Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 81 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 804

Onderwerp: Restaurants in Orlando

  1. Top | #21
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Wij hebben zowel in Monterey als in Breckenridge, Colorado, bij dit restaurant gegeten en als je van garnalen houdt is het werkelijk een aanrader. Ga wel vroeg, want het is enorm populair! Terwijl je wacht kun je naar Forrest Gump kijken. Onze kinderen zijn dol op dit restaurant en we kunnen niet wachten tot er een in ons gebied rond Washington wordt geopend!

  2. Top | #22

  3. Top | #23
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Kijk, dit zijn tips waar we wat aan hebben. Toen ik nl. naar hun side surfte, kwam ik erachter dat ze ook een restaurant in Miami hebben, in het Bayside complex. Dat betekent dat ik er al vele malen langs moet zijn gelopen, maar ja, het zit daar ook zo vol met restaurants.
    Ik ga in oktober zeker eens uitproberen of Daniel en Petra gelijk hebben.
    bedankt in ieder geval voor de tip'
    Eric

  4. Top | #24
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Restaurants in Orlando: Tips!

    Weet iemand nog een lekker restaurant die wij nog niet kennen? Tips zijn welkom. Zelf vonden wij Black Angus goed en Artist Point in Disney's Wilderness Lodge. Ponderosa is voor ontbijt is onze vaste stek een lekker en uitgebreid buffet.
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 28-03-08 om 19:23. Reden: lettertype aangepast

  5. Top | #25
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: TIPS ,VOOR GOEDE RESTAURANTS?

    Marisca,
    Kijk eens op mijn web-log, daar staan aan de linkerkant (beetje naar beneden scrollen)links naar vrijwel alle bekende Amerikaanse ketens van restaurants,
    Mijn persoonlijke favourit is TGI Friday's.
    Succes, Eric

  6. Top | #26
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Vergeet Outback niet. Behoord zeker tot mijn favorieten.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #27
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Re: restaurants.

    Als ik me niet vergis is Outback een rib-restaurant. Mijn broer was ook al aan het pushen om daar eens te gaan eten.

    Waar ze trouwens ook heel lekker vlees hebben is Charlies Steakhouse. Deze staat ook in de top 10 steakrestaurants. Ik vermeld er wel ff bij dat het hier niet goedkoop is en als je om frieten vraagt niet diegene krijgt die wij eronder verstaan. Bij Charlies brengen ze je grote American Potatoes. Voor diegene die dit niet kennen, de vorm van een halve maan.
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 28-03-08 om 19:26. Reden: quote verwijderd
    Shoppen in Orlando is super!

  8. Top | #28
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Restaurants.

    Hoi, Jill, Ik ben daar nog niet eerder geweest, Maar wel bij Black Angus ,Die is ook zeker niet goedkoop. Maar goed eten willen we toch wel op vakantie. Ga je dit jaar ook naar Florida? Zo ja wanneer? Ik kan niet wachten op mijn eerste Cinnabonn roll(de echte). Wel eens gehad? Groetjes marisca. =P~

  9. Top | #29
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Re: Restaurants.

    Black Angus ben ik nog niet geweest. Ja zeker gaan we dit jaar weer naar Florida. De plannen staan nu op mei maar we zijn nog op goeie deals aant wachten. En hopelijk gaan we eind oktober dan weer (als er een goeie deal is). Cinnabonn Roll heb ik nog niet gegeten maar ben dan ook niet zo gek op kaneel, tenzij in een appelbol . Maar ik heb het nog niet geproeft dus kan het ook nog niet beoordelen. Waar ik niet op wachten is op de Club Sandwich van Denny's met seasend (kan fout geschreven zijn) fries. Ook de fried rice, noodles en tiriyaki chicken bij Maki of Japan staan weer op mijn verlanglijstje.
    Greetz Jill
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-11-08 om 20:17. Reden: full quote eruit
    Shoppen in Orlando is super!

  10. Top | #30
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Outback is een steak restaurant met een Australisch thema. Ze hebben er erg lekker eten, zeker aan te raden!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •