Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 9 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 83

Onderwerp: Spring break

  1. Top | #1

    Standaard Springbreak 2005

    Weet iemand wanneer het Springbreak is dit jaar? Volgens mij is het nl. niet handig om dan naar Florida te gaan.

  2. Top | #2
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Hallo Judith,

    Volgens mij wordt Spring Break niet overal op exact hetzelfde moment gehouden. Net als in Nederland met de schoolvakanties, zeg maar. Om je toch een datum te geven: 13 maart t/m 2 april is het Spring Break in Daytona Beach.

    Succes!

    Daniel

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Hetzelfde tijdvak geldt voor Miami. Je kan best in deze periode naar Florida toe maar moet je de kust tussen Daytona en Miami links laten liggen. Verder is het erg druk in Orlando.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    46

    Standaard

    Wij gaan van 3 t/m 19 maart naar Florida. Denken jullie dat we last hebben van de springbreak? We logeren aan de westkust, maar willen wel naar Miami (1 of 2 dagen), naar 'n paar Disney parken, naar Seaworld en de Keys. Denken jullie dat we daar last hebben van al die drinkende en feestende pubers?

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    Doeiii
    Melanie

  5. Top | #5
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Hoi Melanie,

    Ik denk wel dat je iets gaat merken van Spring Break; het zal wel drukker zijn dan normaal. Ik weet niet waar je verblijft aan de gulfcoast, maar uit eigen ervaring weet ik dat Clearwater tijdens de Springbreak een stuk drukker is dan normaal. De stranden zijn bijvoorbeeld veel voller... Maar ik zou me er maar geen zorgen over maken; dat is zonde van je vakantie!

    Veel plezier!

    Daniel

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    46

    Standaard

    Ach als dat alles is! Een beetje drukte ben ik wel gewend van de vakanties in het hoogseizoen. Overleven we ook wel weer he!!

  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    2

    Standaard

    Maareh... op zich is Spring Break toch niet iets negatiefs?

    Zo wat ik er van hoor en op tv zie, zie ik niet direct hele ernstige bezwaren :-)

    Eelco

  8. Top | #8
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Klopt, maar als je bij Epcot voor elke attractie 3 uur in de rij moet staan, dan wordt je behoorlijk chagerijnig! :wink:

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    13

    Standaard Wanneer Spring Break

    Wie weet wanneer Spring Break dit jaar begint? Ik zit eind maart in Miami en heb ooit in Cancun die 'hel' meegemaakt, haha! Eigenlijk zit ik daar niet op te wachten.. Bovendien zijn hotels in die tijd duurder en moeilijker te krijgen.
    Ik ga ook (weer) lekker naar mijn favoriete Sanibel Island en pak nog een paar parken mee in Orlando dus zit niet alleen maar in Miami, maar toch..

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    46

    Standaard

    Ik vraag me hetzelfde af. Een vriend van mijn broer was bij een reisbureau gaan vragen. Daar zeiden ze dat de laatste week van maart de drukste periode is. Zelf gaan we van de 3de t/m de 19de maart. Het zal er vast wel drukker dan normaal zijn. Maar ach, het mag de pret niet drukken toch!?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •