Re: Minivan 7 pers. Alamo
Waar heb je die auto gehuurd? Orlando of Miami ? Ik denk dat je ze het beste een mailtje kunt sturen, want normaal gesproken staan er bij Alamo wel 3 of 4 verschillende typen minivans op het terrein, en kun je ter plaatse kiezen.
Kinderzitjes verhuren ze ook ter plaatse.
Houd er wel rekening mee, dat de bagage ruimte van deze auto's zeer beperkt is, als je inderdaad met zijn zevenen bent. Meestal max. 2 harde koffers !!!
Vraagje Alamo autoverhuur
Dag allemaal,
ik weet dat er al wat topics over autohuur zijn geweest, maar er is een iets waar ik niet helemaal uitkom. Ik ben de hoofdboeker van een pakketreis naar Orlando. Is het nu zo dat, omdat ik de hoofdboeker ben, ik degene moet zijn die de borg met een credit card moet realiseren bij het afhalen van onze huurauto( bij Alamo)? Ik heb nl. geen creditcard en ben ook niet van plan om dit aan te schaffen. (ook al weet ik dat iedereen dat aanraad) Mijn zus(die meegaat) heeft een cc en ik neem aan dat zij haar creditcard mag gebruiken voor de borg. Wie heeft hier informatie over?
Chari0110
Auto huren bij Alamo = 558 dollar, ineens 1400 euro???
Hi
Ik zit net bij Alamo.com op de site te kijken om een auto te huren.
Verschil tussen een compact en een SUV is 28 dollar, dus is de keuze zo gemaakt.
Totaalbedrag 558 dollars.. 500 euro voor 3 weken..
Daarna op alamo.nl gekeken.. kost dezelfde auto 1372 euro voor 3 wekend... En als ik daarna op alamo.com een account aanmaak en invul dat ik uit nederland kom, kost ie ineens ook 1380 dollar..
Ik heb Alamo gemaild om te vragen hoe dat zit, want ik ben t even kwijt.
Andere mensen enig idee?
Thanks!