Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 102 van de 104 EersteEerste ... 25292100101102103104 LaatsteLaatste
Resultaten 1.011 tot 1.020 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

1. Top | #1011
    Nel van Ree
    Guest

Standaard vraagje over disneytickets

Hallo

Kan iemand mij vertellen of je beter tickets kan bestellen daar bij de pretpark zelf of bij je reisorganisatie. Want wij gaan zaterdag naar teo toe om te bestellen.
    Maar het gaat om niet zoveel parken dus wat is voordeliger.
    Wij gaan wel weer met hele gezin 8 man.
    alvast bedank

groetjes nel

2. Top | #1012
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: vraagje over disneytickets

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nel van Ree Bekijk Berichten
    Maar het gaat om niet zoveel parken dus wat is voordeliger.
    Tsja, da's nou de vraag, waar gaat het precies om? Wanneer jullie slechts één park bezoeken, koop je de tickets het best aan de poort. Voor een goede prijsindicatie kijk je bijvoorbeeld in het schema van Michael 66. Op de site van Disney vind je het overzicht van de mogelijkheden, kan je gemakkelijk je berekening maken.

3. Top | #1013
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: vraagje over disneytickets

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nel van Ree Bekijk Berichten
    Wij gaan wel weer met hele gezin 8 man.
    Disney heeft geen groeps-korting. Enkel voor bepaalde soorten groepen kinderen (bijvoorbeeld scouting, muziek etc)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

4. Top | #1014
    Regelmatige Bezoeker Peter en Cindy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009

Standaard wat voor ticket zal ik nemen

Zoals ik hier al eerder op het forum geschreven heb gaan wij in 2010 en 2011 in totaal zoals het er nu uitziet drie keer naar florida nu weet ik nog niet precies wat voor disney tickets we zullen kopen ik heb zoiets van 6 dagen verspreidt over drie vakanties vindt ik genoeg.

Nu zie ik iedere keer de hopper never expire voorbij komen,
    houdt dit nu in dat ik met die hopper smorgens bij magic begin en bij animal kingdom op de zelfde dag kan eindigen dat er dan maar 1 dag van me kaart wordt afgeschreven ?

ik kan het me ook niet herrineren van vorige vakanties niet herineren,
    alvast mijn excuses als deze vraag eerder is gesteld.

Groetjes Peter

5. Top | #1015
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

Peter,
    Alles wat je wilt weten staat beschreven in dit topic.

Als je dat gelezen hebt en je hebt nog vragen: laat het maar weten!

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

6. Top | #1016
    Nel van Ree
    Guest

Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

hallo michael,

Ik heb even een vraag aan jou hoe heten de tickets van de pretparken
    waar je dan niet zo lang hoef te wachten. Want wij gaan met de zomervakantie dus lekker druk.

groetjes nel

7. Top | #1017
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Fastpass tickets. Maar die kun je niet kopen. Lees er hier meer over: Link

8. Top | #1018
    Vaste Bezoeker patgooss's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Standaard

Hi ha! Weer een stapje dichter bij een vakantie om nooit te vergeten!
    vandaag de Disney tickets besteld. 10 dagen met waterpark voor 4 volwassenen en 2 kinderen 1163 euro.
    Laat de pret maar snel beginnen!

Tickets gekocht bij American Estates. We gaan alle parken van Disney doen en daarnaast pakken we nog een paar waterparken. Deze moeten we nog wat beter uitzoeken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-09 om 06:25. Reden: samengevoegd

9. Top | #1019
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2009

Standaard Disney tickets kopen in Fairfield Inn Marriott

hallo, weet iemand of je in het Fiarfield Inn Marriot tickets voor de parken kunt kopen?:?:

10. Top | #1020
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Disney tickets kopen in Fairfield Inn Marriot ?

Ik weet niet precies welk hotel je bedoeld. Maar als het deze is dan hebben ze tickets volgens hun eigen website:

Awarded with the 2009 Trip Advisor's Travelers' Choice Award as a Top 10 Family Hotel in the United States, this Orlando area family hotel is playful and accommodating. As an Official Walt Disney World Good Neighbor® Hotel, the Fairfield Inn boasts charming hospitality at a great value. Situated by top attractions, this Lake Buena Vista, Orlando hotel is near Walt Disney World® Resort, Universal Studios, SeaWorld®, and Orlando Premium Outlets offering upscale shopping. Start your day with complimentary continental breakfast, then purchase your attraction tickets in the lobby and take advantage of convenient hotel shuttle to transport you to the destination of your choice. Featuring an array of dining options, the Food Court at this Walt Disney World Good Neighbor® Hotel includes pizza, deli sandwiches, ice cream, & Starbucks Coffee. Refreshing swimming pools and a children's splash zone create the perfect family environment at this extraordinary Orlando area hotel, the Fairfield Inn Lake Buena Vista Hotel.

Forum Rechten