Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 46 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 460

Onderwerp: Hotel gezocht: Florida

  1. Top | #71
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Hallo Han,

    Allereerst welkom op het Florida Forum! Je hebt idd. voldoende aan 2 uur overstaptijd. Ik ga in februari ook en heb dan ook nog koffers bij me die ik dus eerst zal moeten ophalen, maar ik verwacht het wel te redden binnen die 2 uur. Vorige keer ging het per slot van rekening ook goed! Het kan natuurlijk wel zijn dat je heel veel pech hebt en dat de rijen bij de immigration zo lang zijn dat je meer dan 2 uur daar kwijt ben. In dat geval zul je een vlucht later moeten nemen...

    Veel plezier in Florida!

    Daniel

  2. Top | #72
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Miami is in principe veilig zolang je maar niet in de achterbuurten komt.
    Gewoon in toeristen gebied blijven en je gezonde verstand gebruiken.

    http://www.infoplease.com/ipa/A0922223.html :twisted:

    http://www.infoplease.com/ipa/A0108198.html

  3. Top | #73
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Ik probeer altijd stoelen aan te vragen die vooraan in het vliegtuig zitten. Vaak moet je hiervoor wel een Frequent Flyer zijn met Elite status om deze te krijgen of bijzondere beperkingen hebben (zoals kinderen).

    Bel hiervoor gewoon even met je reisbureau. Het klopt helemaal wat Daniel zegt hoor....rijen bij de imigratie kunnen echt lang zijn en dat duurt het een eeuwigheid eer je erdoor bent. Als je echt pech hebt mis je je vlucht en zit alles tegen zul je pas de volgende dag kunnen vliegen.

    Ik heb overstaps kunnen maken in minder dan 1 uur (inclusief imigratie, douane). En mijn koffers waren toen ook zonder problemen mee gekomen. Je moet dan overigens wel rennen voor je vlucht. Het meest eenvoudige is een overstaptijd van 1,5 tot 2 uur (zoals eerder gezegd).

    Als je op de terugreis nog duty-free wilt kopen, dan zul je een overstaptijd moeten hebben van ruim 2 uur. Anders heb je grote kans dat je spullen niet op tijd bij het vliegtuig klaarstaan. Je kunt namelijk de goederen niet zoals hier in Amsterdam gewoon meenemen.

    Succes ermee

  4. Top | #74
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Dat laatste weekend zal het wel flink druk zijn, want 21 februari is President's Day en sommige staten in het Noord-Oosten hebben die week ook vrij.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-03-09 om 03:13.

  5. Top | #75
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    24

    Standaard Hotel ervaringen

    In Miami South Beach : Crown Plaza Royal Palm, The Richmond, HolidayInn en Marseille (maar dan wel de gerenoveerde kamer met zicht op de zee)

    Orlando: Holiday Inn aan de International Drive, Country Heart ook aan de International Drive en de Peabody!!!

    Keywest
    : Le Patio heeft een heerlijk groot dakterras met uitzicht op de leuke straatjes van Key West.

    Fort Myers Beach::
    Light House Inn Resort : enige locatie verschillende soorten kamers sommigen met een hele inbouwkeuken (geen vaatwasser dat nou net niet.. :cry: ) & De Ramada vlakbij de Sanibel Gateway.

    Napels:: ook het Holiday Inn
    Fortlauderdale:Hyatt Pier bij de haven en The Best Western

    Daytona:: Clarion hotel
    Panama City Beach: ook de Clarion hotel
    Pensacola:: toch ook weer de Holiday Inn.
    Cleawater Beach:: Ramada
    Tampa: Sheraton hotel.

  6. Top | #76
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard

    Wij proberen juist de grote ketens te vermijden (daar gaan we naar toe als we zomaar 1 overnachting nodig hebben), alhoewel er zijn uitzonderingen, bv. Sonesta. Wij verblijven graag in het Sonesta Resort Key Biscayne.




    Wij zoeken de laatste jaren steeds meer een Bed and Breakfast op. Het zijn vaak mooie oude gebouwen, met een hele goede service. Het is kleinschalig en heel gemoedelijk. Onze favoriet op Key West is 1. La Mer and Dewey House, ligt als enige B&B aan het strand! (is wel prijzig, dus die pakken we niet zo vaak)


    De andere favoriet is The Paradise Inn. Als je de sfeer wilt proeven van Key West, dan moet je zeker naar een B&B gaan.





    Onze vaste plek in Sarasota is het Helmsley Sandcastle. Perfecte ligging, je ziet het wel aan waar het gebouw staat; Op het strand! We komen hier al 10 jaar en dat zegt genoeg denk ik.


    Dit zijn echt hotels waar we al meerder keren zijn geweest. Ik ben nu bv. op zoek naar een mooi hotel of B&B op Sanibel Island, en St. Augustine, dus als iemand nog suggesties heeft, dan hoor ik die graag.
    Verder geld bij ons de volgende regel; hoe langer we ergens blijven, hoe luxer we het hotel willen hebben. Blijven we ergens maar één nacht dan maakt het ons niet zoveel uit. Het moet wel minstens een 3 sterren hotel zijn. (je bent tenslotte toch op vakantie)

  7. Top | #77
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    He Natasja,
    Ziet er weer keurig uit,

    Nu ff mijn lijstje
    Duck Key Hawk's Cay resort www.hawkscay.com (dit is onze favoriet)
    Clearwater De Sheraton Sand Key Geweldig groot strand....
    in Orlando hebben we gezeten in Delta Orlando resort, de Days Inn, Disney's All Stars Sports, Econologde Hawaiien Resort, Sheraton Four Points en ooit ergens in Wintergarden, een Best Western (erg ver weg)
    Ft. Myers Amtel Marina
    Key West Marriot , inclusief een ontbijtje bij de pool

    Groeten allemaal, Petra

  8. Top | #78
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard

    Mijn favoriet is het Gaylord Palms Resort in Kissimmee. Mooie kamers n een atrium waar je met open mond doorheen wandelt.

  9. Top | #79
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    4

    Standaard Eigen houtje of reisorganisatie

    Vorig jaar hebben wij een rondreis door het Zuid Westen gemaakt. De reis was verzorgd door Jan Doets en ik kan niet anders zeggen dat deze uitstekend georganiseerd was. Voor september 2005 hebben wij de volgende reis (ook via Doets) naar 'The States' reeds geboekt. De keuze is nu gevallen op Florida. Nu mijn vraag; je hoort vaak dat je een aanzienlijk bedrag kan besparen als je zelf je vluchten, auto en accomodaties boekt. Dit geloof ik graag, want het reisbureau 'pakt' uiteraard ook de nodige provisie. Toch vond ik de prijzen van hotelkamers best hoog. Gemiddeld 140,- U.S. Dollar. Nu vraag ik mij af hoe mensen aan overnachtingen komen van zo'n 30,- USD. Om eerlijk te zijn heb ik geen zin om dagelijks het onderhandelingsritueel te starten. Ook vind ik de ligging en netheid van een accomodatie erg belangrijk.......

  10. Top | #80
    Regelmatige Bezoeker monique2331's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    34

    Standaard prijzen van hotels

    hallo

    Er zijn heel veel hotels die vanaf ongeveer $30 kosten. Het ligt eraan wat je voor eisen stelt aan de hotel kamer.
    En voor $30 kan je toch een goede kamer krijgen hoor.
    Maar als je echte luxe wil en dicht bij strand of pretpark wil zijn dan zijn de hotels wat prijziger. Dit zijn prijzen per kamer niet per persoon.
    Die prijzen die je schreef voor hotels zijn super de luxe hotels zoals bv een disneyhotel.
    Maar je kan op www.expedia.nl kijken naar de prijzen van hotels. Daar staat ook bij geschreven waar het hotel ligt en wat de faciliteiten zijn.
    Je moet maar gewoon even kijken hoor en dan zie je zelf wel de prijzen die best wel meevallen en die hotels zijn best mooi.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •