Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 18 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 173

Onderwerp: Plaatsen in vliegtuig

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    21

    Standaard Beste plaatsen in vliegtuig

    bij ltu kan ik mn plaatsen in het vliegtuig op voorhand reserveren. ik vlieg niet regelmatig dus kan iemand van jullie me vertellen welke de beste plaatsen zijn in een vliegtuig?

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    102

    Standaard

    Raam plaats (moet het raampje op die plek wel gunstig zitten, dus niet naast hoofdsteun of iets dergelijks)

    Niet boven de vleugel, dan kun je niet zo goed naar beneden kijken, wat wel leuk is bij helder weer.

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Kijk op www.seatguru.com voor meer info.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  4. Top | #4
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix
    Kijk op www.seatguru.com voor meer info.
    LTU kun je hier helaas niet op vinden.

    Ik denk dat de beste vliegtuigstoelen is persoonlijks is. Ik zit graag aan het gangpad zodat ik er makkelijk uit kan en iets meer ruimte heb voor mijn benen.

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix
    Kijk op www.seatguru.com voor meer info.
    Martinair kan ik hier niet in vinden, met welke vliegtuigen werken die allemaal? (diegenen die rechtstreeks vliegen)

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Kijk op www martinair.nl voor alle vliegtuigen waarmee ze vliegen.
    Bij fleet staan alle typen vliegtuigen met een plattegrond van de stoelen.
    Je reisburo moet je kunnen vertellen met welk type je vliegt, Martinait gebruikt voornamelijk 767 ER voor Miami volgens mij, maar de hebben ook 747 en MD 11 voor transatlantisch verkeer.
    Ik zit ook liefst aan het gangpad, maar dan wel in het kleine rijtje aan de raamkant. (Isleseat) verder is het altijd beter om zover mogelijk voor in het vliegtuig te zitten, dan ben je er nl meestal ook het snelste uit, en heb je een minder lange rij bij immigration en autohuur.
    Als je voor de vleugel kunt zitten, is dat helemaal ideaal, want daar is het aanmerkelijk rustiger.
    Eric

  7. Top | #7
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    De vluchten naar Florida worden door MartinAir met Boeing 767
    uitgevoerd. De beenruimte is niet om over naar huis te schrijven. Er zijn
    geen beste plaatsen, of het moet betrekking hebben op het uitzicht uit het
    raampje. Alleen Star Class heeft meer ruimte. Mijn vrouw wil altijd aan
    de raamkant zitten dan kan zij haar hooft tegen de zijkant leggen met
    een kussentje. Ik zit het liefst aan het gangpad kan ik mijn bennen nog
    eens strekken en hoef ik niemand wakker te maken als ik even naar het
    toilet wil. Een raampje voor het uitzicht is aan ons niet besteed. Als je al
    een paar keer gevlogen hebt is het elke keer hetzelfde. Wolken zee en
    bij het landen en opstijgen een overzicht van de grond door een vaak
    bekrast of beslagen raampje.
    Harm

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    17

    Standaard

    Hoi Nolleke,

    Wij hebben ook met LTU gevlogen een maand geleden! Op de heenweg zaten wij achter de vleugels, maar in het middenpad met 4en naast elkaar(geen plek meer bij het raam). Nadeel is dat je niet naar buiten kan kijken.

    De terugweg zaten wij helemaal achteraan, 2 aan 2 en wel bij het raam. Nadeel van achteraan zitten is dat je geen keuzemogelijkheid meer hebt met het eten. (je kan kiezen uit 2 maaltijden). Echter het 2 aan 2 zitten is ons beter bevallen, zeker omdat je terug de nacht in gaat!!

    Ik zou zeggen, indien mogelijk; ga aan het raam zitten en dan in de eerste helft dus voor de vleugels.

    Fijne vakantie,
    Willeke

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    Zoals al is vermeldt, is het vaak prettiger om voor de vleugels te zitten. Dan is het landen minder 'zwaar' en voel je, naar mijn idee, minder van turbulentie. Je krijgt ook eerder eten en kunt sneller weg. Je bent ook als laatste meestal aan boord.
    Of je dan aan het raam zit, of in het midden, is persoonlijk en ligt ook wel een beetje aan met hoeveel je bent. Als je met z'n drieeën bent en je het belangrijk vindt dat je met z'n allen bij elkaar zit, dan kun je het beste in het midden zitten. Met twee of vier is bij het raam leuk, dan zit je ook niet naast vreemden. (Volgens mij zijn de meeste vliegtuigen naar Florida 2-3-2 opgesteld; maar of dat bij jouw maatschappij ook zo is, weet ik niet)
    Voordeel van het raam is dat je ertegen kunt slapen en eruit kunt kijken. Voordeel van het gangpad is dat je niemand stoort als je eruit moet en iets meer bewegingsvrijheid hebt.
    Zelf vind ik het nooit prettig om voor een nooduitgang te zitten...

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    46

    Standaard

    Ik heb ook met LTU gevlogen. Als je van beenruimte houdt, eerste rij achter vleugel in het midden. De andere plekken voor als je dat niet zoveel uit maakt



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •