Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 14 van de 44 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 431

Onderwerp: Huis kopen in Florida

1. Top | #131
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008

Standaard Re: Villa kopen in Florida

Ja zelf verhuren doe ik ook
    Ik heb 12 weken op marktplaats gestaan,en in een bekend blad ,en we hebben onze website ,en we werken samen met AV en dan nog lukt het niet.Het managment doet ook de verhuur aan britten en amerikanen maar dan nog leverd het niet zo veel op dan nederlanders.

2. Top | #132
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida

Standaard Re: Huis kopen in Florida

... hmps... deze thread bestaat al even. Ik moet hier vaker komen...
    Ik heb een huis in Florida laten bouwen en dat is een redelijk uniek verhaal. Als je alle details wilt lezen zie dan [http://www.koenkamphuijs.nl/florida/ en dan in het bijzonder de blog ('chronologisch overzicht') die ik bijhield tijdens de aankoop van de grond en de bouw van het huis.

Ik kan niet anders zeggen dat werkelijk alles probleemloos en gladjes verlopen is. Het hele proces is enerverend geweest (een bestaand huis kopen is echt veel makkelijker en wellicht ook veiliger) maar zonder een wanklank.

Als dit je droom is: go for it! Het is voor ons een van de beste beslissingen die we ooit samen hebben genomen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-10-10 om 08:00.

3. Top | #133

Eindelijk een reactie van een realist en niet van een oportunist!
    Als Florida echt je ding is, moet je er ook voor gaan!
    Als je in Florida een woning wil kopen uit geldgewin kan je dat in een ander land evengoed. Zelfs in Nederland en België kan je koopjes doen en het daarna met winst verkopen, daarvoor moet je niet in Florida zijn.
    Als Florida je "ding" is, moet je in Florida kopen!
    Maar doe het dan uit overtuiging en niet uit geldgewin anders ga je er een kater aan overhouden die "financieel" pijn gaat doen. (en die langer dan een paar dagen duurt):mrgreen:
    Laatst gewijzigd door disney-golf; 02-04-09 om 01:02. Reden: schreivfauten...

4. Top | #134
    Ingeschreven
    May 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door disney-golf Bekijk Berichten
    Maar doe het dan uit overtuiging en niet uit geldgewin anders ga je er een kater aan overhouden die "financieel" pijn gaat doen. (en die langer dan een paar dagen duurt):mrgreen:
    Als iemand uit beleggingsoverwegingen onroerend goed in Amerika koopt heeft-ie mijn zegen hoor. Op dit moment zijn de prijzen laag. De toekomst kan ik niet voorspellen, maar ik kan me voorstellen dat de langetermijnverwachting goed is. Mijn overweging is het niet geweest in elk geval. In dat geval hadden we het namelijk precies in het verkeerde jaar - 1 jaar voor de huizencrisis - gedaan. De property appraiser heeft huis+grond laatselijk getaxeerd voor minder dan de bouwsom van het huis... ik lig er niet wakker van want het huis is onze dream come true en geen financieel object en we konden het ons makkelijk permitteren.
    Maar, wie aan het kopen of bouwen gaat, moet wel eerst een goede en realistische begroting maken en daarbij zeker 25% onvoorzien incalculeren. Eigenlijk twee begrotingen: een voor de eenmalige kosten (aankoop; inrichting; verbouwing; tuin) en een voor de jaarlijkse kosten (hypotheek; property tax; verzekering; beveiliging; onderhoud; en wie maait het gras?) En het dus niet doen als het niet kan, anders zit je met een, in elk geval voorlopig, onverkoopbaar blok aan je been.

5. Top | #135

Ik begrijp zeer goed wat je bedoeld maar een onroerende "zaak" doen kan je bij ons ook, daarvoor hoef je niet in Florida te kopen.
    Als je het in Florida doet, doe het dan uit overtuiging.
    DAT is wat ik bedoel!

6. Top | #136
    Newbie John Florida Marlin's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009

Standaard Real Estate kopen in Florida

Ik weet dat dit een forum is over vakantie vieren in Florida maar ik ben er nu 2x keer geweest en mijn gedachten gaan dan afdwalen en ik stel mij dan voor hoe het zou zijn als je daar zelf een vakantiehuis zou bezitten.
    Hier in Nederland krijgen we natuurlijk met diverse belastingen te maken en provisie van makelaars en dergelijke.
    Hoe is dat geregeld in Florida? Met wat voor taxes krijg je daar te maken?
    Het is nu misschien een goede tijd om daar real estate te kopen.
    Mag je daar wonen als je een huis koopt of blijf je een green card nodig hebben?
    Zo maar wat vragen van een Floridafan.

7. Top | #137
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009

Standaard Re: Real Estate kopen in Florida

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John Florida Marlin Bekijk Berichten
    Hier in Nederland krijgen we natuurlijk met diverse belastingen te maken en provisie van makelaars en dergelijke.
    Hoe is dat geregeld in Florida? Met wat voor taxes krijg je daar te maken?
    Mag je daar wonen als je een huis koopt of blijf je een green card nodig hebben?
    Het bezitten van een huis in de US wil niet zeggen dat je er langer dan 90 dagen mag verblijven. Je zal dus een green card nodig hebben als je langer wil verblijven.

Makelaarskosten worden in Florida door de verkopende partij betaald en zijn 6% van de verkoopprijs - 3% voor de verkoopmakelaar en 3% voor de aankoopmakelaar.

In de US hebben ze een onroerendgoedbelasting, gebaseerd op de waarde van het huis. Reken op zo'n 1,5% van de waarde.

8. Top | #138
    Ingeschreven
    May 2007

Standaard Re: Real Estate kopen in Florida

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Stern Bekijk Berichten
    Het bezitten van een huis in de US wil niet zeggen dat je er langer dan 90 dagen mag verblijven. Je zal dus een green card nodig hebben als je langer wil verblijven.
    ... dat is: 90 dagen aaneengesloten. Mijn zwager verblijft tenminste een half jaar per jaar daar op de visa waiver maar moet altijd binnen de 90 dagen terug. Hij blijft meestal een maand of soms 6 weken in NL om dan weer terug te gaan. Het enige is, dat de immigration officer meestal even doorvraagt om uit te zoeken dat hij er geen betaald werk verricht - dat is hun major conern.

9. Top | #139

Ik zal er nog wat info aan toevoegen, wat je m.i. niet in het draadje (sic) zal vinden.
    Ja, je hebt een vergunning nodig wat je wordt aanzien als iemand die dit beroepsmatig doet.
    Je verdient er namelijk geld aan, dus moet je hierover ook taksen betalen.
    Verder moet je het zien als een hoteluitbating.(vandaar de vergunning)
    D.w.z. je huis heeft noodverlichting, brandblussers, rookmelders, etc, etc. nodig.

10. Top | #140

Ik heb ff dit draadje terug doorgelezen en zet onderstaande als bevestiging van wat ik al vroeger schreef.
    Stan Smith has some news for longtime homeowners having a pity party over falling house prices in Central Florida: New research shows that current home values are just about where they would have been if the real-estate bubble had never inflated and burst.

A long-term view of the market reveals that, even though prices rose and fell dramatically in recent years, they appear to have settled back into historic patterns, according to an analysis by Smith, a University of Central Florida finance professor.

"Most homeowners are within 6 percent of where they would have been had there not been a bubble. The people who have been here since before 2005, they should not have been hurt," Smith said, though he added: "... A lot of people did buy in 2005 and 2006, and obviously they have been hurt significantly."

For about a quarter-century, starting in the late 1970s, home prices in Metropolitan Orlando increased 4.7 percent a year on average, according to Smith's analysis of data from a federal housing-price index. Then the bubble emerged, with prices rising 20 percent in 2005 and 32 percent the following year. Homeowners were elated about their fast-growing equity — at least until the bubble burst in mid-2007.

The sharp drop in prices since then — 22 percent from the 2007 high — may have left the impression that the bursting bubble set back even long-term homeowners for many years to come. Yet prices now are about where you would have expected them to be had the dramatic rise and fall never occurred.

Steve Shapiro, who is trying to sell his Lake Mary home, hadn't really thought about it before but said it makes sense that the price he is asking for his home of 10 years tracks the area's long-term pricing trends.

"I think I'm about where it should be with the price," said the retiree, who has listed his house for $269,000 with Exit Realty Central agent Julie Elrod-Boyd — the same agent who helped him buy it in 1999 for $161,000. He estimated the house would have sold for more than $300,000 about 18 months ago, so the price has retreated 10 percent since then.

"It was nice to think it was worth so much a year and a half ago, but I felt like it was a little inflated," he said. "All the homes were."

Volusia County Property Appraiser Morgan Gilreath has obtained results similar to Smith's in his county.

Gilreath recently plotted home prices from 1996 to the present and concluded they are not far below where they would have been without the bubble. The mid-point, or median, for home prices in Volusia in May was $124,900 — down about $20,000 from where they would have been if they had continued on their long-range trajectory rather than inflating and deflating in recent years, he said.

A year ago, the median in Volusia was about $50,000 above the historic trend line, he said; two years ago, it was flying about $100,000 above that line.

Gilreath said his analysis was not as thorough as Smith's research at UCF, but both indicate the residential market is not likely to decline much further.

"The point that the charts are telling us is that we're close to where we think the bottom is going to be," he said. "The question is: When is it going to turn around? I have evidence that it is turning around here [in Volusia]."

Smith said prices in the region may continue to fall but are less likely to do so now that they are so near the long-term trend line — a "positive indicator" for coming months.

Les Simmonds, president of the Orlando Regional Realtor Association, said people generally measure their home's current value against what it was worth a year ago — a short-term view of the market."I feel strongly that, had we not had this bubble, that the median price of the properties would be a little better than they are now, because of the way they've been pushed down [in the post-bubble market] by ... [distressed] properties," he said.

"I said to my wife last week that, when the market was really high, if we had sold then, we could have made four times what we paid for the house." The problem, he added, is that most of the people who sold at the peak usually then bought near the top of the market.Shapiro said that, once he sells his Lake Mary house, he is ready to retire to a log cabin in north Georgia and forget about the whims of the real-estate market for a while.

The only thing that will rise and fall on his cabin, he said, will be the runners on his front-porch rocking chair.
    Dit om te zeggen dat je vastgoed als lange termijn belegging moet zien!
    Laatst gewijzigd door Njit; 12-08-09 om 16:18.

Forum Rechten