Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 9 van de 13 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 122

Onderwerp: Miami airport: Autohuur

1. Top | #81
    Regelmatige Bezoeker Melanie's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007

Standaard Re: Miami Airport: Huurauto ophalen

Heb het net geprobeerd maar je moet wel minimaal 3 dagen van tevoren dit doen , jammer voor mij dus want ik ga morgen al \\/

2. Top | #82

Nog even een vraag over het ophalen van een auto via Alamo (ik heb het forum al doorgespit maar kon geen antwoord vinden). Wij overnachten eerst in het Courtyard Hotel vlakbij de luchthaven, deze heeft een shuttle service van/naar de luchthaven.
    Wij halen de huurauto pas de volgende morgen op. We hebben al een voucher (usa reisen)

Moeten wij ons eerst weer melden op de luchthaven zelf of kunnen we direct naar de afhaallocatie (dan nemen we wel een taxi)? Wat is het adres van de afhaallocatie?

Graag een reactie.

3. Top | #83
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Nee hoor, je kunt gewoon naar het verhuuradres van Alamo gaan en na ff googelen kom je uit op:
    3355 Nw.22nd St. Miami, FL 33142

4. Top | #84

Dank je voor je reactie, ik heb het inmiddels op de kaart gevonden. Dit is vlakbij ons hotel.
    We zullen in ieder geval ook gebruik maken van de direct road optie, bedankt voor de tip!

5. Top | #85
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006

Een paar jaar geleden vroeg de chauffeur van de airportshuttle van het Embassy ons waarom we zonder koffers naar het vliegveld gingen. Toen we vertelden dat we daar op de shuttle naar Alamo zouden stappen, zei hij dat we gewoon konden blijven zitten op het vliegveld. Hij heeft ons vervolgens bij Alamo af gezet.
    Laatst gewijzigd door hockey; 08-11-09 om 16:52.

6. Top | #86
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007

Hoever is Alamo van de luchthaven of is het direct op de luchthaven?
    Ik kom morgen om 21 uur aan in Miami en heb de auto pick-up tussen 21 en 22 uur.

7. Top | #87
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Een aantal berichten naar boven stond al een antwoord op je vraag \\/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Egadet Bekijk Berichten
    Zojuist terug van ruim 3 weken Florida. Auto gehuurd via Alamo en gehaald in Miami. Zorg dat je absoluut via internet je gegevens invult voor de Direct road optie. Dit houdt dat je een apart balie kunt nemen. We hadden ca 20 wachtenden voor ons in de reguliere rij en bij de direct road balie waren meteen aan de beurt. 15 minuten later reden we weg in onze Equinox.... of eigenlijk de Toyota RAV4 die we als equivalente auto meekregen.

Een tweede tip is de shuttle van Miami Int'l airport naar Alamo. Je kunt ook een busje nemen van National ipv Alamo, geef dit wel even aan de chauffeur aan dan brengt hij je gewoon naar Alamo (een tip is uiteraard wel op zijn plaats); dt ligt egenover National.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

8. Top | #88
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nielsenmarielle Bekijk Berichten
    Hoever is Alamo van de luchthaven of is het direct op de luchthaven
    Wij hadden van de zomer ook onze auto bij Alamo gehuurd, konden gelijk de shuttle instappen en waren met 5 minuten bij Alamo. Moet zeggen dat dit prima werkte. Goede reis gewenst en een mooie tijd in Florida!!!
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 12-11-09 om 17:47. Reden: Quote gerepareerd

9. Top | #89
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aggie Bekijk Berichten
    Wij hadden van de zomer ook onze auto bij Alamo gehuurd, konden gelijk de shuttle instappen en waren met 5 minuten bij Alamo. Moet zeggen dat dit prima werkte. Goede reis gewenst en een mooie tijd in Florida!!!
    voor ons tzelfde..

ben 3weken geleden daar geweest en landde om 19u savonds op een donderdag...er kwam in 20m tijd maar 1 Alamo bus en wel 10 van concurrerende partijen wat helaas op dat moment (aardig gaar van t vliegen) wel jammer was..

verder idd alles super geregeld!

10. Top | #90
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009

Standaard Autohuur Alamo South Beach! Cabrio!

Hallo, ik heb een vraagje aan de mensen die een convertible hebben gehuurd in Sout Beach bij Alamo.

Ik heb namelijk ook een convertible gehuurd, en vraag me af wat je daar toen gekregen hebt.

Ik heb vernomen dat de Chrysler Sebring meestal als convertible verhuurd word. Maar ben benieuwd of dat ook zo is in Miami South Beach.

Forum Rechten