Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 16 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 156

Onderwerp: Hotel of villa?

  1. Top | #41
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Hotel of Villa? (Omg. Orlando)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Zoon nog maar 1 keer mee, .....

    Hij weet niet wat hij mist straks, geen Florida ???

    Gewoon en met pa en ma mee en daarna nog een keer zelf op vakantie. \\/

    Ik weet het, maar hij is volgend jaar zomer 19 jaar, en hij zegt dat dit echt de laatse keer is. We hebben onze vakantie aankomende zomer met ons drieeen samen gesteld, dat dan weer wel. Dat was al erg leuk die inbreng!!
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  2. Top | #42
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Bollenstreek
    Berichten
    94

    Standaard Re: Hotel of Villa? (Omg. Orlando)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Volgens mij willen de Steijntjes alweer terug. :-\"
    Nee hoor. Het is zo leuk in Nederland. Niet zo warm, en al dat zand tussen je tenen van dat witte zand, zo vervelend.
    En dan iedere avond weer die BBQ aansteken, het wordt toch saai hoor. En iedere dag is het hier weer spannend, doe ik één of twee truien aan? In Florida is het iedere dag korte broek met tshirt. Totaal geen afwisseling.

    Nee hoor, volgend jaar wordt het vast en zeker een villapark in Nederland. :---):---)


    Enne Sylly, daar hoef je je toch niet voor te schamen?? Iedereen heeft een eigen mening. Ik denk dat de vraagsteller juist gebaat is met een eerlijke mening en niet alleen over villa's maar ook over hotels. Maar ik ben wel benieuwd waarom je juist een hotel leuker vind.

  3. Top | #43
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Hotel of Villa? (Omg. Orlando)

    @ Sunshine state, dan moet het zo'n TOP vakantie worden dat hij zich gewoon bedenkt en trouwens, is er dan een andere plek dan Florida waar je naar op vakantie kan?

    @ DeSteijntjes, Misschien alvast een nieuw forum openen voor de blogs "een keertje niet naar Florida" :razz:

    En ik prefereer dus zoals in mijn eerste post al een beetje doorschemerde wel hotels, gewoon het gemak dat ik buiten mijn spullen ordelijk en opgeruimd te houden niets hoef te doen. Ontbijt en Diner in het hotel of ergens bij de vele andere eetgelegenheden doen, of even broodjes halen en deze in de auto of hotel kamer voorzien van beleg. En een hotel met uitgebreide en mooie zwembaden erbij want die van de huisjes vind ik dus helemaal niets, veels te klein en te saai.

    Overigens met een kleintje die nog niet de dag doorhaalt zou ik wel kiezen voor een condo of Villa en niet voor een hotel.


  4. Top | #44
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Hotel of Villa? (Omg. Orlando)

    wij hebben overnacht in parc corniche
    de vrijheid in je appartement met woonkamer,keuken, slaapkamers en badkamer, en de service van een hotel...
    zou daar de volgende keer weer voor kiezen ,vond het ideaal
    vrijheid en op je wenken bedient (bedje verschoont, elke dag schone handdoeken ,roomservice enz)...
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  5. Top | #45
    Regelmatige Bezoeker nati's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    26

    Standaard Re: Hotel of Villa? (Omg. Orlando)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Zoon nog maar 1 keer mee, .....

    Hij weet niet wat hij mist straks, geen Florida ???

    Gewoon en met pa en ma mee en daarna nog een keer zelf op vakantie. \\/
    Wij gingen ook altijd met drie op vakantie maar naar Amerika gaan we met vieren want onze zoon(20j) gaat mee met zijn vriendin:lol:

  6. Top | #46
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Hotel of Villa? (Omg. Orlando)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nati Bekijk Berichten
    Wij gingen ook altijd met drie op vakantie maar naar Amerika gaan we met vieren want onze zoon(20j) gaat mee met zijn vriendin:lol:
    Daar zou ik voor tekenen, helemaal leuk!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    @ Sunshine state, dan moet het zo'n TOP vakantie worden dat hij zich gewoon bedenkt en trouwens, is er dan een andere plek dan Florida waar je naar op vakantie kan?
    We proberen er ook echt een top vakantie van te maken.
    Een andere plek dan Florida .....laat me even paar dagen nadenken ..:lol:
    Laatst gewijzigd door Sunshine State; 18-05-10 om 22:50.
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  7. Top | #47
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Hotel of Villa? (Omg. Orlando)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desteijntjes Bekijk Berichten
    Enne Sylly, daar hoef je je toch niet voor te schamen?? Iedereen heeft een eigen mening. Ik denk dat de vraagsteller juist gebaat is met een eerlijke mening en niet alleen over villa's maar ook over hotels. Maar ik ben wel benieuwd waarom je juist een hotel leuker vind.
    Voorop gesteld, toen we met de kinderen op vakantie gingen namen we ook een villa, en was zeer leuk.
    Maar op de een of ander manier loop ik dan toch steeds te ruimen. Wij zijn ook wel wat rommelig, en als we 3 weken in 1 villa zitten loop ik toch weer wat te poetsen.
    Koken doe ik echt niet meer in de vakantie, zelfs toen we in een villa zaten gingen we buiten de deur ontbijten.
    Verder vinden wij het leuk om af en toe te verkassen, en met een villa zit je toch vaak vast aan een hele week.

    Dan: De sfeer in een hotel vind ik juist iets hebben, zon keurige receptionist(te) die vriendelijk goedenavond-middag, wenst.

    Het luxe van met de lift omhoog en dan die mooi opgemaakte bedjes


    In Orlando hebben we meestal een hotel waar dag en nacht koffie in de lobby kan worden gehaald, je komt binnen, neemt gewoon een beker mee naar boven, koekjes liggen er ook bij. In dat hotel is ook een ontbijt, het is er altijd vrij rustig. Ik vind het heerlijk, even kleren aan, en kijken wat ze die dag voor extra's hebben. Wat ik ook leuk vind dat er veel zakenmensen in het hotel zitten, 3 delig pak aan, en die vertrekken dan naar hun werk, hahahahahahahaha (sorry leedvermaak).

    Het idee dat er iemand in de kamer komt, maakt me niet zoveel uit, trouwens we zaten eens in een villa, waar de airco stuk was en dan komt er ook iemand overdag het repareren, en er was wat met het slot van de schuifpui achter, komt er ook een mannetje overdag, en ik blijf daar dus echt niet voor thuis in m'n vakantie. We hebben nu 4 jaar in verschillende hotels gezeten en er is nooit iets gestolen.

    Hier nog een plaatje van het hotel waar we ieder jaar een paar dagen naar terug gaan in Melbourne, ik vind het helemaal super.
    Voor dit hotel betalen we $ 125,= per nacht zonder ontbijt en het hotel in Orlando is 55 euro per nacht incl. ontbijt.

    We gaan dus niet in het hoogseizoen, en de meeste zwembaden heb ik altijd voor me alleen



    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 19-05-10 om 09:15. Reden: foto aangepast
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  8. Top | #48

    Standaard Re: Hotel of Villa?

    Bedankt voor jullie vele reactie's :-)
    Een villa klinkt inderdaad erg leuk en zoals de meete van jullie al aangeven heb je meer vrijheden.

    Waar boeken jullie meestal je villa?
    Is er een wat grotere organisatie die meerde villa's verhuurd o.i.d.?

  9. Top | #49
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hotel of Villa?

    Je kunt bij de hier veel genoemde reisaanbieders (AV, AE, USAFV etc.) een offerte vragen, of bij de ook veelgenoemde sites (VRBO, Villas2000 etc.) zelf uitzoeken.

    Er staat al veel op het forum over deze materie. Even zoeken, dus :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #50
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Hotel of Villa?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeroenket Bekijk Berichten
    Bedankt voor jullie vele reactie's :-)
    Waar boeken jullie meestal je villa?
    Is er een wat grotere organisatie die meerde villa's verhuurd o.i.d.?
    Bij Owners direct of Home-away heb je ook veel keus.
    Ik heb je een PB-tje gestuurd.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •