Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 32

Onderwerp: Hotelervaring: Disney's All Star Resorts

  1. Top | #1
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard WDW: All Star Sport resort



    Dit hotel is echt een aanrader ; Het allstar movie resort/ Sports/Music.
    Dit jaar gaan wij Popcentury uit proberen.
    Het is een belevenis voor de kids, Alles is mega groot met hele leuke thema's.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  2. Top | #2
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    3

    Standaard Hotelervaring: Disney's All Star Movies Resort

    Hoi allemaal,

    Ik heb even een vraagje....Heeft iemand ervaring met het All Star Movies Resorts? Mijn vriend en ik willen daar in september naar toe. Maar zijn wel benieuwd naar verhalen van andere...

    Bedankt alvast!

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Hotelervaring: Disney's All Star Resorts

    Ik ben zelf eerder in All Star Sports geweest, 1 van de values, en gaan nu naar Pop Century. Als je wat plaatjes bekijkt op de site van Disneyworld kun je in ieder geval al een idee krijgen van wat voor sfeer elk resort heeft.
    All Star Sports is ons toen prima bevallen, zeker ook omdat we toch niet zo erg veel op de kamer zijn vonden wij het niet nodig om een "duurdere" categorie te kiezen.
    Maar zoals Tinkerbell al zegt, dat is voor iedereen anders natuurlijk.

    Groetjes, Sandra

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    177

    Standaard Re: Resorts ervaringen

    Ik heb ook in all stars sport gelogeerd tot 2 keer toe en is me goed bevallen. Een beetje leven om je heen anders ga ik wel naar het Hilton dan heb ik luxe en rust. En als je ergens rustig wil eten dan reseveer ik gewoon in een ander hotel. En je bent zo weinig op je kamer dat ik dat ook eerlijk gezegd zonde vindt van mijn centen. Maar ja daar denkt iedereen anders over en dat is maar goed ook.

  5. Top | #5
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Resorts ervaringen

    Wij hebben in all stars movie resort gezeten, en eigenlijk is dat ons prima bevallen....wij hoeven geen duur hotel als we er toch merendeel van de dag niet zijn.
    Het is inderdaad een groot complex, maar had niet het idee dat we in een mensenpakhuis zaten.
    Maar inderdaad dat is persoonlijk.
    All stars movies ligt vlak bij AK, ja het is naar sommige parken een eindje rijden, maar het meeste is met de bussen echt goed te doen, hooguit een 15 minuutjes rijden...ik zeg altijd maar zo...je hoeft niet te lopen.....
    Ik denk dat je goed moet kijken wat je van een hotel verwacht, waar je je het prettigst bij voelt, is dat de ligging, het comfort of het thema...en daar je keuze op baseren.....succes.

  6. Top | #6

    Standaard Hotelervaring: Disney's All Star Movies Resort

    hoi, we zijn net terug uit amerika en hebben daar gelogeerd in "all star movies", het is niet luxe maar voldoet prima aan de eisen van een gezin met twee kinderen in de leeftijd van 5 en 7 jaar.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 01:34. Reden: full quote eruit

  7. Top | #7
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Resorts ervaringen

    Nou wij hebben daar ook gezeten en het is niet luxe...twee best grote bedden, een tv, een badkamer met bad, een legkast voor de kleding (met lades), haardroger, strijkplank en strijkbout, de kamer maakte wel, ondanks dat ie simpel was een heel verzorgde indruk, voldoende handdoeken, elke dag verse zeep en shampoo.
    Het hotel bestaat uit verschillende delen met allen een ander thema, Mighty ducks (daar zaten wij), 101 dalmatiers, Herbie, Phantasia en Toy story.
    Er zijn twee zwembaden, een grote, de Phantasiapool en een kleintje bij de mighty ducks (welke trouwens een stuk warmer is).
    Verder is er een Foodcourt waar je `s morgens prima kunt ontbijten en `s avonds ook best goed kunt eten.
    Men kan kiezen uit vet eten maar ook brood, serial, wafels enzovoorts.
    Het is wel een groot restaurant waar niet zo veel sfeer is.
    Eeeeh ja verder is er een Disneywinkel, een wasserette waar je goedkoop (2 dollar) je was kan doen.
    Verder is er een arcade waar je spelletjes kunt doen.
    De bussen naar Disneyparken stoppen aan de zijkant van het hotel, en vanuit het hotel rijdt er ook een bus van Mears die je naar seaworld, universal enzovoorts brengt.
    De receptie is groot genoeg en voldoende bezet.
    Al met al voor ons ruim voldoende om er 7 nachten te slapen.
    De prijs kwaliteit verhouding was voor ons meer dan goed.
    Wij hebben ooit eens in Seqouia Lodge geslapen in Disneyland Parijs en nou daar betaalden we verhoudingsgewijs een stuk meer voor, maar het haalt het zeker niet bij All stars Movies.

    Of wil je nog meer weten Michael?

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker stephanie84's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    48

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney Resorts

    ik heb een vraagje ik ga 15 mei tot 29 mei naar all stars movies voor het eerst, heeft er iemand ervaring met internet bij het hotel en zoja moet je daar ook voor betalen.

  9. Top | #9
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney Resorts

    Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je $10, per dag ofzo moet betalen voor internet. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen hoe duur het is, maar ik weet bijna zeker dat je moet betalen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-02-09 om 02:26. Reden: full quote eruit

  10. Top | #10
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney Resorts

    Volgens de website van het "Movies":
    Amenities & Services
    Services and amenities at Disney's All-Star Movies Resort include a concierge desk, laundry facilities, childcare services, shopping, pizza delivery, satellite television, self-parking, in-room refrigerator and Internet access (with an additional fee.)

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •