Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 12 EersteEerste ... 89101112 LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 119

Onderwerp: Nieuwe forumsoftware

  1. Top | #91
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Nieuwe forumsoftware

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Het ziet er goed uit, maar ik vind het wel minder overzichtelijk.
    Zou je ook kunnen aangeven WAT je minder overzichtelijk vind? Misschien kunnen we er wat mee..
    Het forum is er tenslotte voor de gebruiker
    Laatst gewijzigd door Njit; 13-09-06 om 10:25.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #92
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Nieuwe forumsoftware

    Ja hoor. Ik vind het onrustig, te druk. Een forum is voor mij op de eerste plaats een informatiepunt, dus de inhoud is voor mij belangrijker dan de opmaak. Snel kunnen zien waar interessante informatie staat, wat nieuw is. Eenmaal in een thread valt het wel mee, maar vooral de forumvoorpagina en het topic-overzicht binnen een subforum bevat teveel informatie.

  3. Top | #93
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Nieuwe forumsoftware

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Ja hoor. Ik vind het onrustig, te druk. Een forum is voor mij op de eerste plaats een informatiepunt, dus de inhoud is voor mij belangrijker dan de opmaak. Snel kunnen zien waar interessante informatie staat, wat nieuw is. Eenmaal in een thread valt het wel mee, maar vooral de forumvoorpagina en het topic-overzicht binnen een subforum bevat teveel informatie.
    Zou je ook kunnen aangeven welke informatie je teveel vind ? (ik vraag bewust door want voor iedereen is dit verschillend - wat de 1 prima vind vind de ander juist irritant)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #94
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Nieuwe forumsoftware

    Bijvoorbeeld het "snel reageren" scherm dat er altijd onder staat, de regels voor berichten , soortgelijke discussies, de talenkiezer. Mijn voorkeur zou het hebben om die (op gebruikrniveau) uit te kunnen schakelen.

  5. Top | #95
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Nieuwe forumsoftware

    Ik ben het wel een heel klein beetje met Frank eens.
    Ik voor mij zou het liefst een forum hebben, met alleen het draadje en zo min mogelijk tierelantijntjes.
    Maar aan de andere kant, besef ik dat het forum er voor iedereen is, en dat andere mensen heel andere ideeën hebben.
    Conclusie: Doen jullie maar wat zelf het beste lijkt.
    Eric

  6. Top | #96
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Re: Nieuwe forumsoftware

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Bijvoorbeeld het "snel reageren" scherm dat er altijd onder staat, de regels voor berichten , soortgelijke discussies, de talenkiezer. Mijn voorkeur zou het hebben om die (op gebruikrniveau) uit te kunnen schakelen.
    Geen van de dingen die je noemt zijn helaas op gebruikersnivo in te stellen, maar wel op algemeen nivo. Maar het nieuwe forum staat er nog geen week op en er gaat nog wel het e.e.a. veranderen. Zo zit ik er nu al over te denken om de soortgelijke discussies toch maar weg te halen...

    Misschien moet over een aantal dingen ook maar gestemt(d?) worden, want het is wel een kwestie van smaak natuurlijk. B.v. jij wil de quickreply weg en anderen maken er misschien veel gebruik van.... (heb je hem zelf al geprobeerd? Best handig als je even snel wil replyen!).

    Edit:
    Overigens kun je zelf bepaalde onderdelen uitzetten (bijv. soortgelijke discussies) met het tekentje in de rechterbovenhoek...

  7. Top | #97
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Nieuwe forumsoftware

    Nog even een opvallertje van mij:

    Als je een reactie hebt geplaatst zie je jericht terug helemaal onderaan de pagina. Om dan terug te gaan naar "nieuwe berichten" moet je helemaal naar boven scrollen en op nieuwe berichten klikken, of naar onder scrollen, op Florida Forum klikken en dan naar Nieuwe berichten.

    Dit zou een stuk makkelijker gaan als de menubalk ook onderaan het laatste bericht "herhaald" zou kunnen worden. Zie als voorbeeld het crapforum.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #98
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Nieuwe forumsoftware

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Dit zou een stuk makkelijker gaan als de menubalk ook onderaan het laatste bericht "herhaald" zou kunnen worden. Zie als voorbeeld het crapforum.
    ?? Crapforum ?? aub een linkje..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #99
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Nieuwe forumsoftware


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #100
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Nieuwe forumsoftware

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Dit zou een stuk makkelijker gaan als de menubalk ook onderaan het laatste bericht "herhaald" zou kunnen worden. Zie als voorbeeld het crapforum.
    Het Crapforum heeft ook een pijltje om direct naar boven te springen bij elk bericht. Dit lijkt mij ook wel handig.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •