Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 8 van de 19 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 181

Onderwerp: Florida per camper / campings / Camperen/Kamperen

1. Top | #71
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008

Standaard Re: Hoe slaapt een klein kind in een camper??

Volgens mij zit er voor het bed boven de bestuurdersstoel een net tegen het uit bed vallen.

Amerika is de camperland en je zal vast niet de eerste en de enige zijn die met een klein kind reist, dus daar zullen vast voorzieningen voor zijn.

Veel plezier op je honeymoon en ga vooral veel leuke dingen doen. :-D

Groetjes,

Bianca

2. Top | #72
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008

Dat je kind alleen maar huilt in het vliegtuig is volgens mij per kind verschillend hoor!, ik denk dat het ook een hele hoop scheelt hoe relaxed/gestressed je er zelf mee omgaat, gewoon tijdens stijgen en dalen laten drinken uit een flesje, en veel afleidingsspeelgoedjes meenemen, dan gaat het prima.
    Wat je ook kan meenemen is een buggy die je helemaal plat neer kan leggen, dan kan je zoontje daar evt ook zo'n 1,5 uur in slapen, niet elke dag natuurlijk, maar voor zo af en toe is dat helemaal geen probleem, denk dan wel aan het parasolletje!
    Dat zou dan meer zijn zodat je niet elke slaaptijd "verplicht" bent om naast je camper te gaan zitten.

Veel plezier met jullie mannetje en ik zou hem zeker niet thuis laten , het is dan wel jullie huwelijks reis, maar ook dat is wat je er zelf van maakt.

groetjes Marja

3. Top | #73
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Op de vraag "Hoe slaapt een klein kind in een camper" had ik bijna (nou ja ... bijna ...) de neiging om tye antwoorden: "Met de ogen dicht!" :lol: Sorry ... (not).

Zoals eerder opgemerkt: je bent niet de eerste / enige die met een klein kind een camper huurt, dus er zijn voldoende voorzorgsmaatregelen. Het lastige is dat het uiteraard verschilt per verhuurder en per camper. Het handigste is om je specifieke vragen/eisen bij de verhuurder neer te leggen die jij op het oog hebt. Die verhuurder kan dan precies aangeven op welke zaken je kunt rekenen als je bij hun huurt. En als dat in jouw ogen misschien niet voldoende is kun je voor je eigen voorzorgsmaatregelen gaan zorgen, of een andere verhuurder aanschrijven met je wensen/eisen.

Eén ding weet ik zeker: Je gaat veel plezier beleven in Florida, met je kindje! Ik weet dat ik dat in ieder gevel heb gehad.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

4. Top | #74
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Joh, je moet hem natuurlijk meenemen! En je moet het ruim zien: ik heb veel ervaring met kinderen (werk er al 23 jaar mee en heb er 3)......kinderen passen zich snel aan. Als je bepaalde gewoontes maar hetzelfde houdt. Zijn eigen knuffel, dekentje, dat soort dingen. Verder halen kinderen heel snel de slaap die ze gemist hebben weer in. In de buggy, in de kinderwagen, in het autostoeltje of in hun bedje. Als je zelf niet vast houdt aan bepaalde schema's en tijden dan zul je zien dat het allemaal wel mee valt. Die camper is een gaaf idee maar je rijdt toch erg veel snelweg in Florida vind ik....de omgeving is niet altijd super mooi zoals bijv. in Californie. Daar kon ik wel uren rijden zonder het saai te vinden. In Florida zou ik zelf echter nooit met een camper gaan rondrijden...gewoonweg omdat ik het rijden op zich niet aantrekkelijk vindt. qua omgeving dan.
    In het vliegtuig gaf ik mijn dochtertje altijd een zetpil een uurtje voor de landing. Als ze al pijn zou krijgen in haar oren (wat vaak voorkomt omdat bij kleine kinderen de buis van Eustachius veel korter is) dan hielp het zetpilletje dus al een heel eind. ook is neusspary belangrijk en evt. kun je van die oordopjes kopen als het je gerust stelt. ze zorgen er voor dat de druk minder is en dat ze dus geen oorpijn krijgen.

5. Top | #75
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008

Hoi Femke,

Ik ben drie jaar geleden ook met de camper door florida gereden, toen was mijn jongste 1 jaar. In de camer hadden we het autostoeltje vastgemaakt en tijdens het rijden viel zij 9 van de 10 keer in slaap, dan deden we het autostoeltje gewoon in de slaapstand... wat betreft de slaap plaats, van de tafel konden wij een relatief laag bedje maken, een matrasjeonder het bedje voor het geval ze eruit zou vallen en klaar. Je hebt trouwens bij de wal-mart toch wel van die rekjes die je tussen het bed en het matras klemt???
    In ieder geval, wij hebben het niet als een nadeel ervaren om z'on kleintje mee te nemen. Wat ik wel minder vond was dat je eenmaal op de camping bent niet meer even de stad in kon, simpel omdat wij het te veel werk vonden om weer de camper af te koppelen.
    Ik wens je alvast veel plezier daar met jullie kleine.

groetjes Jeny

6. Top | #76

Hoi Femke,

Natuurlijk neem je hem mee!
    Wij zijn in 2008 4 weken met een camper onderweg geweest in ZW Amerika en toen was onze kleine meid 10 maanden. Vliegen ging prima!
    Wij hebben toen haar campingbedje op het bed achterin de camper gezet en dat ging perfect. Het autostoeltje hebben we op een stoel gezet en zo kon ze tijdens het rijden ook nog slapen. We stopten regelmatig en dan sliep ze in haar bed.

In april gaan wij ook weer, en nu gaan we naar Florida. Wederom hebben we een camper gehuurd en dan doen we weer hetzelfde met het bedje. Gewoonweg omdat reizen met de camper heel goed is bevallen en het met onze kleine meid erg prettig was/is! We weten dat Florida niet hetzelfde is als ZW, maar toch hebben we er weer voor gekozen.

Heel veel succes en wanneer gaan jullie precies?

Groetjes,
    Chelle

7. Top | #77

Standaard Re: Suggesties: Florida met camper in april 2009

Wij gaan in december naar Florida. We hebben de vliegtickets geboekt. We hebben besloten dat we nu een camper willen huren. Hebben jullie een idee waar we deze het beste kunnen huren

8. Top | #78
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patitsa1 Bekijk Berichten
    Wij gaan in december naar Florida. We hebben de vliegtickets geboekt. We hebben besloten dat we nu een camper willen huren. Hebben jullie een idee waar we deze het beste kunnen huren
    In de plaats waar je landt?
    Alle gekheid op een stokje, welkom op dit forum.
    Misschien kan je wat meer gegevens verstrekken over waar je naar toe gaat of wil gaan en hoe je gezelschap is samengesteld.
    Het zal echter altijd een persoonlijke overweging zijn wat het beste is.
    Iedereen heeft zo zijn eigen beleving en ervaring.
    Slechts vrij weinig forummers gaan echter met de camper door Florida, het is een echte "hotel" staat. Ze zijn er goed en goedkoop.

Succes
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 10-08-09 om 09:19.

9. Top | #79
    Newbie liennes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Ik heb misschien een stomme vraag, maar heb een disscusie met m'n stiefmoeder.
    wij gaan volgend jaar met een camper door florida reizen. met 5 mensen reizen wij overdag en mijn vriend en ik slapen s'nacht niet in de camper.
    nu was mijn vraag: weet iemand hoe groot die campers voor 4 personen zijn? want ik mag geen koffer mee nemen :-k alleen een weekendtas.
    en aangezien ik toch wil shoppen daar.

alvast bedankt

10. Top | #80
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Een camper voor 4 personen is relatief. Het is maar net wat je wilt.
    Wij hebben met 4 personen (aan de westkust) een keer de grootste camper gehuurd die ze toen hadden.
    Simpel om het feit dat we geen ombouwingen wilden doen om te gaan slapen.

Maar op deze site kun je een paar voorbeelden zien.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

Forum Rechten