Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 104 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #51
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    ik denk dat met deze dollarkoers het alleen maar gunstig is om ze hier te kopen, als je ze in dollrs kan betalen. (dus via het internet) Hier bij een reisburo kopen is zeker veeeeel duurder.
    Eric

  2. Top | #52
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    89

    Standaard

    Bedankt voor alle hulp en het meedenken. Ik was ook niet van plan om te informeren bij een reisbureau of zo, maar om inderdaad te kijken of het via internet goedkoper te regelen valt. Maar ik vind wel dat jullie gelijk hebben dat je daarmee ook een risico neemt, want dan moet je natuurlijk wel gaan. Alles op een rijtje zettend denk ik dat we gewoon daar de kaartjes kopen, hooguit letten op een roze schuur op een bepaalde kruising (was weer een andere tip van één van jullie) waar ze wellicht discount tickets hebben.

    Bai,

    Maartje

  3. Top | #53
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    De tickets voor Seaworld en Universal kosten aan de ingang $ 60 per persoon, die voor KSC $ 30, totaal dus $ 150 pp voor de drie attracties. Da's minder dan de FLex-tickets die je rond de $ 180 (4 parken) tot $ 220(5 parken) kosten. Die tickets zijn eigenlijk alleen aan te raden bij een verblijf vanaf 5 dagen, als je die dagen ook alleen aan die betreffende parken besteedt.
    Losse tickets kun je daar ter plaatse vaak okk nog iets goedkoper krijgen via de AAA of andere tichetverkopers. Scheelt echt maar 2-3 dollar, maar bij een groter gezelschap en/of meerdere tickets kun je toch nog wel een paar tientjes besparen. En voor die paar tientjes kun je een heleboel leuke dingen kopen bij de Walmart of zo (ben ik een Walmart fan? Welnee .... :wink: )

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #54
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maartje
    hooguit letten op een roze schuur op een bepaalde kruising (was weer een andere tip van één van jullie) waar ze wellicht discount tickets hebben.
    Bai,
    Maartje
    Ja, Maartje, dat is Yeehaw junction!!! Nog steeds geen website , maar wel op de kaart, vlakbij Orlando, bij een afrit van de turnpike

    Enne, ik ga naar je shop hoor.....kijk al uit naar de brownies :lol:

  5. Top | #55

    Standaard Tickets van te voren bestellen?

    Ben ook begonnen met aftellen ( we gaan in de meivakantie) , onze reis heb ik inmiddels uitgestippeld, ticket en hotels geboekt (via het net). Moet nog even een auto regelen en ik vraag me af of het nou handig is om vanuit NL via het internet disneytickets te kopen? Wie heeft daar ervaring mee, met mousesavers bijv., en wie weet waar je anders in MCO meerdaagse tickets kunt kopen (dus niet bij de ingang van WDW)

    gr
    Carin

  6. Top | #56
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maassluis
    Berichten
    7

    Standaard Disney tickets: goedkoper op parking?

    ik ga dit jaar voor het eerst naar florida, voor mijn vriend is het de tweede keer. de vorige keer kon je goedkoper kaartjes kopen voor pretparken op de parkeerplaats. Mensen die hun bv hopperpas zat waren ,en er stond nog een dag op, verkochten deze goedkoper aan mensen. is dat nog steeds zo.

    Ik maak er wel een beetje onduidelijk bericht van, hopelijk begrijpen jullie het.

  7. Top | #57
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: kaartjes

    Ja, hoor, we begrijpen je bericht wel.
    Waar jij het over hebt, zal ongetwijfeld nog steeds gebeuren. Maar houd je er wel rekening mee, dat
    A: De passen zijn strikt persoonlijk, dus officieel mag het niet eens
    B: Je kan volgens mij aan de passen niet zien, hoeveel dagen er nog op staan.
    Conclusie: Als je het doet, is het voor je eigen risico, ikzelf zou het nooit doen.
    Eric

  8. Top | #58
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    "Scalping" zoals dit officieel heet in Amerika is inderdaad niet toegestaan. Ik heb geen idee wat de straffen zijn, maar het strafrecht van Amerika kennende is het vast niet leuk!

  9. Top | #59
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Wil je wat spanning en risico's nemen op vakantie, dan moet je dat zeker doen. Wie weet doen de passen het nog, maar de kans is groter dat ze helemaal niet meer werken. Weg vakantiedollars. En ergernis is volgens mij niet zo gewenst tijdens de vakantie van je leven. En dan achteraf nog klagen dat je in Florida opgelicht wordt waar je bij staat. Dus: gewoon niet doen.

    Zoek liever een betrouwbaar ticketcentre waar je een beetje korting krijgt en geniet van het plezier dat je hebt in de parken. Geniet, en vertel na je vakantie hoe je genoten hebt.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #60
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Fun In The Sun tickets inruilen voor echte kaarten.

    Hoi,

    Is het ook mogelijk om de Fun In The Sun kaarten in te ruilen voor echte kaarten in DownTown Disney, i.p.v. bij het Tranformation & Ticket Center dat bij het Magic Kingdom ligt ?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •