Ja die topic ben ik helemaal afgegaan. Er waren maar een paar mensen die een convertibel hadden gehuurd. De meesten huurden de Equinox las ik.
Maar ik vroeg specifiek in South Beach een convertible, en kwam er geen tegen.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
In dit topic vind je een overzicht van welke auto's zijn gehuurd en welke zijn meegekeregen. Met de zoekfunctie op convertible, kom je er achter of er bestaande ervaringen zijn genoteerd.
Verder is het aanbod van auto's per locatie altijd sterk wisselend. Daarom huur je ook een auto die aan de bepaalde specificaties voldoet en geen beaald merk of type.
Ja die topic ben ik helemaal afgegaan. Er waren maar een paar mensen die een convertibel hadden gehuurd. De meesten huurden de Equinox las ik.
Maar ik vroeg specifiek in South Beach een convertible, en kwam er geen tegen.
Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 06-12-09 om 02:10. Reden: full quote er uit / staat er direct boven
De going convertible bij Alamo USA is toch i.h.a. de Sebring, ook volgens de website.
Of ze moeten toevallig net weer een bidding van een andere fabrikant hebben die wat proefauto's wegzet bij diverse vestigingen. Dat doen ze dan meestal wel in Florida, want zo hebben wij al een keer (long time ago) een PT Cruiser meegehad, die toen als proef draaide. Misschien krijg je wel een Mustang Cabrio :-)
Dat de meeste mensen een Equinox huren is buiten een prijskwestie ook een practische.
In een convetible kun je nauwelijks bagage kwijt en in de zomer is een dak boven je hoofd en een airco aan ook niet geheel verkeerd.
Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 06-12-09 om 01:34.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Ja ik begrijp best dat mensen voor de Equinox kiezen, daar niet van. Maar ik was benieuwd naar wat ik mogelijk zou krijgen, en wat er zou gebeuren als de Sebring er niet is, dus welke auto ik dan zou krijgen.
Ik ben jong, en ik reis alleen, dus vandaar dat ik een cabrio wil![]()
Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 06-12-09 om 02:10. Reden: fqe
In de zomers van 2008 en 2009 heb ik in beide keren van Alamo een Sebring Cabrio gekregen. Er was geen andere keus aanwezig op Miami Int. Airport locatie. Prima auto alleen met veel bagage moet de ragtop helaas gesloten blijven.
Veel bagage neem ik niet mee tijdens mijn rondreis, die blijven wel in het hotel. Ik krijg namelijk mijn huurauto 2 dagen na mijn aankomst en ben in m'n uppie, dus het moet te doen zijn.
Dan heb je geen probleem. Pik niet meer dan 1 vriend(innetje) op als je aan het cruisen bent in SoBeWeinig beenruimte achterin (:
Laatst gewijzigd door nickro; 06-12-09 om 15:03.
Haha, ik pik niemand op. Ben in vergelijking met al die andere in Miami maar een arme sloeber, dus de dames zal ik daar niet kunnen krijgen haha.
Iemand ervaring met herz wachttijden in miami airport?
Goedenavond,
Weet eerlijk gezegd nog niet of ik mij heb voorgesteld...
Ik ben Ingrid en op 30 april vlieg ik samen met mijn man naar Miami. We hebben bij Sunny Cars een auto gehuurd die we bij het vliegveld van Miami (duh) :smile: op kunnen halen. Ik heb alle berichten in dit topic gelezen, maar ik lees alleen maar Alamo.
Heeft iemand ervaring met Sunny Cars? En is de balie/ kantoor van Sunny Cars gemakkelijk te bereiken?
Groetjes Ingrid.