Dag 3:
Hallo allemaal, Alweer een dag voorbij :? Vandaag zijn we de hele dag in MK geweest. Eerst nog even een handtekeningenboekje gekocht, en vervolgens meteen door naar Big Thunder Mountain en Splash Mountain. Wie splash mountain kent weet hoe je hier uitkomt..... nat nat nat en nog eens nat. Bij het verlaten vd attractie konden we kaartjes kopen (fastpass). Werd mij aangeboden door een jongetje van een jaar of 12. Als het een andere attractie was geweest had ik hier beslist een dollar voor over gehad.
De rode draad vd dag was eigenlijk het verzamelen van handtekeningen en foto's van zoveel mogelijk characters. Het leuke is dat er tijdens het foto's nemen photopasses worden uitgedeeld. Hiermee kun je dezelfde dag nog de foto's bekijken op internet. www.disneyphotopass.com is de site om de foto's te bewonderen. op de achterzijde vd pas staat een unieke code. tik die in en je zult versteld staan. Techniek staat voor niets. Bijna alle foto's staan er al op. code: WDW2-Q9D7-R6A4-R63W
Omstreeks half 5 zijn we richting kasteel vertrokken voor een diner met assepoester. Van te voren nog snel een jurk gekocht van Belle. En helemaal in stijl vertokken naar het langverwachte princessen treffen :wink: Marisca nog bedankt voor deze super tip =D> Dit is absoluut een aanrader om naartoe te gaan. Je krijgt een foto sessie kadoo ( 1 grote en 4 kleine prints) en een print vh Cinderella castlle. Het eten is overigens zeer goed. Mijn verwachtingen waren niet al te groot, en achteraf konden we alleen maar zeggen dat we heerlijk gegeten hadden.
Vandaag hebben we veel attracties gedaan echter nog lang niet alles. Jammer maar helaas..., maar we gaan nog niet naar huis. En het was nog niet eens echt druk. Het langste dat wij gewacht hebben is 40 minuten. Morgen gaan we naar alle waarschijnlijkheid naar Animal Kindom, en daarna weer terug naar MK.
Groet,
Pascal