Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 30 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 297

Onderwerp: Gemiddelde kosten reis naar Florida

  1. Top | #11
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Na dit alles gelezen te hebben, lijkt het mij, dat jullie het wel 3 weken kunnen redden. Weliswaar vergeet je bij de hotelprijzen de statetax, die er altijd bij komt, maar zoals je al zegt, je gaat toch niet elke dag naar een pretpark. Als je het shoppen een beetje tot het eind bewaart, dan red je het mijn insziens makkelijk. Hotels/motels zijn de beste oplossing als je rondtrekt, maar mocht je naar Key West gaan, zou ik kijken voor een B&B, aangezien de hotels daar erg prijzig zijn.
    Als je je bankpas meeneemt, en je limiet wat ophoogt, heb je zelfs voldoende reservegeld. Weliswaar kom je dan in het rood, maar het is ook bedoeld als reserve.
    Prettige vakantie!!

  2. Top | #12
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    De eerste besparing van 10 euro is al binnen als je de auto bij Alamo.nl via deze link boekt: Alamo.nl O

  3. Top | #13
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    11

    Standaard

    Gaat helemaal goedkomen dus...

    Alleen krijg je als je terugkomt met extra kosten te maken:
    je wilt namelijk zo snel mogelijk nog een keer terug!!!!


    Goede reis alvast!!!
    California 1997,2002
    New York, Chicago and Indianapolis 1999
    Las Vegas 2008
    Florida 1995,1996,1998,2000,2005,2006,2007,2008

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard

    Als je niet te veel wilt doen / bezichtigen zou het moeten kunnen, maar ik wil altijd veel dingen doen, zien en kopen.

    Wat ik in jouw geval wel zou doen is zorgen dat je iets achter de hand hebt. Neem voor alle zekerheid een visa of masterkaart mee.
    Mocht je te kort komen, kun je toch vooruit en als je terug bent kun je die "schuld" met een klein maandelijks bedrag aflossen.

    Verder misschien nog een tip voor een hotel:
    Als je via priceline.com op een hotel bied (zie ander topic op deze site) zijn dit de minimum prijzen die je voor een bod uit kunt brengen. Je ziet dat je in een 1 sterren hotel met geluk al voor $15,00 per nacht kunt slapen.
    1* $15; 2* $17; 2.5* $19; 3* $25; Boutique $50; 4* $40; 5* $55; Resort $40
    Misschien heb je geluk met bieden en kun je hier wat geld op besparen.

    Hou me op de hoogte want ik hoop echt voor jullie dat je kunt gaan zonder dat je je te veel moet ontzeggen en dat je een geweldige vakantie hebt.
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  5. Top | #15
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Monique
    Als je niet te veel wilt doen / bezichtigen zou het moeten kunnen, maar ik wil altijd veel dingen doen, zien en kopen.

    Wat ik in jouw geval wel zou doen is zorgen dat je iets achter de hand hebt. Neem voor alle zekerheid een visa of masterkaart mee.
    Mocht je te kort komen, kun je toch vooruit en als je terug bent kun je die "schuld" met een klein maandelijks bedrag aflossen.

    Verder misschien nog een tip voor een hotel:
    Als je via priceline.com op een hotel bied (zie ander topic op deze site) zijn dit de minimum prijzen die je voor een bod uit kunt brengen. Je ziet dat je in een 1 sterren hotel met geluk al voor $15,00 per nacht kunt slapen.
    1* $15; 2* $17; 2.5* $19; 3* $25; Boutique $50; 4* $40; 5* $55; Resort $40
    Misschien heb je geluk met bieden en kun je hier wat geld op besparen.

    Hou me op de hoogte want ik hoop echt voor jullie dat je kunt gaan zonder dat je je te veel moet ontzeggen en dat je een geweldige vakantie hebt.
    Hallo,

    Een creditcard moet je in ieder geval meenemen i.v.m. de huurauto.
    Zonder creditcard moet je daar een hoge (contante) borgstelling voor doen.
    Via priceline kan je wat doen als je van tevoren de route uitstippelt, want je zult toch voor vertrek moeten bieden, anders moet je weer naar een internetcafe o.i.d. (heb je ook een creditcard voor nodig). Misschien zijn de boekjes met kortingscoupons voor hotels die je overal ( Burgerking, MacDo enz.) vindt wel wat. Kan je familie in Miami niets voor je doen?
    Wat neuzen voor discounts of arrangementen?)

    In hoeverre je via je creditcard rood wiltgaan staan en later moet inlossen is een beslissing, die ieder voor zich moet nemen. Ikzelf zou voor een vakantie nooit rood gaan staan.
    Je kan overigens via je bankpas ook gewoon pinnen. ( Bij voldoende saldo).

    Succes met de voorpret
    Knaapje

  6. Top | #16
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Monique
    Als je niet te veel wilt doen / bezichtigen zou het moeten kunnen, maar ik wil altijd veel dingen doen, zien en kopen.
    Dingen kopen vinden wij niet zo heel belangrijk. Dingen doen en bezichtigen wel. We zijn nu ook hard aan het nadenken wat te doen. Misschien toch maar contact opnemen met mijn familie.

  7. Top | #17
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Hotelgidsen met kortingen vind je in ieder geval bij ieder Denny's.
    Ook kun je dit online doen, http://www.roomsaver.com/ dit zijn dezelfde coupons, en je kunt er gewoon zoveel uiprinten als je wilt, dan zit je ook niet aan een bepaald programma vast, zoals bij priceline, en je hoeft niets vooruit te betalen.

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard

    Dingen kopen vinden wij niet zo heel belangrijk. Dingen doen en bezichtigen wel. We zijn nu ook hard aan het nadenken wat te doen. Misschien toch maar contact opnemen met mijn familie.
    Hangt er vanaf wat je wilt doen.
    ALs je gaat voor het rondrijden, veel van het landschap/steden/dorpjes te zien, aan het strand wilt liggen kost dat alleen benzine.
    Je kunt bv door the Everglades heenrijden, kost (denk ik) niets, je kunt ook met een gids en propellor-boot gaan, en dat kost wel geld. Pretparken kosten natuurlijk geld. Diverse mall's zijn heel mooi om te zien. Je kunt er makkelijk een hele dag doorbrengen. Op zich hoeft dat niet veel te kosten, maar het is jammer als je iets graag zou willen kopen (zeker met de lage dollarkoers) en je hebt hier geen budget voor.

    Wij gaan met pasen 8 dagen naar Orlando. De bedoeling is alleen Disney parken te bezoeken. (De omgeving e.d doen we wel een andere keer.) De vlucht en het hotel zijn betaald. Er rijdt een shuttle naar de parken. Onze entreekaarten hebben we al thuis liggen en zijn dus al betaald.
    Wij hebben ons budget geschat op € 1000,00, met 2en.
    € 62,50 per persoon per dag.
    Wat we hiervan in ieder geval moeten doen is eten, drinken, shoppen etc.
    Het lijkt mij voldoende te zijn maar als dat niet het geval is hebben we nog genoeg achter de hand.
    We hebben altijd onze VISA bij dus zitten we nooit zonder geld.
    Aangezien we buiten ons budget, nog voldoende saldo over hebben, kunnen we, als de rekening van de VISA komt, dit meteen afbetalen.
    We zitten dus niet vast aan onze schatting en dat is een fijn idee.

    Het lijkt mij niet fijn als je een heel jaar moet werken, je eindelijk vakantie hebt, je je dan bepaalde dingen moet ontzeggen.
    Zorg voor iets achter de hand dat bespaard je een hoop ergernis of teleurstellingen.
    Misschien kun je een paar nachten bij de familie doorbrengen.
    Als je daar voor niets kunt blijven (informeer eerst voor de zekerheid) spaart dat ook weer geld uit.
    Je kunt daar ontbijten en brood meenemen voor onderweg. Als je 's avonds op tijd terug bent spaart je dat ook weer eten uit.

    Zeker voor Miami is dit mooi meegenomen, aangezien mijn ervaring is dat Miami een van de duurdere plaatsen is.

    Kijk eerst eens wat je zeker wel wilt doen/bezichtigen. Zoek hier evt. prijzen van bij. Maak dan een nieuwe berekening.
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  9. Top | #19
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    5

    Standaard

    Bij ons is het meestal zo dat als we kort met vakantie gaan in verhouding veel meer uitgeven. Als je namelijk zoals jullie maar 8 dagen gaan dan wil je ook 8 dagen alles doen. Bij 20 dagen hebben wij vaak genoeg dagen er tussen zitten dat we niets doen. Dan lijkt mij die 57 euro van ons naast die 62 euro van jullie helemaal niet zo gek.

    Misschien kun je een paar nachten bij de familie doorbrengen.
    Als je daar voor niets kunt blijven (informeer eerst voor de zekerheid) spaart dat ook weer geld uit.
    Je kunt daar ontbijten en brood meenemen voor onderweg. Als je 's avonds op tijd terug bent spaart je dat ook weer eten uit.
    Mijn familie vraagt echt geen geld aan ons hoor. Daar zijn we familie voor. We zijn hier wel serieus over aan het nadenken. We willen ze alleen niet tot last zijn en als we het hun vragen zullen ze tot niet weigeren. Dus dit is wel een optie die we overwegen.

  10. Top | #20
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard

    Hey Rod,

    Ook ik ga eind juni naar Florida. Ik denk dat je met je berekening eigzins te laag zit. Wij vliegen met twee personen en hebben 11 dagen autohuur voor 1350 euro (via traveltrend). Daarbij zat ook nog één hotelovernachting. De autohuur kost per extra dag 25euro (Alamo, economic car met all inclusive pakket) voor 21 dagen autohuur komt er dus zo'n 250 euro bij. Ik heb héél veel sites bekeken en kon het echt nergens lager krijgen. De extra verzekering (die ik zeker zou doen daar) is even duur als de autohuur!

    Als je nu kijkt dan zie je veel aanbiedingen voor vliegreizen met auto rone de 319 euro. Dat is alleen voor maart. Daarna worden ze duurder.
    Verder raadt ook ik priceline aan. (zie FAQ over priceline waarom ik dat doe)
    Wacht trouwens niet te lang met boeken van de vlucht. Wij hadden een maand geleden al weinig keus in de vluchttijden en dagen

    Zoals je zelf al zegt heb je voor je verblijf heb je 25 euro per persoon gerekend. Dat is 50 euro per nacht voor een kamer. Wij zitten voor 36 euro (45$) in een drie sterrenhotel (sheraton, via priceline) Daarop kun je zeker besparen als je van tevoren boekt en oplet.

    Als je trouwens eind juni in Florida bent, heb je geen zit om mee te gaan biggame vissen (zie mijn topic) vanaf de Keys?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •