Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 46 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 460

Onderwerp: Hotel gezocht: Florida

  1. Top | #61
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    30

    Standaard

    Als het mogelijk is om buiten hun standaard pakketen om extra dagen in Orlando, Miami en Key West bij toe boeken tegen een redelijk bedrag zal ik dat overwegen...

    Zouden 3 volle dagen bij elk voldoen?

  2. Top | #62
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    En op de bonnefooi? Is dat niet wat dan, Niels? Doen heel veel mensen en Florida leent zich erg goed hier voor. Je boekt een ticket en huurt een auto voor een bepaalde periode, zeg 2-3 weken. Vervolgens kun je gaan en staan waar je wil; het is geen enkel probleem om van hotel naar hotel te rijden. Wil je wat meer zekerheid dan boek je de eerste en laatste nacht al van te voren. Wil je helemaal op zeker dan boek je al je overnachtingen al van te voren, maar dan kun je nog steeds zelf bepalen hoe lang je waar blijft...

    Een aantal jaar geleden hebben mijn vriendin en ik het zo gedaan; alleen de eerste en laatste nacht geboekt en verder rondreizen met het couponboekje in de hand: www.travelsaverguides.com . Dit is ons prima bevallen toen!

  3. Top | #63
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daniel
    En op de bonnefooi? Is dat niet wat dan, Niels?
    Ja idd! Dat is ook mijn vraag

    Bedoel, fly & drive heb je ook als je op de bonnefooi gaat (gewoon vlucht en autohuur boeken ) Het enige verschil met een pakketreis en bonnefooi is de vrijheid.

    Als je zelf een planning maakt, heb je alsware je eigen pakketreis samengesteld, toch? Dus vanwaar eigenlijk een pakketreis?
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  4. Top | #64
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpaceAce
    Als je zelf een planning maakt, heb je alsware je eigen pakketreis samengesteld, toch? Dus vanwaar eigenlijk een pakketreis?
    Omdat dit de eerste keer is dat ik een reis van dit caliber ga maken en misschien voor zekerheid wil gaan...

    Verder is het zo dat we met minimaal 4 personen deze reis gaan maken en ik me daarom afvraag of er bij de hotels wel elke keer 2 kamers zomaar vrij kunnen zijn?

    In ieder geval is het het overwegen waard, maar als er bij die pakketen enige flexabiliteit mogelijk is in het aantal dagen dat je per stad kan doorbrengen tegen niet te hoge meerprijzen is dit voor mij meer het overwegen waard denk ik...

  5. Top | #65
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neilz
    Omdat dit de eerste keer is dat ik een reis van dit caliber ga maken en misschien voor zekerheid wil gaan...
    Kan ik me goed voorstellen; ik ben zelf ook iemand die het zekere voor het onzekere neemt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neilz
    Verder is het zo dat we met minimaal 4 personen deze reis gaan maken en ik me daarom afvraag of er bij de hotels wel elke keer 2 kamers zomaar vrij kunnen zijn?
    Ja, dat is dus het gedeelte dat iets minder zeker is. Het kan wel eens zo zijn dat je een hotel uitkiest wat geen plaats heeft. Dan zul je dus moeten doorrijden naar een ander hotel. Een hele enkele keer zelfs naar een ander plaatsje ivm een conventie of iets dergelijks (maar dat is mij nog niet overkomen!). Over het algemeen (zeker buiten het hoogseizoen) zul je prima terecht kunnen, ook voor 2 kamers.

    Uiteindelijk moet je gewoon doen waar je je goed bij voelt!

  6. Top | #66
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Ha Neilz,

    Misschien heb je al ergens gelezen dat wij bij www.webholiday.nl geboekt hebben, zij hebben de auto altijd al fully inclusive. Scheelt weer. Bij beeline-holidays zijn goedkope hotels. Succes met alles en vooral veeeeeeeel plezier :!:
    Groeten Petra

  7. Top | #67
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neilz
    Omdat dit de eerste keer is dat ik een reis van dit caliber ga maken en misschien voor zekerheid wil gaan...

    Verder is het zo dat we met minimaal 4 personen deze reis gaan maken en ik me daarom afvraag of er bij de hotels wel elke keer 2 kamers zomaar vrij kunnen zijn?
    Dat is ook wel weer waar. Alhoewel, wij gingen ook voor de eerste keer en als je gewoon thuis de hotels boekt, heb je ook die zekerheid dat je zeker 2 x 2-persoonskamer hebt. En duur in Orlando is het zeker niet. Ons hotel kostte 28 euro per kamer (dus 14 euro per persoon!).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neilz
    In ieder geval is het het overwegen waard, maar als er bij die pakketen enige flexabiliteit mogelijk is in het aantal dagen dat je per stad kan doorbrengen tegen niet te hoge meerprijzen is dit voor mij meer het overwegen waard denk ik...
    Dat is inderdaad ook zo. Ik weet niet of je een maximum verblijfperiode hebt, maar minimaal 15 dagen is geen luxe! Maar liever natuurlijk nog wat langer

    Verder wens ik je erg veel plezier met het voorbereidend werk. Dan kom je al helemaal in de stemming enzo...
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  8. Top | #68
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    30

    Standaard

    Ik heb hier en daar een beetje geinformeerd naar losse tickets en ik heb het idee dat wanneer ik ze los bestel en daar dan de autohuur en hotel overnachtingen bij optel ik toch duurder uit ben dan wanneer ik een 'georganiseerde' fly & drive boek...

    Ik zal in ieder geval nog eens verder zoeken naar de mogelijkheden...

    In ieder geval bedankt voor jullie reacties allemaal, ik laat nog van me horen hier

  9. Top | #69
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    2

    Standaard Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Hoeveel tijd heb ik ongeveer nodig op de vliegvelden Atlanta en Philadelphia om onze aansluitende vlucht te halen?
    Wij hebben alléén handbagage op de heen reis en waarschijnlijk een hutkoffer vol zoon-spullen op de terugreis.

    Ander vraagje,welke pretparken moet je absoluut vermijden in Orlando als je in de Nederlandse februari vakantie(12-20 febr.)gaat en absoluut niet het geduld hebt om uren in de rij voor een atractie te staan?
    Of valt het wel mee en is het dan niet zo heel druk?

  10. Top | #70
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Han,

    Wat betreft de pretparken. Het zal niet zo druk zijn. De Amerikanen hebben geen vakantie.

    Overstaptijd heen anderhalf a 2 uur. Terug 1 uur.

    Veel plezier



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •