1. De temperatuur kan aardig oplopen en je hebt een heel andere vochtigheidsgraad dan in Spanje. Op de florida.pagina.nl heb je een aantal links waar je de temperatuur kunt bekijken. Zelf lijkt mij het voorjaar beter dan hoog zomer. Zo ergens rond april, mei.
2. Dit hangt helemaal van jouw wensen af. Je kunt een goedkoop of duur hotel nemen. Je kunt sjiek uit eten gaan, het simpel houden, zelf ontbijt klaar maken, iedere avond flink stappen of met een flesje wijn op het strand zitten. Het is dus moeilijk om hier antwoord op te geven. Als je op een simpele manier wilt gaan eten, vallen de kosten reuze mee.
3. Ik zou zelf zeker een wagen huren. Dan kun je richting Miami rijden Zeker als je 3 weken wilt gaan is het misschien leuker om rond te rijden, er is zoveel moois te zien....
Er is ook volop mogelijkheid om ter plaatse een hotel te nemen. Dan kun je bv 3 nachten ergens slapen en weer verder rijden. Bevalt het dan blijf je langer, bevalt het niet ga je eerder weg.
4. Ik zou niet in eind augustus/september gaan. Dan zit je daar midden in het Huricane seizoen. Wij hebben dit afgelopen jaar meegemaakt en hebben onze reis afgebroken. Misschien heb je er geen last van, maar je weet het nooit.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.