Via de zoekfunctie op dit forum kun je het volgende vinden:
http://www.floridaforum.nl/viewtopic...+cars&start=10
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Via de zoekfunctie op dit forum kun je het volgende vinden:
http://www.floridaforum.nl/viewtopic...+cars&start=10
Dank!!! (LOL)Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
Welcome to Florida
Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Ik heb de auto gereserveerd via http://www.sunnycars.nl gehuurd en het is prima verlopen. Ik (22 jaar) wilde ook rijden en dit was het goedkoopste via sunnycars omdat je daar het U25 pakket kan huren waarbij je in je complete pakket al inkoopt dat de additionele rijders (maximaal 3) onder de 25 zijn. Dit scheelt aardig wat geld ten opzichte van de andere verhuur bedrijven.
Wij gaan in Juni weer naar Orlando en gaan zeker weer bij Sunny Cars huren, we moeten alleen wel nog even wachten omdat de nieuwe prijzen van Sunny Cars voor het jaar 2007 pas op 15 december bekend worden gemaakt. Waarschijnlijk deze iets hoger zijn dan de prijzen in 2006 (tenminste voor verhuur in Amerika) maar dit zal een laag bedrag zijn (nee ik werk niet bij Sunny Cars ).
hallo allemaal,
Wij hebben in Orlando een auto gehuurd bij Sunny Cars.
Weet iemand of je dit nabij het vliegveld kunt ophalen en hoe je het beste bij deze maatschappij kunt komen?
Menno & Petra
Hoi,
Sunny cars is een tussenpersoon, het is dus afhankelijk van bij welke verhuurder ze je onderbrengen. Er is dus geen zinnig woord te zeggen over waar je je auto af moet halen op basis van het huren via hen.
Trouwens, USA Reisen is goedkoper.
Zie de tekst van de website :
"Wij zijn bemiddelaar
Als bemiddelaar van vakantie-huurauto's kunnen wij onze klanten het beste aanbod doen. En dat in ruim 5.000 vakantiebestemmingen in meer dan 90 landen.
Sunny Cars werkt wereldwijd uitsluitend samen met partners, die aan het internationale kwaliteits- en serviceniveau voldoen. Met onze know-how zorgen wij ervoor, dat onze klanten altijd het beste aanbod tegen een aantrekkelijke prijs krijgen – 100% all-inclusive.
"
Sunny Cars is een goede bemiddelaar, weet niet of je het voucher al hebt ontvangen hierop staat nl. bij welke autoverhuurder de auto is gehuurd! Mocht je het via een reisburo geboekt hebben bel ze dan even zij kunnen dat nakijken. Sunny Cars is misschien iets duurder maar glas-banden-bodem-schadedekking is ook inbegrepen!
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Njit,
Wij hebben het toch een keer nodig gehad (helaas was het toen nog niet inclusief)toen we over een stuk metaal reden dat van een vrachtauto voor ons afviel en konden het niet ontwijken met als gevolg een gat in de benzine tank onder de auto zat en dus een behoorlijke kostenpost! Zou het niet graag weer mee willen maken.
Het leek wel een film, zodra wij de politie hadden aangehouden die toevallig vlakbij was kwam er al gauw een brandweer auto met loeiende sirene een deel van de weg af zetten in verband met "ontploffingsgevaar!"
Verder was alles prima door Alamo geregeld hoor, een sleepwagen voor de auto en ons en terug naar het verhuur depot om een andere auto in ontvangst te nemen. Jammer van de kosten toen, was trouwens wel een sensatie (achteraf dan)!
Vandaar mijn voorkeur nu voor Sunny Cars! Maar goed iedereen is vrij om een keuze te maken, gelukkig.
we hebben nog geen papieren van het reisburo ontvangen, maar we zullen het even navragen,
bedankt voor de reactie