Bedankt voor deze tip. Ik ga het wel proberen om zo'n Mustang te regelen voor een leuk prijsje.
En als ik dan nog geld over houd zal ik daar zeker wat leuks mee gaan doen.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
De Mustang zal best wat kosten, het is een 'fun'car, dus ik denk het hoogste tarief, net als bijv. de Hummer. Al zal er misschien nog wel een verschil tussen Hummer en Mustang zitten qua prijs? Ze proberen je 'm vast wel aan te smeren. Die 150 dollar die ik moest betalen uiteindelijk, was dus een upgrade van Economy naar Fullsize ofzo. Maar door nee te zeggen, heb ik uiteindelijk toch een Fullsize gekregen en die 150 dollar in m'n zak gestoken. Daar kan je hééél goed van uit eten gaan.
Bedankt voor deze tip. Ik ga het wel proberen om zo'n Mustang te regelen voor een leuk prijsje.
En als ik dan nog geld over houd zal ik daar zeker wat leuks mee gaan doen.
Laatst gewijzigd door Michael66; 27-08-09 om 06:16. Reden: fqe
Alles over mijn Florida trip kun je terug lezen op: http://www.florida2009.nl
Ik weet niet of dit al aan de orde is geweest, we hebben het hier over 38 pagina's, maar bij Alamo is de onderzijde van de auto én de banden niet standaard mee verzekerd, ook niet vanuit Nederland.
Persoonlijk vind ik dit wel het bekende addertje onder het gras, veel argeloze mensen kunnen met veel schade worden geconfronteerd.
Dit in tegenstelling bij Hertz, daar is de auto dus wél geheel verzekerd en daar gaat m'n voorkeur de volgende keer zeker naar uit.
Banden niet verzekerd ???
Heb vorig jaar een auto ingeleverd met een lekke band en totaal geen probleem en je kan dan gewoon een andere auto meenemen.
Wederom met volle tank :-D
Heb je al eens een Alamo auto ingeleverd? Ik heb ze nog nooit onder de auto gezien hoor! Deur open, kilomterteller checkken, bonnetje printen en je zit alweer in het vliegtuig, mits Alamo Gold. En mocht het toch perongeluk schade zijn? Een goede reisverzekering dekt het gewoon. Dus laat je niet bang maken en neem geen extra verzekeringen! Geldt ook voor de zgn "wegenwachthulp" a 5 dollar per dag !!!!!!!!!! Zie boven & dit topic: auto stuk = inleveren & een nieuwe krijgen.
Ik heb dat nog nooit in de voorwaarden zien staan, standaard gratis upgrade.
Het zal vast wel voorkomen dat "jouw" klasse uitverkocht is en je iets groters (alhoewel ik onder fullsize sedan niet echt van groot wil spreken [-() meekrijgt, maar je mag er niet mee rekenen.
En aan het bericht over de Kia Rio te zien is die kans steeds kleiner.
Wij hebben in al die keren nog maar zelden een gratis upgrade kunnen bemachtigen. Alleen de laatste jaren is het dankzij de onzichtbare Equinox een paar keer gelukt.
Maar zoals al gezegd; you never know, dus succes met de Mustang [-o<
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Een lekke band is geen probleem, maar als men de band stuk rijdt op b.v. een trottiorband en dus een behoorlijke jaap op de band zichtbaar is, of/en de onderkant
beschadigd is door het rijden b.v. over een kei langs het water, ja, dan kan je het echt schudden................
Je mag toch ook niet offroad rijden met een auto... gewoon opletten, als je op normale wegen rijd, heb je denk ik niet zo snel schade aan de onderkant van je auto. In Nederland heb je daar meer kans op met drempels en lage auto's.![]()