Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 47 van de 100 EersteEerste ... 3745464748495797 ... LaatsteLaatste
Resultaten 461 tot 470 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

1. Top | #461
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Standaard Re: Autohuur: Alamo

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten

De premium SUV (Escalade e.a.)staan als gereserveerd te boek. Daar krijg (op MCO althans) je pas in de garage de sleutels van. Ze hebben daar een gereserveerdenbak en noemen dan voor je op wat er staat, en na je keuze wordt de PCHoofttrekker netjes voorgereden.
    Dat doen ze trouwens ook met de Fullsize SUV.

De PW is een luxere, en soms grotere (Suburban) uitvoering van een Fullsize SUV.
    Dus als ik het goed begrijp worden ze ook daadwerkelijk voor jou op naam gereserveerd als je boekt? Met andere woorden; dus het is niet zo dat je net zoals bijv. in de midsize-SUV klasse een auto huurt en als je terplaatse komt de kans bestaat dat de auto er niet is en je een upgrade krijgt?
    Dit aangezien er naar mijn mening geen fatsoenlijke upgrade is vanuit de PW en je dan alleen nog maar echte "busje" krijgt voor 8 personen of meer?

2. Top | #462
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Als je een PW boekt, staat er één gereserveerd voor je klaar.
    Welke dat is blijft een verrassing, vandaar de kaartenbak.
    Maar er staat er wel één, al kan dat behalve de Caddy bijv. ook een Suburban of Navigator zijn. Of eventueel zelfs een Hummer :-).
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

3. Top | #463
    Regelmatige Bezoeker elcrack's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008

Op 10 oktober ll. hadden we op MCO de keus uit een 3-tal KIA Rondo's. Dat mijn keuze natuurlijk de verkeerde zou blijken zagen we op 12 oktober toen we 's avonds naar de villa reden. Het oranje check-engine lichtje sloeg aan en wou gewoon niet meer uit.
    Aangezien we 's anderendaags toch naar Magic Kingdom moesten planden we vooraf een bezoekje aan het Alamo Car Care Center bij Disney. De vriendelijke man achter de balie maakte er geen enkel probleem van en ging ons direct een nieuwe bezorgen. Aangezien ik echter al het een en ander geleerd had op dit board vroeg ik dan ook of er een upgrade mogelijk was, daar we hun toch behoed hadden voor eventueel verdere schade. Daarvoor bleken we echter bij de manager te moeten zijn, en die was niet bepaald happig op een upgrade. Hij zei dat hij zo weinig SUV's staan had dat hij ons eigenlijk zou moeten downgraden. Toen puntje bij paaltje kwam kregen we toch een Dodge Grand Caravan GLX mee, en da's 1 van de beste wagens waar ik ooit mee gereden heb. En die KIA Rondo was nu ook niet bepaald het van het....:|

4. Top | #464

Een Kia Rondo is volgens de Kia site officieel geen Intermediate SUV.
    Wat was er gebeurd als je hem meteen al geweigerd had?
    Ik ben eigenlijk niet van plan de Kia te accepteren als wij in mei naar Orlando vliegen.

5. Top | #465
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik denk dat je dat zelf moet uitproberen..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

6. Top | #466

Ik denk ook zeker dat ik geen Kia ga accepteren. Zeker omdat hij niet in de catergorie Intermediate SUV hoort. Wel vreemd dat Alamo deze auto in dat segment verhuurd.

We zullen zien...

Overigens staat op de site van Alamo nog steeds de Saturn Vue in die categorie. Daar hoor je nooit iemand over...

7. Top | #467
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Ik denk, dat Alamo zich weinig zal aantrekken van de Kia benaming.
    De klasse-indeling is toch een zaak van de verhuurder.
    Volgens geen een merk bestaan er bijv. kleine auto's, moet je in de reclames maar eens zien wat ze in een Fiat 500 of een Toyota Aygo proppen.

Knaapje

8. Top | #468

Als de reacties over de Rondo niet zo negatief waren had ik er waarschijnlijk ook geen moeite mee gehad. Maar ik heb er nog niemand positief over gehoord.
    Ach, misschien heeft Alamo tegen de tijd dat wij gaan (mei 2010) zijn vloot weer vervangen...

9. Top | #469
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maarten-Annique Bekijk Berichten
    Als de reacties over de Rondo niet zo negatief waren had ik er waarschijnlijk ook geen moeite mee gehad. Maar ik heb er nog niemand positief over gehoord.
    Dat is niet correct. Ik heb deze zomer in een Rondo gereden. Had er geen enkele moeite mee. Prima karretje als je geen rondreis gaat maken maar gebruikt voor lokaal vervoer. Ik heb dat ook al eerder geschreven.

10. Top | #470

Oké, dat heb ik dan gemist denk ik.
    Ik ga wel een grote rondreis maken. Ik begrijp uit jouw woorden dat je de Rondo dan minder geschikt vind?

Forum Rechten