Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 41 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 403

Onderwerp: Auto huren (2004 t/m 2007)

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    In the South
    Berichten
    20

    Standaard

    wij hadden dit jaar een lincoln town car(luxury/superior) gehuurd van herths via hotel plan
    10 dagen huur a 430 euro plus 20 euro reserveringskosten is dus 45 euro per dag ( tariefsoort c all inclusief )
    weet iemand of dit nog goedkoper kan (wij gaan in februarie weer naar orlando )

  2. Top | #22
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard

    Wij zijn ook nog op zoek naar een auto in mei. Kan je alleen een auto boeken bij hotelplan zonder daar een vlucht te boeken? Die heb ik n.l al via Aireka geboekt. Of doen ze daar niet moeilijk over???
    Groetjes Saskia

  3. Top | #23
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Als je alleen de auto bij hotelplan boekt dan komen daar boekingskosten bij. Ik zou zelf de prijzen goed vergelijken. Aireka is normaal gesproken een van de goedkopere aanbieders van huurauto's

    Succes

  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    In the South
    Berichten
    20

    Standaard

    ik heb zojuist eens de pagina van airka bezocht
    luxury : aireka 67 euro,hotelplan 42 euro per dag (tariefsoort c )
    suv : aireko 73 euro , hotelplan 43 euro per dag
    dat noem ik nogal een verschil

  5. Top | #25
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Ook voor Alamo is het duur. Als ik me niet vergis zitten zij rond de 50 euro voor een luxury. Aireka lijkt er dus wat bovenop te leggen.

    Als je via http://florida.pagina.nl boekt hoef je geen dossierkosten te betalen bij Alamo... en nog veel belangrijker: je sponsort de webmaster :wink: O

  6. Top | #26
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Zoals ik al eerder zei hebben wij inmiddels een brochure van hotelplan bekeken en ze zijn inderdaad met autohuur goedkoper.

    Vandaag hebben wij een Ford Explorer (4wheel drive) exclusief "Neverlost" gereserveerd voor 3 weken, voor zo'n 945 euro plus 20 euro reserveringskosten en plus 3,40 calamiteitenfonds.

    Op de site van Hertz zelf is de auto veel duurder te huren.
    Waarschijnlijk neemt hotelplan veel huurauto's bij Hertz af zodat ze flinke kortingen kunnen bedingen.

    PS: onze reis start in Denver, daar is onze prijs op gebasseerd.

    Groet,

    René :wink:

  7. Top | #27
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Nu de autohuur nog.
    Hoi SpaceAce!

    Ik weet niet of Alamo het allergoedkoopst is maar ze hebben wel een aanbieding van een gratis upgrade: Midsize voor de prijs van een compact of een fullsize voor de prijs van een midsize. Hier vind je de aanbieding (met 10 euro extra korting!).

    Succes!

    Daniel

  8. Top | #28
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Dank dank dank Daniel... maar helaas.... Deze aanbieding geldt helaas niet voor ons....

    Aanbieding USA:
    Boek een Midsize en betaal een Compact of boek een Fullsize en betaal een Midsize! Alamo biedt u een gratis upgrade aan voor uw autohuur in Florida en California als u uw auto boekt voor 31 december 2004. Deze aanbieding is geldig voor nieuwe reserveringen ingaande vanaf 1 oktober 2004 t/m 31 maart 2005. Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen. Vermeldt de upgrade en het gewenste autotype in het opmerkingen veld, dit zal op de factuur verrekend worden.
    Wij vertrekken 2 april en landden 24 april weer op Schiphol.... En daar komt bij dat de Midsize bij Alamo voor ons uitkomt op 669 euro en via American Estates kunnen we hem boeken voor 615 euro. Maar we kijken dus nog steeds verder... Wie weet he
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  9. Top | #29
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    SpaceAce:
    Nu de autohuur nog. En qua hotels weten we niet of we deze van te voren hier in Nederland boeken of dat we de eerste nacht boeken en dan op de bonnefooi gaan.
    Ik zou wat dit betreft ook eens gaan kijken bij Expedia.com ( niet .nl). Die bieden n.l. soms leuke packagedeals voor hotel+auto waarbij de auto aanzienlijk goedkoper kan worden. En zeker op dit moment met de lage dollar. Let wel; op het moment dat je boekt, betaal je ook. Maar zoals al gezegd, de dollar staat lekker laag. En het hotel kan ook voor 1 nacht zijn.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #30
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Ik weet niet of Alamo het allergoedkoopst is
    Ik weet het inmiddels wel!
    Bij hotelplan bieden ze huurauto's tegen zeer scherpe huurprijzen aan.
    Wij hebben via hotelplan bij hertz een Ford Explorer voor 3 weken gehuurd (startpunt Denver) voor 965 euro, catogorie C. Bij hertz zelf was dit zelfde pakket een paar honderd euries duurder! Hotelplan krijgt waarschijnlijk flinke kortingen omdat ze veel afnemen.
    Vraag bij www.hotelplan.nl de Amerika-Canada catalogus aan.
    In deze catalogus staan de huurprijzen voor de auto's in. Helaas staat dit niet op hun site,

    Veel suc6,

    René :roll:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •