Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 63 van de 100 EersteEerste ... 1353616263646573 ... LaatsteLaatste
Resultaten 621 tot 630 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

  1. Top | #621
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Nou dan zal het wel goed "zitten"

    En aan de andere kant vind ik het voor de terugvlucht waar je hoogstwaarschijnlijk toch een beetje probeert te slapen ook weer zonde van het geld om dan nog ruimer te gaan zitten.

    Dus laat ik het maar zo. Kan voor dat geld wel iets anders doen.

  2. Top | #622
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Ligt er aan hoe lang je benen zijn. Ik ben 1.80m en heb totaal geen moeite met de economy seats, maar e-plus zit natuurlijk wel lekkerder als je bij je tas wilt (die ik altijd onder de stoel gooi). Maar een vriendin die laatst mee ging, is ook iets van rond de 1.80m maar heeft hele lange stelten. Die zat dus echt met haar knieeen tegen de stoel van de voorganger aan en als deze zijn stoel naar achter gooide, was dat wat minder voor haar. Maar voor de gemiddelde mens is een economy seat prima te doen.
    Die vriendin zou altijd e-plus moeten vliegen bij United.

  3. Top | #623
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    De upgrade naar Economy plus gaat per gevlogen traject en nheeft ook per traject een prijs.
    Ik heb A'dam-Wash, Wash-Jacksonville en Orlando-Wash-A'dam gevlogen en kon dus 4 keer upgraden tegen 3 verschillende prijzen.
    Ik heb alleen intercontinentaal geupgrade.
    Wash-Jacksonville was een "kleintje" en maar zo'n 1 1/2 uur vliegen. Orlando-Wash had ook in de gewone economy goed beenruimte en is ook maar zo'n 2 uur.

    Intercontinentaal heeft het zijn extra comfort. Ik zou echter liever wat meer betalen om voor mij een vaste stoel te hebben.
    De heenvlucht vertrok om +-12.30 's middags, maar ik had iemand voor mij die al na de maaltijd gekijk zijn stoel achterovergooide en tot Wash zo bleef zitten.
    Op de terugreis idem.
    Ook verwonderde het mij dat op de heenvlucht na de maaltijd alle luiken gesloten werden en de cabine donker werd, midden op de dag.

    Economy plus leuk, maar tot een bepaalde prijs.

    Knaapje

  4. Top | #624
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Ja dat heb ik ook altijd, iemand voor mij die gelijk de stoel naar achteren doet.

    Ik doe dat dan ook (sorry achterbuurman) anders kan ik de film niet zien die in de rugleuning voor mij zit, doe al men leesbril op

    Waar ik wel ontzettend hekel aan heb is als mensen die achter je zitten met de knieen opgetrokken gaan zitten en die laten leunen tegen mijn rugleuning. dan zit je steeds te 'wiebelen' doordat ze hun benen bewegen.

    maarja je moet er wat voor over hebben om in Orlando te komen
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  5. Top | #625
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Sommige schermpje kan je aan de onderkant naar voren klappen, zodat ze weer rechtop staan als je voorganger de stoel naar achter dondert. Dit is echt niet in elke 767 van United zo.. de 777's wel, maar de ene 767 heeft dus wel beweegbare schermpjes en de ander weer niet. Dat met die knieen is irritant ja, of als ze naar het toilet moeten, dat ze zich optrekken via jouw leuning... maargoed, het is vakantie dus ik stoor me er niet echt aan, tenzij ik de hele tijd mn stoel voel wiebelen.

  6. Top | #626
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    beervelde
    Berichten
    10

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Hallo,

    Heeft iemand ervaring in het meenemen van windsurfmateriaal? Op de web staat $400 maar wat zou dit inhouden? Wij laten het daar dus het zou enkel one way zijn.

  7. Top | #627

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Wij vliegen in April/Mei 2010 met een Airbus 340? Heeft iemand hier al ervaring mee?
    Wij zijn met 2 volwassenen en 2 kids (7 en 5) en vliegen van Dusseldorf rechstreeks naar Miami...
    Handige tips ook altijd welkom! :-)

  8. Top | #628
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickwes Bekijk Berichten
    Handige tips ook altijd welkom! :-)
    Nou, komt 'ie: Kijk voor de informatie over de vliegtuigen eens hier of hier.



  9. Top | #629
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Partnership United Airlines & Continental

    Zojuist kreeg ik onderstaande mail :

    <quote>

    We at United® are pleased to welcome Continental Airlines as the newest Mileage Plus® partner and Star Alliance® member airline.
    This exciting new partnership enables you to travel to more destinations than ever before. Reach more than 60 new cities around the world.

    Fly nonstop from Europe and India to New York City.
    Travel to more than 25 new cities in Mexico and the rest of Latin America.

    What's more, you can earn Mileage Plus miles on every paid Continental flight and redeem your Mileage Plus miles for Continental award travel and upgrades.

    <unquote>

    Dat opent weer perspectieven \\/

    Groetjes,
    Petra & Pieter
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  10. Top | #630
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Partnership United Airlines & Continental

    Die MattRob heeft ook altijd mazzel... boekt ie het allergoedkoopste vluchtje naar NYC...krijgt ie nog miles ook haha!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •