van 49 ook leuk

Wij hebben in hotel Barefoot in the Keys gezeten, wat vlak bij Old Town ligt, dat is ook een aanrader
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

2. Top | #72
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008

Old Town is erg leuk om te zien, zowel de auto's als hun eigenaren. Een leuke aparte sfeer een avondje wat je zeker gezien moet hebben.

3. Top | #73
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008

De oldtimer-parade in Old Town is echt heel leuk. Goede sfeer, veel te doen. Ook voor de kids erg leuk. Vrijdag de custom cars en zaterdag de Classics. Winkeltjes/ bars/ kermis zijn open, er is live-muziek. Contrast met de Disney-activiteiten, maar echt een aanrader. Volgend jaar gaan wij in elk geval weer!
    Veel plezier,
    Florida Frankie
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

4. Top | #74
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009

Standaard Re: Is er wat te doen voor autoliefhebbers in Florida??

klinkt helemaal geweldig....alleen.....wij zijn in mei in Orlando eo

is er iemand die weet of die bike-evening in oldtown de moeite waard is
    anders gaan we op zaterdag lekker auto`s kijken
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-12-09 om 12:08. Reden: full quote eruit
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

5. Top | #75
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Is er wat te doen voor autoliefhebbers in Florida??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moonlight91 Bekijk Berichten
    is er iemand die weet of die bike-evening in oldtown de moeite waard is, anders gaan we op zaterdag lekker auto`s kijken
    TSja, die de moeite waard vragen toch....Wat de één geweldig vindt, vindt de ander weer waardeloos. Persoonlijk zou ik zeggen dat je zowel de bikes als de auto's een keer gezien moet hebben in The Old Town. En een echte liefhebber zou ik mijzelf beslist niet willen noemen.......heb het nooit verder geschopt dan een aftandse Puch en een Franse auto......ops:

6. Top | #76
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

De Bike Night is best wel aardig, die hebben we wel eens bezocht, maar de Friday en/of Saturday Nite Cruise staat altijd op het programma, that's the difference.

Maar wat Ton al zegt; als je er nog nooit geweest bent, moet je ze eigenlijk allebei doen. Zo veel tijd neemt het niet in beslag (zeker de Donderdag), en verder is het altijd wel leuk in Old Town.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

7. Top | #77
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009

wij hebben zelf meer voorkeur voor motoren, maar een mooie auto dat is ook niet mis
    proef wel uit jullie reacties dat de auto`s en de sfeer daar rond meer voorkeur krijgen dan de motoren.
    persoonlijk zou ik dan toch wel voor de zaterdagavond gaan
    want beide avonden word nogal veel vrees ik want we (vooral ik)willen zooooooooveel in die 11 volle dagen dat we daar zijn..

vervelend, maar ik vrees dat we toch voor een 2de keer moeten sparen:-\"
    :grin::grin:
    maar eerst naar de westcoast....8-)
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

8. Top | #78
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Bike Nite is veel statischer dan de auto avonden, en veel rustiger.
    De rijders komen Old Town binnen en planten hun fietsen in "Main Street". Daar kun je dan langslopen, ze bewonderen en/of fotograferen. Binnen een uur kun je klaar zijn.

Op de auto-avonden staan de bolides ruim rondom Old Town geparkeerd en kun je ze daar bewonderen etc. OP een bepaald tijdstip stellen ze zich op en doen dan een parade door Main Street en dat neemt wat tijd in beslag, maar is wel de kers op de taart.

Bij beide gelegenheden is er live music, voornamelijk rock'n roll wat een erg leuk sfeertje creëert, en er zijn prijsuitrijkingen voor het mooiste voertuig.
    De auto-avonden zijn erg druk bezocht en er wordt al vroeg, op z'n Duits, een plekje langs de paraderoute geclaimd. Maar zeer de moeite waard om een keer te bekijken.

Soms wordt zo'n auto-avond opgehangen aan een thema, bijv. Corvette, Musscle Car of HotRod. De creaties die je dan ziet zijn fenomenaal.
    En voor de motoren kun je altijd even de weg oversteken, naar HD of Orlando :-)
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 22-12-09 om 11:53.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

9. Top | #79
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nati Bekijk Berichten
    Mag ik vragen wat dat 'stenen winkeltje 'is? Je maakt me erg nieuwsgierig;-)

Kijk eens op deze site:
    http://www.blackmarketminerals.com/M...ore-Locations/

Greetz,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

10. Top | #80
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Ik heb begrepen dat parkeren & entree gratis is maar dat er wel allerlei "rides" zijn.
    Je kunt een wristband kopen zodat je (bijna) overal in kunt of je betaalt alleen de attractie die je wilt doen, dus per "ride".
    Wat is aan te raden? Iemand ervaring? Wij zijn met 3 volwassenen, een kind van 12,5 en eentje van 15.

Forum Rechten