Ik wil hier in de loop van de dag even een berichtje over plaatsen. Hou het mededelingen forum in de gaten!Oorspronkelijk geplaatst door petra
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Voor zover ik kan zien kan ik de taal niet aanpassen. De iframe die wordt geladen (waar de code dus in staat) komt rechtstreeks bij imageshack vandaan... Of zie jij wel een mogelijkheid?Oorspronkelijk geplaatst door Njit
Ik wil hier in de loop van de dag even een berichtje over plaatsen. Hou het mededelingen forum in de gaten!Oorspronkelijk geplaatst door petra
Bedankt allemaal,
Het is al een klein beetje duidelijker :!: :?: Straks even proberen
gotta go, Peet
Hoi daar, even proberen...
Ik heb de printer even laten lopen en met papier bij de hand dit aan het doen Ach ja, vrouwen (ik hoor het jullie denken) :lol:
Later Petra
De kleuren werken niet, wat doe ik nu weer fout? Met codes aan de onderkant bedoel ik:html is uit , bbcode is aan, smiles staan aan (nou die snap ik dan net) En dan daar rechts van onder image hosting????
Of is het niet voor ons als gebruiker nodig om te weten?
Sorry voor de domheid :cry: Petra
Oorspronkelijk geplaatst door petra
Deze kun je gewoon uit laten staan (kan eigenlijk net zo goed uit het formulier.. Alleen '[x] waarschuwen als er gereageerd is' is wel nuttig.
De kleuren werken wel hoor
Rood
Blauw
Groen
Geel
En dit tik je dus op de volgende manier:
Je kan de kleur ook kiezen uit het lijstje..Code:[color=red]Rood[/color] [color=blue]Blauw[/color] [color=green]Groen[/color] [color=yellow]Geel[/color]
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Thank you, wat een snelheidCode:[color=red][/color]Nu dan
Dit is rood!
Net ff jullie "even voorstellen" gelezen, leuk, ook even snel door het reisverslag, wat een herkenbaarheid :!: :!: Wij zijn een vorige keer ook in het econolodge hawaiin geweest.
See ya, petra 8)
He nog geen rood!!!!!!!!!!!HellupCode:isdit rood
Laat maar ops:
Petra,
Ik heb je bericht even aangepast met een stukje rode tekst erin. Als je nu je eigen bericht (dus die waar "Dit is rood!" in staat) wijzigt, dan zie je wat je moet doen om tekst rood te krijgen.
Succes!
Daniel
als je goed kijkt zie je wat je verkeerd doet.. BBCode bestaat altijd uit 2 delen, een begin-tag en eind-tag. Daartussen komt dus de tekst.Oorspronkelijk geplaatst door petra
Als je het via het lijstje kiest plaatst hij altijd gelijk een begin en een-tag. Dit scheelt je tikken maar je moet dan dus wel op de juiste plek je tekst tikken.
Er zal iets dergelijks komen te staan..
Daarna is het dus een kwestie van op de juiste plaats je tekst tikken...Code:[color=darkblue][/color]
Code:[color=darkblue]<--- hier moet dus je tekst komen te staan --->[/color]
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/