Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 18 van de 36 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 360

Onderwerp: Internet / Wifi in Florida

1. Top | #171
    Vaste Bezoeker Jen876's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009

Standaard Re: Wifi access in florida via Boingo

He dat is een goeie tip,heb zelf een iphone met t-mobile abbonement en probeer er achter te komen hoe ik zo goedkoop mogelijk op internet kan met mijn telefoon ik dacht dat het ook mogeljk was bij starbuck?
    Maar heb je hier een inlog voor nodig want dat is volgens mij wel bij de hotspots bij mc donald?

2. Top | #172
    Regelmatige Bezoeker LEOnie211's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009

ik dacht dat internet gratis was bij de mac vlakbij wdw. Klopt dit?

3. Top | #173
    Regelmatige Bezoeker USAnneke's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009

Ik heb ook een iPhone (3GS, superfijn!) met een T-Mobile abonnement. Ik ga een reisverslag bijhouden met mijn iPhone en heb dus wel internet nodig. In de meeste hotels hebben ze wifi, maar zeker weet je het nooit.

Verder ben ik natuurlijk ook erg bang voor enorm hoge roaming kosten. Ik heb gisteren ook even een onderzoekje gedaan en kwam er achter dat T-Mobile ook in de USA een bekende provider is. Ze verkopen er Prepaid telefoons, maar ook losse Prepaid simkaarten. Je kan hier aanvullend een data pakketje bij krijgen voor internet, kosten $ 1,- per dag.

Ik heb gisteren een mailtje naar de Klantenservice van T-Mobile NL gestuurd om te vragen of ik een dergelijke simkaart in mijn T-Mobile simlockte iPhone kan gebruiken. Als ik hier meer over weet, laat ik het hier zeker even weten.

Verder kun je als T-Mobile abonnee in ieder geval gratis gebruik maken van de hotspots in de USA. Voor de rest even sneupen via de app FREE Wi-fi naar andere locaties.

Zal ook eens kijken bij Boingo!

4. Top | #174
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LEOnie211 Bekijk Berichten
    ik dacht dat internet gratis was bij de mac vlakbij wdw. Klopt dit?
    Welke bedoel je precies, d'r zitten nogal wat Macs in de buurt van wdw...Zelf ging ik bij de MAC aan de 192 naast het Holiday Inn hotel. Daar pik je het signaal van het hotel op......en dat is wel gratis. Aanvankelijk leek dit signaal sterk, later bleek toch dat het soms erg zwak was. Achter het hotel op de parkeerplaats, was het iets beter. Maar wel armoeiig om zo te internetten.......

5. Top | #175
    Regelmatige Bezoeker LEOnie211's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009

ik weet de straat niet maar volgens de gegevens zit er een mac vlakbij de all star hotels.Het gaat mij niet perse om het gratis internetten, want wat ze in het hotel vragen is goedkoper dan internet via een nederlandse dongel.

6. Top | #176
    Vaste Bezoeker Jen876's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009

Heb ook intresse in dat datapaketje van $1 per dag laat dus even weten als je iets hoort van t-mobile. Vind het sowieso raar dat t-mobile in nederland geen vakantie paketten verkoopt voor internet in het buitenland.Kom er ook niet echt achter hoe ik nu precies weet wanneer ik moet betalen voor internet en wanneer het gratis is.Ik dacht dat het via wifi altijd gratis was,maar dit schijnt dus niet zo te zijn.Heb de dataroaming in ieder geval al uit gezet

7. Top | #177
    Ingeschreven
    Mar 2009

Standaard Re: Wifi access in Florida via Boingo

Wifi is in principe wel gratis, maar sommige locaties / providers e.d. vragen een bedrag voor het openstellen van hun internet verbinding. Ik heb zelf thuis ook wifi en dat is natuurlijk gratis (nou ja, de kosten van mijn internet abonnement). Je komt er trouwens meteen wel achter of de aangeboden wifi verbinding gratis is of niet. In het geval dat het niet gratis is, krijg je nl. een login scherm waar je de gegevens die je koopt in moet zetten om toegang te krijgen.

8. Top | #178
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009

Standaard Re: Wifi access in Florida via Boingo

Voor de mensen met een iPhone 3G.
    In de Starbucksen in Duitsland (weet niet ook in USA) kan ik inloggen met een T-Mobile Hotspot. Bij het iPhone abonnement zijn T-Mobile Hotspots inbegrepen. Kijk even op de website van T-Mobile hoe je daar gebruik van kunt maken.

9. Top | #179
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Aanvankelijk leek dit signaal sterk, later bleek toch dat het soms erg zwak was. Achter het hotel op de parkeerplaats, was het iets beter. Maar wel armoeiig om zo te internetten.......
    :mrgreen:, krent ;-) !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

10. Top | #180
    Ingeschreven
    Mar 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door USAnneke Bekijk Berichten
    Ik heb gisteren ook even een onderzoekje gedaan en kwam er achter dat T-Mobile ook in de USA een bekende provider is. Ze verkopen er Prepaid telefoons, maar ook losse Prepaid simkaarten.

Ik heb gisteren een mailtje naar de Klantenservice van T-Mobile NL gestuurd om te vragen of ik een dergelijke simkaart in mijn T-Mobile simlockte iPhone kan gebruiken. Als ik hier meer over weet, laat ik het hier zeker even weten.
    Inmiddels gebeld door T-Mobile. Het is helaas niet mogelijk om een Amerikaanse T-Mobile simkaart in mijn iPhone te gebruiken, jammer! Ook meteen even extra navraag gedaan over het data roaming verhaal. Als je de optie data roaming op de iPhone uit zet, loop je geen risico. Je kan dan nog wel connectie maken met wifi netwerken.

Ook nog even gevraagd naar de T-Mobile Hotspots, deze zijn gratis in NL maar niet in de USA.

Forum Rechten