Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

Onderwerp: Hotelervaring: Econolodge Inn & Suites, Orlando (voorheen BW Plaza Int.)

  1. Top | #1
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Hotelervaring: Econolodge Inn & Suites, Orlando (voorheen BW Plaza Int.)

    Hallo

    Heeft iemand ervaring met het Best Western Plaza International, of iemand er nog recent geweest en wil zijn ervaring delen?

    Aangezien ik nog steeds geen hotel heb ben ik eraan het denken om dit te boeken omdat het niet te duur (38€) is en toch wel mooi lijkt.
    Ook lijkt het me zeer centraal te liggen tussen Disney en Universal in.

    Dus hopelijk kan iemand hier iets meer over zeggen.

    Bij voorbaat dank

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel ervaring - Best Western Plaza International


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Hotel ervaring - Best Western Plaza International

    Dank je die had ik al gelezen maar was eigenlijk toch meer op zoek naar wat recentere info van iemand die er in 2006 misschien was geweest.

    Want jij weet ook wel dat hotels best kunnen veranderen in een aantal jaren.

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel ervaring - Best Western Plaza International

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Want jij weet ook wel dat hotels best kunnen veranderen in een aantal jaren.
    Ja, soms veranderen ze in goede zin, soms worden ze alleen maar ouder en slechter.
    Zo is inmiddels de omgeving van het BW Plaza International er niet beter op geworden. Pointe Orlando (aan de overkant) is momenteel helemaal in verbouwing, nadat het in de loop van de jaren behoorlijk achteruit is gegaan. Wordt wel weer mooi, maar is dat nu nog niet. En het Mercado is dicht. Wel wat restaurants dichtbij, in ieder geval een Denny's.

    Het zou op dit moment zeker niet mijn 1e keuze zijn om dit hotel te nemen. Over een jaar of twee, als Pointe Orlando klaar is met renoveren en weer wat is opgeleefd, dan wel.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #5
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Hotel ervaring - Best Western Plaza International

    Ah dank je dat is informatie die ik op prijs stel.
    Moet ik toch maar eens kijken of ik een ander zie want wil echt niet naast een bouwput gaan liggen.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Ervaring gevraagd: Comfort Inn International (I-Drive Orlando)

    Ik heb het Best Western Movieland geboekt na het doorlezen van diverse site met comments. Kwa ligging ligt dit toch het beste vond ik zelf. helaas heb ik nog geen ervaring ermee omdat ik er ook voor het eerst verblijf. Heb de kamer voor 37,00euro geboekt bij AE.

    Moet je wel erbij zeggen dat ik naderhand toen ik al geboekt had erachter kwam dat hierbij nog een 6,50 dollar Resort fee bij komt, wat door AE vermeld werd als 2,50!!!

    Dus denk hier wel even aan, want dit drijft de prijs toch weer omhoog!

    En volgens hun eigen site heeft dit hotel wel : Free high-speed Internet access?
    Laatst gewijzigd door calypso; 11-04-07 om 19:25.

  7. Top | #7
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Hotelervaring: Econolodge Inn & Suites, Orlando (voorheen BW Plaza Int.)

    wie is er wel eens in dit hotel geweest??
    Vlakbij de shoppingmalls klinkt wel goed zoals de Best Western Plaza internation omschrijven....

    Thanx
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 10:42. Reden: Onderwerp ingekort

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  8. Top | #8

    Standaard Re: Hotel ervaring - Best Western Plaza International

    Hallo,

    Ik begreep dat er naast dit hotel flink gebouwd wordt. Is dat nog steeds zo en weet iemand anders misschien een leuk alternatief?

    Alvast bedankt.


  9. Top | #9
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel ervaring - Best Western Plaza International

    Waar heb je die info vandaan?

    Ik heb laatst niets van bouwwerkzaamheden gezien toen ik er voorbij reed.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #10

    Standaard Re: Hotel ervaring - Best Western Plaza International

    De eerste vraag van deze discussie gaat hierover en volgens mij heb je zelf antwoord gegeven dat dit hotel niet je 1e keuze is ivm verbouwing aan de overkant of verwar ik je nu met iemand anders?
    Nou ja zie in ieder geval de reacties hierboven :wink:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 18:52. Reden: full quote van voorgaand bericht eruit gehaald



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •