Premium Outlets
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
hallo allemaal
9 jaar geleden waren wij in florida en zaten we in het mariott village bij lake buena vista
nu zat er echt een mag mall op loopafstand van ons hotel
daar ging ook een treintje vandaan naar seaworld en universal
kan iemand me vertellen welke mall dit is
kan ik tenminste me een beetje orienteren voor de volgende keer, december 2010!!! want we love shopping
hahahahah
groetjes rebecca
Hoi Rebecca,
Bedoel je soms Prime-1 Outlets ( voorheen Beltz ) aan het einde van I-Drive? De Premium Outlets bestaan volgens mij namelijk nog geen 10 jaar :roll: Nu op 9 december zijn de kerstspullen al in de aanbieding :grin:
Pieter & Petra
Laatst gewijzigd door Michael66; 08-05-10 om 21:49.
At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year
Lake Buena Vista; dat zou ook Crossroads kunnen zijn, of de LBV Mall aan de SR535, hoewel de laatste ook nog geen 10 jaar oud is, dacht ik.
Makkelijker kunnen we het niet maken ;-)
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
De LBV Mall aan de SR535 is volgens mij al wat ouder, maar kan het ook mis hebben. Als ik zo buurman Teleton nog zie dan vraag ik het wel aan hem, tenzij hij zelf al een reactie gaat geven op dit topic :roll:
Pieter
Laatst gewijzigd door Michael66; 08-05-10 om 21:49.
At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year
Om een lang verhaal kort te houden, as Michael said; Premium Outlets.
Volgens de kaart althans. Crossroads ligt aan de andere kant van de I4.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Klopt helemaal!
Premium Outlet is ongeveer 15 minuten lopen vanaf Mariott Village bij Lake Buena Vista.
Volgens mij gaat er vanaf de Marriot Village hotels ook een shuttle busje naar deze Outlet maar lopen is ook prima te doen.
Laatst gewijzigd door Michael66; 08-05-10 om 21:50.
Premium Outlets!!
Toen wij in Marriott Village verbleven (okt '08) was het nog geen 2 minuten rijden met de auto[-X. Okee okee, maar 't was vakantie.
Te voet is het hooguit 15 min. wandelen, ik denk zelfs eerder 10 min.
Tijdens de voorbereidingen van die vakantie had ik iets gelezen van dat treintje aldaar. Maar eenmaal daar geen treintje waargenomen. Kan best zijn dat het er was, maar al mijn aandacht ging naar mijn 3 aan winkelen verslaafde dames die op veroveringstocht waren met mijn VISA-card. 8-[
reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065
hahahahahha
belgske kan me dat voorstellen, houd die visakaart in de gaten!!!
helemaal top, dan weeet ik in ieder geval idd welke het is
15 minuten lopen vind ik toch nog echt loopafstand hoor :?
alhoewel de amerikanen dat niet met me eens zullen zijn
ik heb er helemaal zin in!!!!!!!
groetjes rebecca:razz: