Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 82 EersteEerste ... 816171819202868 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #171
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Voorschoten
    Berichten
    80

    Standaard In mei/april 2007 naar Orlando. Hoe nu al reserveren??

    We willen toch weer graag ook volgend jaar naar Florida.
    Tot nu toe zijn we steeds 2 weken aan het rondreizen geweest vanaf Miami en dan 1 week in Orlando.
    Raoul gaat nu echter naar groep 3 in het nieuwe schooljaar, dus kan ik hem niet meer 2 weken extra van school houden (kon nu dus 2x nog wel).
    In de zomer vinden we geen optie (veel te warm), dus nu denken we er aan om 1 wek voor de meivakantie erbij te pikken (hoop dat dat lukt) en dan 2 weken Orlando in een villa te gaan doen.

    Ik heb al wel naar vluchten gekeken en die gaan er weer genoeg, maar als ik wil laten bereken voor alles erbij (vlucht, auto, villa, tickets) bij AE of AV kom ik al bij de tickets niet verder.

    Iemand enig idee per wanneer ik daar zou kunnen reserveren voor april/mei 2007?
    Ooit zal het er weer van komen, want Florida is HET gewoon. Plannen voor nu: New York na groep 8.

  2. Top | #172
    Vaste Bezoeker nounou's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    belgie west-vlaanderen
    Berichten
    51

    Standaard

    Wij zijn in januari 2006 geweest ,en zoals al gezegt,
    s'morgens fris ,maar rond 11 uur toch rond de 24 graden en in de namiddag rond 3 uur iets warmer zelfs .In januari 2007 zijn wij weer van de partij ,hopelijk weer zulk goed weer zoals vorig jaar !
    Was echt te doen niet te koud en ook niet zweten !

  3. Top | #173
    Vaste Bezoeker Nicole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    116

    Standaard

    hoe kan je dit boeken dan ?? Is misschien wat voor de volgende keer.

    Nicole

  4. Top | #174
    Vaste Bezoeker Syl71's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hengelo OV
    Berichten
    60

    Standaard Tips op korte termijn gevraagd! We zitten nu in Orlando...

    Hallo allemaal, we hebben toch echt jullie deskundige hulp nodig.
    Op dit moment zitten we in Florida. Nu in Orlando tot en met 28 augustus. Dan vertrekken we weer is eigenlijk de planning en we willen graag naar Key West.
    We hebben t/m 1 september want dan vliegen we om 17 uur weer terug naar Duitsland. Kortom: nog 4 nachten over na vertrek uit Orlando.
    Wat moeten we doen?

    1. direkt doorrijden naar Key West of onderweg ergens overnachten? Wat is aan te raden en indien overnachten waar overnachten?
    2. we hebben nog niets geboekt momenteel voor die data, moeten we dat voor die tijd doen of lukt dat wel direkt in Key West, het is dan van ma. t/m vrij. dus geen weekend. Moet een leuk verblijf zijn, ook voor de kids, dus goed zwembad en centraal gelegen.
    3. Is het zowieso aan te bevelen om naar Key West te gaan of zeggen jullie, blijf lekker in Orlando of ergens anders aan de ooskust?

    Ter info: we hebben 2 kids van 8 en bijna 4 jaar.

    Ik hoor graag van jullie, we komen er zelf ff niet uit!!!

    groetjes uit Florida, Stefan en Sylvia
    Florida 1996 - Westkust USA 1997 - Florida 2005 - Florida 2006 - Florida 2008



  5. Top | #175
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Tips op korte termijn gevraagd! We zitten nu in Orlando.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Syl71
    Hallo allemaal, we hebben toch echt jullie deskundige hulp nodig.
    Op dit moment zitten we in Florida. Nu in Orlando tot en met 28 augustus. Dan vertrekken we weer is eigenlijk de planning en we willen graag naar Key West.
    We hebben t/m 1 september want dan vliegen we om 17 uur weer terug naar Duitsland. Kortom: nog 4 nachten over na vertrek uit Orlando.
    Wat moeten we doen?

    1. direkt doorrijden naar Key West of onderweg ergens overnachten? Wat is aan te raden en indien overnachten waar overnachten?
    2. we hebben nog niets geboekt momenteel voor die data, moeten we dat voor die tijd doen of lukt dat wel direkt in Key West, het is dan van ma. t/m vrij. dus geen weekend. Moet een leuk verblijf zijn, ook voor de kids, dus goed zwembad en centraal gelegen.
    3. Is het zowieso aan te bevelen om naar Key West te gaan of zeggen jullie, blijf lekker in Orlando of ergens anders aan de ooskust?

    Ter info: we hebben 2 kids van 8 en bijna 4 jaar.

    Ik hoor graag van jullie, we komen er zelf ff niet uit!!!

    groetjes uit Florida, Stefan en Sylvia
    Hoi

    Wat ik zou doen is zeker een nacht slapen in Miami.Het is een lange reis vanuit Orlando naar KeyWest en zeker met 2 kinderen.Ga een couponboekje halen bij de Burger King o.i.d. en zoek een goedkoop hotel in de buurt van Miami.

    Succes

    Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  6. Top | #176
    Regelmatige Bezoeker bowie13's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    46

    Standaard

    Ik weet niet waar vanuit je weer vertrekt, maar met 2 kids lijkt het
    toch leuker om in Orlando te blijven. Zeker als je nog niet alles heb gezien.
    Maar als je toch naar Key West wilt is het beter om een overnachting te plannen.
    Succes.

  7. Top | #177
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Mijn vriendin en ik vonden Key West meer dan de moeite waard. Ik weet alleen niet of de kinderen Orlando leuker zullen vinden. Key West is best wel op ouderen gericht, nl. (denk aan het uitgaan en de gayscene).

    Het is wel aan te raden, zoals hierboven al vermeld, om een tussenstop te maken... Orlando-Miami moet je denk ik rekenen op 4-5 uur rijden en idem voor Miami-Key West. Zeker met kinderen lijkt mij meer dan 8 uur in de auto niet prettig (ook voor de kinderen niet!).

  8. Top | #178
    Vaste Bezoeker Syl71's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hengelo OV
    Berichten
    60

    Standaard

    Bedankt voor jullie antwoorden! We vertrekken weer naar huis vanaf Miami. We zijn er nog niet uit wat we doen, moeilijk hoor...... gaan we naar de Keys dan mis je een (reis)dag heen en een (reis)dag terug, gaan we niet dan missen we de Keys waar we vorig jaar ook al niet heen konden vanwege Katrina..... wat een luxe probleem ops:
    Florida 1996 - Westkust USA 1997 - Florida 2005 - Florida 2006 - Florida 2008



  9. Top | #179
    Vaste Bezoeker Riv71's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    The Hague
    Berichten
    86

    Standaard

    Van Orlando naar Miami is het een 3 half uur rijden. Dus een overnachting daar is op zijn plaats ( in dit hotel hebben wij gezeten in juni. Prima ! http://www.hoteldorchester.com/index1.htm )

    De reis van Miami naar Key West is toch zeker 4 uur rijden. Je wil toch ook even kijken onderweg.



    Maar als je het kunt en wilt doen is het zeker aan te bevelen. Heimwee !!!!
    Een super hotel op Key West is het DoubleTree hotel http://www.grandkeyresort.com/?cid=goo

    En dan weer terug..... ook weer 4 uur voordat je in Miami bent....
    Keuzes.... :roll:

    Grtz....
    Hugo

    The Dutch Photographer | http://www.dutchphotographer.nl

  10. Top | #180
    Vaste Bezoeker Syl71's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hengelo OV
    Berichten
    60

    Standaard

    Hartelijk bedankt voor je tips en zeer mooie foto's Hugo..... de tijd dringt hier om te beslissen en we nemen je antwoord zeker in overweging....

    groetjes Sylvia
    Florida 1996 - Westkust USA 1997 - Florida 2005 - Florida 2006 - Florida 2008





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •