Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen: YoungJedi

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: YoungJedi

    Na een aantal familie vakanties in en rond Orlando, heb ik in 1997 een jaar in de Front Desk van Disney's Polynesian Resort mogen werken, recht tegenover de Magic Kingdom. Als buitenlandse Cast Member en stagiar van de Hotelschool woon je dan in Vista Way, Lake Buena Vista. Stel je voor: 2.000 studenten uit de hele wereld in een soort tropisch Center Parcs, compleet met zwembaden, tennisbanen e.d. Erg leuke tijd. Na een aantal jaren in NL, ga ik nu varen voor de Disney Cruise Line. Als Crew Member wordt mijn thuisbasis dus binnenkort Port Canaveral!
    Wie weet kan ik deze of gene strax helpen met tips over DCL!
    New Disney Cruise Line Crew Member
    Fmr WDW CM

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Veel plezier en hou ons op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen het Disney gebeuren.

  3. Top | #3
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Welkom op het Florida Forum, YoungJedi!

    Lijkt me wel gaaf op zo'n cruise line te werken. Doen zij andere plaatsen aan buiten de "standaard" plaatsen die zo'n beetje alle cruise lines aandoen?

    Groeten,

    Daniel

  4. Top | #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daniel
    Doen zij andere plaatsen aan buiten de "standaard" plaatsen die zo'n beetje alle cruise lines aandoen?
    Hallo Daniel,
    DCL heeft verschillende vaarroutes. Inderdaad ook naar evergreens als Nassau, St. Maarten, Cozumel, St. Thomas en Grand Cayman. Daarnaast ook naar eigen Disney eiland in de Bahamas; Castaway Cay.
    Komend voorjaar zal één van de schepen speciale cruises maken naar California, via Panamakanaal en Mexico, in het kader van 50 jarig bestaan van Disneyland California!
    New Disney Cruise Line Crew Member
    Fmr WDW CM



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •