Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 108

Onderwerp: Restaurants in Florida: Tips!

  1. Top | #31
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    17

    Standaard

    Om even terug te komen op het commentaar over The Golden Corral, wij zijn er een aantal keren geweest op de Higway 192 in Kissimmee.
    Ja het is er druk en er komen veel......, maar de kwaliteit vonden wij prima. Normaliter ben ik snel van m'n eetlust af als ik iets zie wat niet proper er uit ziet.
    Wij hadden veel keuze in groenten (spruitjes !!) en die waren kmapperig, het vlees was niet overdreven vet. Heerlijke salades en heerlijke toetjes.
    Jammer dat in Iverness het zo erg tegenviel. Nou wij hebben in ieder geval geen ongedierte gezien, niet op het eten en niet op de grond of rondvliegend. Anders had ik er geen minuut gebleven, laat staan gegeten.

    Verder hebben we ook heerlijk gegeten bij "Pacino's" een prima Italiaans restaurant t.o. Old Town aan de Hgw 192 Kissimmee. Er zijn diverse vestigingen in de omgeving.

  2. Top | #32
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard

    Als je een keer echt lekker burrito's wil eten moet je naar Baja Burrito Kitchen op Colonial PLaze, E Colonial Dr., is vlak bij het executive airport en Fashion square mall. Eromheen zitten allemaal winkels (o.a. een grote Ross) en rond lunchtijd is het erg druk met bankpersoneel. Met name als je genoeg hebt van Taco Bell is dit een verademing.....
    Hierbij een recensie:

    Citysearch Editorial Review -- By Lynelle Lawrence
    Totally fresh and healthy Cal-Mex fare served in an upscale fast-food setting.

    The Scene
    Bright and clean. Tile floors, upholstered wooden chairs and beach-themed wall murals set the stage for an open chrome kitchen where cooks whip up orders. Order at the counter, then nosh on complimentary chips and salsa from salsa bar.

    The Food
    Practically guilt-free--no MSG, lard, can openers, microwaves or freezers. The self-proclaimed "fresh food fanatics" behind BBK pride themselves on serving healthy, delicious food made from only the freshest ingredients. This means tacos, enchiladas, quesadillas, fajitas, tostado salads and giant burritos all filled with things like skinless chicken breast, lean steak and even, on request, fat-free sour cream and cheeses. Order the pesto burrito (filled with chargrilled chicken, plum tomatoes, Romano and mozzarella cheeses and pesto sauce); the portobello quesadilla (stuffed with sauteed portobello mushrooms and jack cheese); or the fish taco served "Baja style" (that's a fish filet lightly breaded and fried topped with shredded cabbage and a tangy cilantro-lime sauce).

    Editorial content is independent of paid advertisers. Any expenses are paid for by Citysearch.

  3. Top | #33
    Vaste Bezoeker Karin71's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zandvoort
    Berichten
    70

    Standaard

    De Red Lobster! Wij hebben genoten van het geknutsel met de kreeft en de krab! Kregen er niet genoeg van!

    Verder genoten van de Key Lime Pie


    En ik moet ook nog even een pluim geven aan de Olive Garden!

    Verder was ook de lemon & pepper kip van de Publix niet te versmaden!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-04-10 om 16:22. Reden: niet meer werkende ploatjes eruit
    Karin en Wander (35 en 38 jaar) uit Zandvoort 8)
    Florida-1995-2005-2007

  4. Top | #34
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    37

    Standaard

    Red Lobster :idea: .
    Die knoflook/kaas achtigge boordjes die ze daar hebben, heerlijk :roll: :mrgreen: .
    ik weet niet hoe ze heten, maar ze worden altijd in zo'n mandje/bakje gebracht, als je zit te wachten voor het voor of hoofdgerecht.

  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Strijen
    Berichten
    33

    Standaard

    Die broodjes die je bij The Olive Garden krijg kan ik ook maar niet vergeten!!

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker Karin71's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zandvoort
    Berichten
    70

    Standaard

    Klopt inderdaad, dat brood bij de Olive Garden is echt heel erg lekker. Daar staan ze ook bekend om heb ik me laten vertellen. Die broodjes van de Red Lobster vind ik persoonlijk een beetje klef en vullen te veel. Zonde van je trek als je je bedenkt dat er nog garnalen, kreeft en krab op tafel komen!
    Karin en Wander (35 en 38 jaar) uit Zandvoort 8)
    Florida-1995-2005-2007

  7. Top | #37
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    52

    Standaard

    Lekker om zo'n topic nog eens door te nemen vlak voor de lunchpauze het water loopt weer in de mond...

    Klein vraagje; hoe zit dat eigenlijk met al die soorten lekkere steaks... zoals prime rib, beef, tenderloin, rib-eye etc... wat is nu wat ? (biefstuk? ossehaas, varkenshaas?)

    Groet van een hongerige True.
    The truth is out there....... Somewhere.

  8. Top | #38
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Vrijwel alle vlees in de USA is rundvlees, het verschil zit hem in het deel van de koe waar het vandaan komt.
    Sommige steakhouses hebben een keurige tekening van de koe, met daarop aangegeven waar welk stk vandaan komt, maar ik weet het niet zo precies.
    zelf houd ik wel van een stuk, waar ook nog wel wat vet aanzit, maar veel Nederlanders gruwen hiervan.
    Het voordeel van een vetrandje is, dat het vlees veel smeuiger blijft.
    Lekkere stukken zijn in ieder geval de New York Strip en een Filet Mignon.
    mmmmmmm, krijg al weer trek.
    Eric

  9. Top | #39
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    2

    Standaard

    Chili's is erg lekker en hun drankjes...
    Zo goedkoop, we aten daar met z'n vieren voor nog geen 100 dollar inclusief drankjes!

    Charlie's moet je zeker proeven, versgemaakte broodjes en Subway mag je ook niet missen!

  10. Top | #40
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door True1969
    Klein vraagje; hoe zit dat eigenlijk met al die soorten lekkere steaks... zoals prime rib, beef, tenderloin, rib-eye etc... wat is nu wat ? (biefstuk? ossehaas, varkenshaas?)
    Zoals Eric al aangaf hierboven zijn het allemaal verschillende "cuts" van de koe. Een aantal cuts hebben we hier ook zoals rib-eye en T-bone, maar andere ook weer helemaal niet zoals de prime rib of beef of de porterhouse. Wil je eens een ander stukje (!) vlees proberen neem dan eens een prime rib of beef bij bijv. Outback (daar noemen ze het de "Prime Minister"). Als je van een biefstukje houdt dan vind je dit zeker super!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •