Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 33 van de 37 EersteEerste ... 233132333435 ... LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 330 van de 363

Onderwerp: Florida en cruise

  1. Top | #321
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    89

    Standaard Re: Florida en cruise

    wij zitten eraan te denken om via cruitravel.nl een reis te boeken van 6 dagen. miami, jamaica, cayman eilanden met de carnival victory.
    Ik kan op hun site echter nergens iets vinden of je bij carnival ook een drankpas kan kopen zodat je onbeperkt drinken kan halen tijdens de cruise ( kids een drsidrankje en paps en mams evt een biertje)
    Weet iemand of je bij carnival ( we gaan met de victory) een drankpas kan kopen of dat je iedere cola.. biertje.. wijntje..los moet betalen?? Want dan zou het de cruise wel een stuk duurder maken
    Als ik cruisetravel moet geloven zit bij de prijs wel de fooien en havengelden in.. waar moet ik nog meer rekening mee houden aan bijkomende kosten ( buiten de excursies en parkeergeld voor onze auto na?). Ik heb cruisetravel al een mail gestuurd maar tot nu toe zonder antwoord

    bvd

  2. Top | #322
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Florida en cruise

    Hoi hoi,
    Wij hebben zelf ook een cruise gedaan met Carnival 2 jaar geleden en voor volgend jaar weer een volgende geboekt.
    Je heb inderdaad zo'n een drankpas, volgens mij heette het sodacard. Je koopt dan zo'n kaart en kan dan onbeperkt drinken, wij hadden dan alleen voor de
    frisdranken en wijn/bier.
    Via de site van Carnival kan je zien hoeveel het kost.

    Je zou voor de gein eens moeten kijken wat je kwijt bent bij Carnival zelf, misschien dat je nog wel goedkoper uit bent.
    Wij boeken ook altijd bij Carnival zelf omdat we al een aantal keer offertes hebben opgevraagd via Nederlandse touroperators en dan toch duurder uit zijn.

    Voor de rest heb je trouwens ook geen kosten meer hoor aan boord, net wat je zegt alleen voor je excursies en parkeergeld.
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  3. Top | #323
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    89

    Standaard Re: Florida en cruise

    Bedankt. Ik heb net cruisetravel zelf gebeld en ze konden me geen antwoord geven.. dit vind ik toch wel vreemd.. een biertje los kost 5.5 dollar .. niet dat we ons zullen bezatten maar bij het avondeten een lekker pilsje erbij is niet verkeerd en een colaatje of een sisi voor de kids is ook welkom.. zeker een extra keer tijdens de vaardag... maar ik kan op de carnival site dus niet 123 iets vinden over die passen.. ( zal er wel overheen lezen denk ik zo) wel vond ik een strippenkaart 4 drankjes voor kinderen voor 7.75 dollar
    de reis die we voor ogen hebben valt via carnival wel te boeken maar ik kan hieruit niet opmaken of daar wel al de fooien bij inzitten.. lees wel iets of goverment tax maar niets over fooien. Merk ik toch dat mijn engels niet helemaal feiloos is

  4. Top | #324
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Florida en cruise

    Ik heb zelf ook even zitten kijken en ik kan die sodacard die wij hadden ook niet meer vinden.
    Ze hebben nu weer iets anders
    http://www.carnival.com/Funville/blo...a-program.aspx
    Maar dat zijn alleen de frisdranken, is wel een optie voor je kinderen. Maar hoe het dan met bier zit??

    Ik heb zelf een acount bij Carnival, welke datum ga je? Dan zal ik eens kijken hoeveel het kost met alle kosten erbij
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  5. Top | #325
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    89

    Standaard Re: Florida en cruise

    ik heb je een privebericht gestuurd

  6. Top | #326
    Vaste Bezoeker metendiana's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    58

    Standaard Re: Florida en cruise

    Wij gaan dit jaar voor de 4 e keer op een cruise 2 keer met Royal caribbean geweest freedom of THE seas verleden jaar met carnival cruise op THE carnival liberty en dit jaar gaan we met de carnival dream.al de voorgaande keren kon je aan boord gewoon een soda pass kopen volgens mij kost dat iets van 8 dollar per dag pp onbeperkt limonade bier durf ik niet te zeggen.moet wel zeggen dat ik de carnival iets losser vind dan Royal caribbean dat is allemaal wat netter maar wij voelden ons beter thuis en onze kids van toen 18-15-en 21 jaar op de carnival cruise vandaar dat het dit jaar weer carnival is geworden en we hebben gewoon geboekt bij carnival.com volgens mij ben je dan ook het goedkoopst uit want dan boek je direct en niet via een tussen persoon die er ook nog aan moet verdienen. Gr. Diana

  7. Top | #327
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Limburg, België
    Berichten
    101

    Standaard Re: Florida en cruise

    Wij zijn 2 jaar geleden met de carnival dream weggeweest en gaan nu in oktober met de carnival liberty. Wij wilden eerst ook een sodacard kopen... Blij dat we het niet gedaan hebben. Wij namen 2 pakjes van 12 blikjes cola mee in de h andbagage en deden die in ons frigotjes in onze kamer. Dit mag en wordt heel veel gedaan hoor! Verder kreeg ik nog niet eens al mijn blikjes op want ik vond hun gratis limonade super lekker!!! En je kan m heel de dag door drinken. Mmm ik kijk er al naar uit!
    Ik nam dan door de dag wat blikjes mee voor aant zwembad ofzo, vulde onze beker met ijs. Ijs kan je gewoon overal nemen.
    S avonds in de bar namen wij gewoon een drankje en dan keken we er ook niet echt na. Je kan op voorhand ook drank coupons bestellen via de site van carnival, dit gaan wij nu wel al doen. Mijn man drinkt graag een biertje en met die drank coupons spaar je de tax uit. Zou per biertje 85 cent uitsparen. Ja, ik lees veel op cruise critic.com en daar op het carnival forum vind je veel info.

  8. Top | #328
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    89

    Standaard Re: Florida en cruise

    ik heb idd gevonden dat je drankpas kan kopen a 6 dollar pp.. maar idd ook dat je al wat mee mag nemen aan boord.. ik dacht dat je thee en limonade enkel tijdens de eetmomenten gratis kreeg maar tussendoor dus ook.. nou dan komt het helemaal goed!!1
    We gaan voor de carnival breeze.. varen aan naar de bahama's grand turk en jamiaca... heerlijk vooruitzicht.. en idd ook direct bij carnival geboekt ( na een tip van een medeforumlid.. nog dank hiervoor)

  9. Top | #329
    Vaste Bezoeker probits's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    duffel , Belgie
    Berichten
    60

    Standaard Re: Florida en cruise

    Wij gaan volgend jaar op 8 daagse cruise met de Norwegian Pearl. Als er mensen met ervaring zijn...altijd leuk om te horen (lezen).
    Ik lees hier veel reacties over de drankprijzen...Weet iemand hoe dat dat zit op de Norwegian Pearl? We reizen met 2 kinderen (7-9jaar) en
    we willen ons nu ook weer niet blauw betalen aan drankjes e.d.... dus laat de tips maar komen :-)

  10. Top | #330
    Regelmatige Bezoeker nati's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    26

    Standaard Cruise in het najaar

    Wij hebben vage plannen om volgend jaar in het najaar een reis naar Florida te doen met enkele dagen of een week te gaan cruisen.
    Onze vorige Floridareis was in augustus enkele jaren geleden en toen hebben wij geen orkaan gehad maar wel dikwijls hevige buien met onweer die snel weer wegtrokken.Ik weet dat het orkaanseizoen van juni tot november loopt en ze de mensen waarschuwen als er een orkaan op komst is.
    Maar wat doen de rederijen van de cruises als er zwaar weer op komst is? Weet iemand bij hoeveel beaufort zij niet uit varen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •