Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
e-line
haha, te gek! Bedankt voor je moeite trails!
Echt super dat je het gevonden hebt :)
Ik denk dat ik ga boeken! Het ziet er allemaal prima uit, en na weet ik veel hoeveel villa's bekeken te hebben bleef deze er tussen uit springen, dus ik ga er gewoon voor :) Het feit dat het wat verder van alles af ligt vind ik niet zo'n probleem.. we hebben een auto en we vinden rijden in de VS alles behalve een probleem!
Ik heb toch een andere villa geboekt.. de eigenaar hiervan vond het geven van het adres geen probleem, het ligt in Country Creek Estates(dichterbij is toch wel handig) en het was ook nog eens een stuk goedkoper!
Ik heb meerdere eigenaren van villa's gemaild, en niemand vond het erg om het adres te geven.. dat geeft toch een wat veiliger gevoel!
Deze site is heel handig om een overzicht te krijgen waar je allemaal op moet letten wanneer je een villa huurt. Heb al heel wat uurtjes doorgebracht met het zoeken naar de juiste villa maar deze tips helpen echt met het maken van de juiste keuze.
http://romancingthemouse.com/id103.html
Wij gaan volgend jaar wederom naar Florida :D
Wij willen deze keer een villa boeken aan de golfkust. Wij willen graag rond Tampa zitten. Heeft iemand nog tips voor een leuke villa? Niet al te duur (rond de 500 euro p/w). Ik heb vanavond zoooooo veel villa's bekeken dat ik nu even door de bomen het bos niet meer zie :-(
Heeft er hier iemand ervaring met het kopen en verhuren van een vakantiewoning in florida?
Citaat:
stephie
Wij willen deze keer een villa boeken aan de golfkust. Wij willen graag rond Tampa zitten. Heeft iemand nog tips voor een leuke villa? Niet al te duur (rond de 500 euro p/w).
Lijkt me wel heel goedkoop. Vraag me af of er een villa te vinden is voor die prijs.
Citaat:
mblokland
Deze site is heel handig om een overzicht te krijgen waar je allemaal op moet letten wanneer je een villa huurt. Heb al heel wat uurtjes doorgebracht met het zoeken naar de juiste villa maar deze tips helpen echt met het maken van de juiste keuze.
http://romancingthemouse.com/id103.html
Er staan goede vragen op maar het is en blijft toch een site van iemand die zelf een paar huizen in eigendom heeft en deze ook zelf beheert.
Wel goed want zo iemand heeft natuurlijk meer hart voor die huizen.
Ik mis op deze site toch een belangrijke vraag:
Hoeveel zitplaatsen zijn er in de woonkamer?
We hebben in 2008 met 7 personen een villa gehuurd en menig eigenaar die zijn villa aanprijst voor 10-12 personen (aantal slaapplaatsen) heeft dan maar een 2 en een 3 zittertje in de woonkamer. Wij gaan altijd in februari en dan zijn de avonden toch echt te koud om buiten te zitten.
We kregen vaak het antwoord: dan zet je toch een paar stoelen van de eetkamer erbij..... ik dacht het niet!!!
Zoals ook een huis van de eigenaren van bovenvermelde site:
5 slaapkamers/5 badkamers maar in de woonkamer slechts 5 comfortabele zitplaatsen.
Ik heb nu wel 2 mooie accommodaties gevonden, tegen ook zeer leuke tarieven.
Dit is er eentje van:
http://www.srq360.net/1data/kee/518c...acourtcottage/
Kent iemand dit?
Hoe weet je of iets betrouwbaar is? Ik vind het wel erg eng hoor...
Dit is een cottage en geen villa. De prijzen van villa's zijn aan de Gulfcoast over het algemeen duurder dan Orlando en omgeving.
Ik ken ze niet, kan je dus hier niet helpen. Heb je al eens gekeken naar de prijzen van villa's in Bradenton of Rotonda?
Ja ik had inderdaad gezien dat het cottages zijn, maar het ziet er wel knus en gezellig uit.
Ik heb ook al prijsopgave binnen van een condo, ik zit nu verder te zoeken via VRBO. Er staan echt leuke huisjes tussen...