Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 46 van de 100 EersteEerste ... 3644454647485696 ... LaatsteLaatste
Resultaten 451 tot 460 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

1. Top | #451

Standaard Re: Autohuur: Alamo

Oké. Ben benieuwd. Ik heb wel begrepen dat de Europese modellen nog behoorlijk afwijken van de Amerikaanse.

2. Top | #452
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Ik zie op de site van Usareisen.de bij Alamo (winterperiode) o.a. de "klasse" Cadillac Escalade Pw staan (zo te zien weer het model boven de Fullsize-SUV).
    Echter als ik via Alamo.nl een auto bij Miami Airport zoek bestaat deze klasse helemaal niet :-k
    Iemand een idee hoe dit kan? Of is het echt DAT specifieke merk/type dat je krijgt in tegenstelling tot de midsize/fullsize waar uiteraard verschillende merken/types onder kunnen vallen?

3. Top | #453
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

De Vue is een fijne auto, beetje kruising tussen een Kia Sportage en Nissan Murano.
    Lekker ruim en ziet er nog goed uit ook. Nu maar hopen dat het geen Rondo wordt :-)

De premium SUV (Escalade e.a.)staan als gereserveerd te boek. Daar krijg (op MCO althans) je pas in de garage de sleutels van. Ze hebben daar een gereserveerdenbak en noemen dan voor je op wat er staat, en na je keuze wordt de PCHoofttrekker netjes voorgereden.
    Dat doen ze trouwens ook met de Fullsize SUV.

De PW is een luxere, en soms grotere (Suburban) uitvoering van een Fullsize SUV.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 26-10-09 om 22:18.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

4. Top | #454

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Nu maar hopen dat het geen Rondo wordt :-)
    Is dat echt zo'n drama?

5. Top | #455
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Of het een drama is weet ik niet, en sommige mensen zijn er wel tevreden over (heb ik ook hier wel gelezen), maar het is wel een "kleine" midsize SUV.

Waar je voorheen een Equinox (ook Midsize SUV) huurde en eigenlijk bijna altijd een upgrade kreeg is het alternatief nu vaak een Rondo,die staan er genoeg, duidelijk geen upgrade.
    Dus eigenlijk krijg je een auto in de klasse die je gehuurd hebt. Bummer ;-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

6. Top | #456

Ik heb even op de USA site van KIA gekeken. De Rondo is helemaal geen SUV!!!

Hij staat gewoon onder de groep CARS!

Ik denk dat ik daar niet mee akkoord zou gaan als ze me die meegeven in Orlando!

7. Top | #457
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik denk dat wij ook gewoon een printje meenemen van de KIA site om die aardige meneer van de Alamo er op te wijzen dat de Rondo geen SUV is als ze die ons volgend jaar proberen aan te smeren als we weer een Equinox hebben gehuurd.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

8. Top | #458

Ik zal later vandaag eens een printscreen plaatsen. Kan iedereen die in zijn handbagage meenemen die een Intermediate SUV huurt!

Edit: prtscrn geplaatst.
    Laatst gewijzigd door Maarten-Annique; 27-10-09 om 07:44.

9. Top | #459
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Dank je. Maar dat plaatje had ik zelf ook al gemaakt en geplaatst en wel hier
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

10. Top | #460

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Dank je. Maar dat plaatje had ik zelf ook al gemaakt en geplaatst en wel hier
    Sorry....:sad:

Forum Rechten