Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 74 van de 86 EersteEerste ... 2464727374757684 ... LaatsteLaatste
Resultaten 731 tot 740 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

1. Top | #731
    Newbie wammeke's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009

Standaard Re: Auto huren

Idd Gerrit \\/:-P dus waarom zou ik als Belg nog twijfelen????
    Had wel niet gedacht dat het zoveel zou kunnen verschillen in prijs!

Op Ebookers.be lijkt het in eerste instantie nog goedkoper MAAR daar zitten de underage pakketten niet mee in de prijs verrekend, ook al selecteer je op de beginpagina dat je tussen de 21 en de 24 jaar oud bent. Van een addertje onder het gras gesproken...

2. Top | #732
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wammeke Bekijk Berichten
    Als ik zelf op de Belgische site van Alamo kijk, betaal ik onder dezelfde voorwaarden al 560 euro voor een economy.... :-k:-k
    Je kan altijd eens kijken bij Jetair. Wij hebben in het verleden altijd via Jetair onze auto gehuurd bij Alamo en steeds tegen een goede prijs. De brochure is te vinden in elk reisbureau en je kan zonder probleem enkel een huurwagen boeken. In tegenstelling tot wat ze soms in het reisbureau beweren.

3. Top | #733
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimpie999 Bekijk Berichten
    De brochure is te vinden in elk reisbureau....
    Hmmm, brochures in combinatie met reisbureaus zijn over het algemeen niet zo populair als informatiebron op dit FLitsende FLorum, misschien juist wel om wat ze soms beweren.....[-o<.

4. Top | #734

Ik heb zonet een equinox besteld via usareisen.de met die 21-24jarige optie (aangezien ik pas binnen 4 weken 25 wordt en volgende week vrijdag daar zit voor 16 dagen lol)

Ik heb reeds de voucher + 2 andere pdf documentjes ontvangen. alsook een mail in het engels...

Nu is mn vraag het volgende, moet ik buiten mijn eigen gegevens invullen op de 13blz grote Alamo_MW_FTI pdf file nog iets doen?

In de mail staat dat ik moet kijken of de informatie op de voucher correct is (maar niet dat ik hun opnieuw moet informeren) terwijl op het forum meestal staat dat je dit wel moet doen ofzo ter bevestiging.

Deze informatie is trouwens correct. Kan ik nu gewoon toekomen in orlando, die documenten laten zien en mn wagen afhalen aan de luchthaven? Ik wil hier gewoon 100% zeker van zijn.

Bedankt op voorhand!

ps: ohja wat ik me ook steeds afvroeg was hetvolgende: het uur van afhalen + terugbrengen, hoe correct moet dat zijn? (bij het terugbrengen heb ik 3uur alvoren opstijgen opgegeven, maar bij het afhalen half uurtje na het landen ofzo... :-) )
    Laatst gewijzigd door DJ Massiv; 27-08-09 om 18:08.

5. Top | #735
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Het uur van ophalen en terugbrengen is voor de berekening van de kosten wel belangrijk.
    Het gaat namelijk per 24 uur. Meestal heb je voor het terugbrengen een speling van 29 minuten. Maar dit staat duidelijk op het blaadje van Alamo wanneer de auto uiterlijk terug moet zijn. Dus als je bijvoorbeeld de auto ophaalt om 12:00 dan mag je hem uiterlijk om 12:29 terugbrengen.

Als je te laat bent betaal je een extra dag! Let hier dus goed op!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

6. Top | #736
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJ Massiv Bekijk Berichten
    terwijl op het forum meestal staat dat je dit wel moet doen ofzo ter bevestiging.
    Als je gewoon doet wat usareisen vraagt, komt het echt 100 prozentlich prima voor elkaar.
    Die Bestätigung müssen Sie nicht unterschreiben und auch nicht an uns zurücksenden!
    Als je je voucher hebt gecontroleerd, en de gegevens kloppen, print je hem uit en haal je hiermee de auto op. Klar ist Käse....\\/

7. Top | #737
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Hmmm, brochures in combinatie met reisbureaus zijn over het algemeen niet zo populair als informatiebron op dit FLitsende FLorum, misschien juist wel om wat ze soms beweren.....[-o<.
    Ik ben ook alles behalve fan van reisbureaus maar soms is het de moeite waard. De brochure is trouwens ook online te raadplegen.:wink: Ik weet niet of ze goedkoper zijn dan usareisen.de want voor onze reisdatums zijn er nog geen prijzen maar volgens mij is het gewoon interessant genoeg om het als Belg ook te overwegen.
    Als je dan naar het reisbureau gaat om te reserveren zorg dan dat je weet wat je wil en controleer gewoon alles voor je betaald.

Maar ik ben zeker ook fan van het motto "wat je zelf doet doe je meestal beter":lol: en boek bijna altijd alles online.

8. Top | #738
    Newbie wammeke's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJ Massiv Bekijk Berichten
    Ik heb zonet een equinox besteld via usareisen.de met die 21-24jarige optie (aangezien ik pas binnen 4 weken 25 wordt en volgende week vrijdag daar zit voor 16 dagen lol)

Hey, mag ik vragen wat je hiervoor betaald hebt?
    Laatst gewijzigd door wammeke; 27-08-09 om 21:13.

9. Top | #739

441,35euro en ben 16 dagen aanwezig...

Goedkoper heb ik als 24jarige kerel zijnde niet gevonden.
    En je tank is meteen vol. En als ik alles goed gelezen heb komen hier normaal geen kosten meer bij\\/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-08-09 om 08:00. Reden: fqe

10. Top | #740

Hallo,

Wie wil ons helpen, want het duizelt een beetje met alle informatie!
    We starten onze reis met een paar dagen Miami, dus dan hebben we nog geen huurauto nodig. Daarna gaan we beginnen met onze rondreis die eindigt in Orlando.
    We vliegen daarna van Orlando naar New york en die vlucht vertrekt om 07:00 van Orlando airport. In het totaal hebben we de auto dus 7 dagen nodig.

Via de posts die ik hier heb gelezen ben ik uitgekomen op deze overzichtspagina van onze duitse vrienden:
    http://www.usareisen.de/mietwagen/ca...u25&sz=so#navi

We zijn namelijk allebei 24 en moeten dus helaas zo'n underage pakket nemen.

Nu hebben we de volgende vragen:
    1. als we al in Miami zitten, waar kunnen we dan het beste onze auto ophalen? Alleen
    Miami airport is namelijk een "choice" afhaalstation. Oftewel alleen daar kun je zelf
    een auto uitkiezen in jouw klasse. Of is dit niet nodig en krijg je zowiezo een prima
    auto?
    2. Kunnen we onze auto in Orlando wel inleveren op dat vroege tijdstip?
    3. Is het inderdaad zo dat we bij die Duitse site beter een equinox kunnen huren dan
    een midklasse SUV, omdat je uiteindelijk waarschijnlijk toch dezelfde krijgt?
    4. We kijken nu naar een midklasse SUV omdat we gaan reizen met 2 grote koffers en
    waarschijnlijk twee kleine trolleys of iets dergelijks. Is dat inderdaad nodig zo'n
    SUV of zijn er kleinere modellen waar die bagage goed in kan.
    5. Zien we het goed dat het pakket van de link hierboven inclusief alle benodigde
    verzekeringen is?

Sorry als de vragen eerder zijn gesteld, ik heb net 20 pagina's doorgenomen en daar stond het niet op.

Bedankt voor de hulp!

Forum Rechten