Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 42 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 413

Onderwerp: Welk theme park / Welk attractie park??

  1. Top | #121
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Welke pretparken bezoeken?

    Als je hebt gekozen voor 2 weken in een villa in Orlando, dan zul je een keuze moeten maken, en inderdaad, zoals Michael zegt, naar de Everglades en Key West is dan echt alleen maar in de auto zitten en dat is jammer want Key West is zo leuk dat het meer verdient. Maar die dingen zou je gewoon een andere keer moeten doen.
    Vanuit Orlando zou ik Kennedy doen als jullie dat interessant vinden. Qua parken vinden wij Seaworld, Busch Gardens (kun je combineren met een extra dagje daar) en Islands of Adventure. Maar ook Epcot vinden wij geweldig! Dus ik zou 3 parken in Orlando doen en 1 in Tampa. Vier geheel verschillende.
    Ook kun je vanuit Orlando eens naar St. Augustine, en via de Atlantische kust terug.
    Succes.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  2. Top | #122
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Welke pretparken bezoeken?

    Wat is eigenlijk de reden om de Everglades te bezoeken? Als het je vooral om een airboat-tripje gaat kun je namelijk ook heel goed terecht in de omgeving van Orlando / Kissimmee.

    Een kleine 20 mijl zuidelijk vanaf US192 zit bijv. Boggy Creek Airboat Rides. Die doen tours over West Lake Toho van een half uur, of een uur als het donker is (krokodillen spotten!).



    Maar ook op andere plaatsen binnen een uurtje rijden vanuit Kissimmee kun je leuke tochten met een airboat doen, zoals in/bij het iets oostelijker gelegen plaatsje Christmas (kom je toch langs op weg naar Kennedy Space Center) en in/bij het iets onder Kissimmee gelegen St. Cloud (Lake Tohopekaliga en Lake Kissimmee). Een behoorlijk aantal bedrijfjes die tours aanbieden tot 2 uur, of zelfs langer (in overleg).

    Kijk maar eens hier of Google even met :orlando airboat of :kissimmee airboat
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-01-08 om 09:47.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #123
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Welke pretparken bezoeken?

    Als ik zo naar de leeftijd van jouw kids kijk, denk ik dat Universal Studios zeker op het programma moet staan. Voor mij is het 12 jaar geleden dat ik er geweest ben, maar nog steeds hebben mijn vrienden, vrouw en ik er het erover.
    Sea World is zeker ook een aanrader.

    Saluukes

  4. Top | #124
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    55

    Standaard MGM Studios, Disney's Hollywood Studios of Universal Studios

    Kan iemand mij vertellen of de Universal studio's hetzelfde zijn als de Disney's Hollywood studio's, die in het Magic Your Way Base ticket zitten? Ik snap het geloof ik niet helemaal meer. Of zijn er gewoon 3 van dat soort parken (Disney's Hollywood, MGM en Universal studio's). Zo ja, lijken de drie parken op elkaar?

    Ik hoop op jullie reactie?

    Groetjes, Claudia

  5. Top | #125
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: MGM studio's, disney's hollywood studio's of Universal studio's

    MGM heet tegenwoordig Disney Hollywood (is dus hetzelfde)
    En Universal Studios hoort bij Universal.

    Zijn dus maar 2 parken. Bekijk de websites van de parken eens, dan krijg je wel een goede indruk:

    http://disneyworld.disney.go.com/wdw...ingPage&bhcp=1
    http://www.universalorlando.com/usf_index.html
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #126
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    55

    Standaard Universal studio's, MGM studio.'s, Disney Hollywood studio's

    Hallo,

    Kan iemand mij vertellen of de Disney Hollywood studio's die bij het MYW-ticket horen, een beetje hetzelfde is als MGM en Universal? Of is het daar niet mee te vergelijken? Welk park is het leukst? Wij hebben 2 kinderen van 9 en 7. Kan je van MGM ook al ergens van te voren tickets kopen?

    Ik hoop op een antwoord op mijn vragen! Alvast bedankt!

    Groetjes, Claudia

  7. Top | #127
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: MGM studio's, disney's hollywood studio's of Universal studio's

    Hallo Claudia,

    Zoals je kunt lezen in het antwoord van Njit vanmiddag (op je eerste vraag over de studio's) bestaan de MGM-studio's niet meer. Disney heeft de naam gewijzigd in Hollywood Studio's.

    De websites zijn ook toegevoegd en je kunt zelf het beste even kijken wat je het meeste aanspreekt.

    Gebruik ook de zoekfunctie op dit forum en je zult zo ook veel tips en ervaringen kunnen lezen.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  8. Top | #128
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    55

    Standaard Re: MGM studio's, disney's hollywood studio's of Universal studio's

    Bedankt voor de reacties! Ik gebruik de zoekfunctie idd, maar het was me nog niet helemaal duidelijk. Nu wel!

    Ik kon trouwens het eerste mailtje niet meer terugvinden, dus ik dacht dat het niet helemaal goed was gegaan. Vandaar die tweede.

    Groeten, Claudia

  9. Top | #129
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: MGM studio's, disney's hollywood studio's of Universal studio's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mc.kunst Bekijk Berichten
    Ik kon trouwens het eerste mailtje niet meer terugvinden, dus ik dacht dat het niet helemaal goed was gegaan. Vandaar die tweede.
    Je kan je eigen berichten heel snel terugvinden. Klik hiervoor op 'Directe Links' bovenin het menu:



    Zie ook dit topic: Mijn discussies / Mijn berichten en FAQ: Handig gebruik van het Forum
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #130

    Standaard Welk pretpark kiezen?

    Heey,
    Ik ga in de zomervakantie naar Orlando & Maimi. Nou ben ik nog opzoek naar leuke activiteiten wat ik dan aan me ouders kan laten zien (ben 13 jaar) en dat we daar dan misschien heen gaan.

    Dus noem maar op. Welk pretpark vind jij het leukste?
    Ik had al iemand gehoord over Seaworld, maar ik weet het nog niet. Me zusje en ik houden veel van achtbanen dus weet iemand een geschikt pretpark?

    Groeten,
    Emma



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •