Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Even voorstellen: Karin en Wander

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Karin71's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zandvoort
    Berichten
    70

    Standaard Even voorstellen: Karin en Wander


    Even voorstellen: Wij zijn samenwonend stel, woonachtig in Zandvoort. Na lang wachten is het eindelijk zover; wij hebben tickets in huis voor onze reis naar Amerika! Wij gaan daar vrienden opzoeken in Fairhope (vlakbij Mobile). Wij vliegen op 7 april naar Tampa, huren daar een auto voor 33 dagen. Vervolgens rijden we eerst naar de Key's. Ik (Karin) ben daar eerder geweest (1995) maar Wander nog niet. Dus eerst even lekker uitrusten en genieten, snorkelen en bruin worden Daarna gaan we een rondje florida doen, in ieder geval komt er orlando in voor (een paar parken) Everglades, Miami, Clearwater en gebied rond Silver Springs. Daarna gaan wij naar die vrienden en met die vrienden een paar dagen naar New Orleans! Rond de 7e mei is het de bedoeling dat we weer terug rijden naar Tampa om vervolgens op 10 mei weer terug te vliegen naar NL. Heerlijk!
    Karin en Wander (35 en 38 jaar) uit Zandvoort 8)
    Florida-1995-2005-2007

  2. Top | #2
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Welkom op het forum, Karin!

    Klinkt als een te gekke reis die jullie hebben samengesteld. Uit ervaring kan ik je vertellen dat het "uitstapje" naar New Orleans niet zal tegenvallen!

    Veel plezier!

    Daniel

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Even voorstellen: Karin en Wander

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karin71
    Even voorstellen: Wij zijn samenwonend stel, woonachtig in Zandvoort. Na lang wachten is het eindelijk zover; wij hebben tickets in huis voor onze reis naar Amerika! Wij gaan daar vrienden opzoeken in Fairhope (vlakbij Mobile). Wij vliegen op 7 april naar Tampa, huren daar een auto voor 33 dagen. Vervolgens rijden we eerst naar de Key's. Ik (Karin) ben daar eerder geweest (1995) maar Wander nog niet. Dus eerst even lekker uitrusten en genieten, snorkelen en bruin worden Daarna gaan we een rondje florida doen, in ieder geval komt er orlando in voor (een paar parken) Everglades, Miami, Clearwater en gebied rond Silver Springs. Daarna gaan wij naar die vrienden en met die vrienden een paar dagen naar New Orleans! Rond de 7e mei is het de bedoeling dat we weer terug rijden naar Tampa om vervolgens op 10 mei weer terug te vliegen naar NL. Heerlijk!
    Ziet er goed uit. Als je vanaf Tampa naar de Keys gaat, neem dan eens de westkust, en ga via Naples en de Tamiami trail, dan kom je vanzelf ook langs de Everglades.

    Prettige vakantie.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •