-
Re: wie kan me helpen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Jolanda40
Omdat ik eigenlijk gelezen had dat je beter daar kaarten kan kopen heb ik het hier niet gedaan,
Ik weet niet waar je dat hebt gelezen, maar je bent bijna altijd beter af als je je kaarten vooraf koopt, bij de poort zijn ze in de meeste gevallen duurder.
In jouw geval zou ik doen wat Cindy je aanraadt voor Universal en daarnaast zou ik een combiticket voor SeaWorld, Aquatica en Buschgardens kopen. Ik denk zo maar dat je dan voordeliger uit bent dan wanneer je een flexticket koopt, maar dat zou je natuurlijk zelf snel even kunnen uitrekenen. Flex kost 289 dollar en dan mag je ook nog naar Wet'n wild. Universal kost 146 en combi SW A en BG 135 dollar. (Dit combiticket kan je ook aan de poort kopen voor die prijs.) Maak je keuze!
Parkeren betaal je per dag met zulke tickets. Als je op dezelfde dag naar Aquatica en SeaWorld gaat, kan je dat met dezelfde parkeerkaart doen. Hetzelfde geldt voor Universal en IOA.
-
Kijk eens bij Billy Boys, zitten aan de 192, vlakbij de Wal-Mart.
Ze maken meteen een kopie van je kaarten zodat bij verlies je een duplicaat kun aanvragen! Prima service!
www.greatorlandodiscounts.com/
Kijk eens op de website van ze.
Succes, Remco
-
Citaat:
Jolanda40
ook omdat het weer ombestemmig is. Als ik nu kijk zie ik dat het paar keer gaat regenen.
Net zoals in NL kun je ook in Florida niet afgaan op weersvoorspellingen lang van te voren. Wij zijn nu bijna 3 weken in Orlando en het zou diverse keren gaan regenen (zagen we van te voren) maar we hebben alleen gistermiddag regen gehad. En het is warm!!!
-
@Remco
Ik kan me alleen maar bij je aansluiten.
Netjes geholpen en goede service en advies.
Zeg wat je wilt gaan doen en ze doen je verschillende voorstellen.
Ook hun kopieservice heb ik een keer gebruikt, mijn Blue men ticket (print) was achter een kast gevallen en niet te vinden. Ging even langs hun en kreeg een nieuwe print.
Knaapje
-
http://www.attractionticketsdirect.de/node/1536
Bovenstaand ticket heeft ook 2 x universal, seaworld, aquatica en bush gardens bij elkaar. 14 dagen, onbeperkt. Heb goedkoper nog niet gevonden. Wil langzaam gaan bestellen, dus als iemand nog een betere optie heeft, hoor ik het graag!
-
Re: Tickets voor diverse attractieparken
Het ligt er aan wat je wilt. De combinatie die jij noemt was inderdaad de goedkoopste die wij konden vinden, maar wij wilden ook graag naar Discovery Cove. In dat geval komt een Discovery Cove Ultimate Ticket + een Universal 2-park Bonus Ticket gunstiger uit. In dat geval heb je alle parken die jij genoemd hebt + Discovery Cove. DC mag je (uiteraard) 1 x bezoeken en de rest onbeperkt in 14 dagen.
-
Heb zojuist een jaar kaart gekocht voor seaworld/bushgarden/aquatica, betaald met cc en gelijk een voucher uitgeprint.
Nu is mijn vraag hoe lang het duurt voordat de betaling zichtbaar is op je rekening overzicht van je cc?
Ik wil natuurlijk graag mijn besteding limiet zo groot mogelijk houden als ik daar ben , het zou dus ook prettig zijn als ik zo snel mogelijk alles kan betalen.
-
Ze zullen je CC direct belasten. Ligt het er maar net aan hoe snel jouw bank dat overzicht kan aanpassen. Bij ons zit er bij de Rabobank meestal een vertraging van een dag of 2 in.
-
-
Tickets 2012
Ik ben mijn reis naar Florida uitvoerig aan het plannen maar ik heb even een vraag. Als ik zo kijk is de "orlando combination ticket' (Disney, Universial en Seaworld) helemaal niet voordeliger dan je zelf 2 pakketen samenstelt. Of zie ik nu iets over het hoofd?
Want Orlando freedom ticket is 424 Pound (sorry zit in UK)
En stel dat je Disney en Seaworld combipas doet voor 322 + Universial apart voor 2 dagen ben je goedkoper uit.
Dus mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee of zie ik echt iets over het hoofd?
-
Re: Tickets 2012
Op welke site heb je gekeken?
-
Re: Tickets 2012
http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/
Citaat:
petrajessy
Op welke site heb je gekeken?
-
Als ik hier tickets bestel: http://www.orlandofuntickets.com/
Lees ik het dan goed dat ik de tickets daar op moet halen? Het is niet zo dat je tickets per mail krijgt?
-
Iemand ervaring om in Ierland tickets te bestellen, bij attractiontocketsdirect.ie
Graag jullie reactie
Marijke8
-
Ja hoor, deze week lag hier nog een envelop op de mat van attractionticketsdirect.ie (neem aan dat je die bedoelt). Prima geregeld, gratis verzenden en allerlei extra's erbij!
-
Ja deze bedoelde ik. Ik lees alleen dat ik een depature date moet invullen. Of is dit fictief want wij vliegen vanaf amsterdam. Dank je cloggie68
-
heb daar mijn tickets besteld voor universal. Kreeg direct een bevestiging van mijn betaling en ongeveer 7 werkdagen later lag het pakketje in de bus. Ik moest er wel voor tekenen bij de postbode. Snelle service. Ik weet niet wat men met die datum doet maar ik zie dat jullie pas over een maand weg gaan dus dat gaat makkelijk
-
Ja, ik. Paar weken geleden Universal-tickets besteld en die zijn keurig thuis bezorgd.
Gaat uitstekend.
-
perfect gewoon doen
goede service
mooie prijzen
ik heb mijn seaworld tickets combi met aquatica en busch garden + kennedy space center geboekt met 7 dagen gratis levering.
keurig en op tijd alles ontvangen
-
wij hebben tickets gekocht via attractionsticketsdirect.de. Zijn over de levering heel tevreden. Wij hebben e-tickets ontvangen. Klopt het dat de parken werken met vingerafdrukken bij tickets die langer dan 1 dag te gebruiken zijn? Zo ja, hoe werkt dit dan?
-
Bij Disney wordt er inderdaad per kaartje een vingerafdruk genomen. Dit gaat heel snel en eenvoudig. De eerste keer kom je aan en een medewerker staat bij het tourniquet om je te helpen. Je moet nu je kaartje in de automaat doen en dan je wijsvinger op de reader leggen en het poortje gaat open. Vanaf dat moment is dat kaartje alleen door jou te gebruiken, voor het gemak schrijft de medewerker je naam of voorletter op het kaartje zodat je de volgende keer nog weet welk kaartje voor wie is.
Echt, het is super simpel, wijst zichzelf.
-
Tickets kopen bij de handelaren
Ik heb even gezocht maar kon zo geen topic vinden over de handelaren zoals die bijvoorbeeld langs de 192 staan. Los lees ik echter wel eens opmerkingen dat je die kaarten niet kan vertrouwen. Ik ben zelf niet van plan daar te kopen (geen plannen voor Florida nu). Maar ik kan begrijpen dat mensen erover nadenken, er staan immers zoveel handelaren met hun schreeuwende reclame uitingen, balonnen, etc. Dat moet toch werken zou je dan denken? Bij het tanken werden we ook herhaaldelijk aangesproken door die jongens of we nog kaarten wouden verkopen. Ook zag ik zelfs een winkeltje in Old Town Kissimmee.
Wie kan er meer over vertellen, eventuele ervaringen? Vooral of het gebruik van de daar gekochte kaarten werkte, of dat je werd geweigerd.
-
Re: Tickets kopen bij de handelaren
Goeie vraag. Heb inderdaad ook gehoord dat je via dat circuit voordelig aan kaarten kunt komen omdat mensen bijvoorbeeld een vijf dagen pas gekocht hebben maar na drie dagen niet meer op hun benen kunnen staan en de overige dagen doorverkopen aan handelaren. Heeft iemand ervaring met dergelijke kaarten? En vooral de betrouwbaarheid?
-
Onderwerp is al vaak aan de orde geweest. Conclusie: Iedereen moet vooral doen wat 'ie zelf wil. Alle themaparken hebben de voorwaarden voor verkoop en gebruik van de tickets vastgelegd. Die zijn helder; de tickets zijn voor persoonlijk gebruik. Onderling ruilen is niet toegestaan. Verder mogen tickets alleen verkocht worden door geauthoriseerde verkopers.
Lees ook de berichten op internet van koopjesjagers die bij de poort door de mand vielen en hun tickets in mochten leveren.
-
Ik heb er zelf gebruik van gemaakt bij Typhoon Lagoon, kostte 20/25 dollar per ticket uit m'n hoofd. Was inderdaad een meerdaags kaartje.
Echter moet je bij de parken je vingerafdruk scannen en dat klopt dus niet met de vingerafdruk die geregistreerd is als het kaartje al eerder gebruikt is! Wij mochten er wel mee naar binnen maar voor de andere parken hebben we toch maar een officieel kaartje gekocht.
-
Speel op zeker, koop geen tweedehands kaartjes.... Vingerafdrukken liegen niet en het risico welke je loopt is groot. Mijn buurman werkt bij Disney en heeft verhalen, dat wil je niet meemaken! Zonde van je geld!
Koop je tickets bijv. hier:
http://www.greatorlandodiscounts.com/
Dit is een officieel kantoor aan de 192, prima service, mooie aanbiedingen!
Als je hier meerdaagse tickets koopt maken ze een kopie, bij verlies van je kaarten kun je een duplicaat aanvragen, top service!
Succes!!
En nee, ik heb GEEN aandelen!
-
Precies de reacties die ik al verwachte, duidelijk voor mij, ondanks dat ik toch al niet van plan was daar te kopen.
Wel vreemd dat Disney/Universal/Seaworld niet gemeenschappelijk die partijen aanpakken. Ze verwarren immers de consument, en dat willen de parken niet lijkt mij.
-
Voor zover ik weet zijn de parken er zeker wel mee bezig en zijn er vorig jaar zelfs arrestaties geweest
-
Bronvermelding, dit bericht komt van DIS
Citaat:
Third arrest for woman selling illegal theme park tickets
by
Leah Zanolla
Feb 9, 2012
Elena Tarano was arrested in Orlando February 8 for selling used tickets to
Walt Disney World,
Universal Studios and
SeaWorld. This isn't an uncommon event in the theme park capital of the world, but the interesting twist to this story is that this is the third time in the past year Tarano has been arrested for selling illegal tickets. She works out of a booth on the busy International Drive, which in itself isn't illegal, but selling used tickets is. Vendors like this typically buy partially-used tickets, then pass them off as still having valid days remaining on them.
Unfortunately for the people who purchase them, the theme parks do not allow their guests to use tickets that had previously been used by someone else. Tarano is being held in the Orange County Jail.
-
Citaat:
r.teeuwsen
Ik heb hier ook wel tickets gekocht. Werd er netjes geholpen, ook toen ik de reservering voor de Bluemen group kwijt was (achter een kast gevallen) werd er direct voor mij een nieuwe geprint.
Ook ik heb geen aandelen !!
-
Nee, klinkt ook erg lullig als je dat erbij zet maar er lezen mensen mee die waarschijnlijk zelf wel ergens aandelen hebben en melding maken van een link die je plaatst. Wat ik ook op dit forum post, het is puur om mensen die afreizen naar Florida op weg te helpen. Je moet een leuke hobby hebben, nietwaar!
-
-
De 3e week van oktober zitten wij in Orlando en willen graag Universal studios, Island of Adventures, wet&wild en kennedy space center bezoeken.
Ik heb al een beetje zitten zoeken en volgens mij kom ik via de site van universal zelf het goedkoopst uit. De '3day single park ticket' komt op 135 euro uit. Volgens mij is dit een redelijke prijs of zijn er betere opties.
Wat raden jullie aan voor een ticket voor KSC. Van te voren kopen of daar terplekke. En dan welke kaartje, want je hebt een heleboel verschillende zag ik.
-
Ik zou het ook niet aandurven om te kopen, maar ik kan me voorstellen dat het voor sommigen te aantrekkelijk is om te laten lopen. Overigens hebben wij wel andersom gedaan, onze 'loze' (=niet gebruikte) dag verkocht aan zo'n handelaar naast de Publix. Kregen we nog iets van $20 per kaartje voor. Slechts 1 van ons had moest een vingerafdruk maken, dus dit gebeurt zeker niet 100%
-
Tickets binnen via attractionticketdirect.ie. Wat een snelle service. Een ieder nog bedankt voor de tip.
marijke8
-
Vandaag de tickets ontvangen van attractionparktickets.de. Prima service. APT.de had de beste tickets voor onze wensen. We kunnen nu gaan aftellen voor de parken.
-
ik heb ook even hulp nodig.
Wij willen de volgende parken aandoen in de vakantie
animal kingdom
magic kingdom
epcot
sea world
discovery cove
bush garden
blizzard beach
evt aquatica
als ik via discovery cove boek krijg ik sea world en aquatica erbij en voor 20 dollar extra busch garden
voor de overige parken wil ik tzt via undercover tickets gaan boeken maar welke is dan het beste Zelf dacht ik aan de
[TABLE="class: tcktstbl"]
[TR="class: rowout"]
[TD="class: rt open md crsr, width: 835, colspan: 3"]Disney's 14-Day Ultimate Ticket (2012)
Add ticket to cart to view latest prices (changes daily)
ik heb het idee dat deze voor ons het voordeligst is.. kan volgens mij bij deze 14 daagse pas unlimited naar binnen incl hoppen. ( oke deze is geldig voor 2012 maar kan ik hopelijk tzt voor 2013 kopen)
Als ik een 4 daagse pas huur ( incl waterpark en hoppen) ben ik volgens mij meer kwijt toch???
-
14 dagen Disney Ultimate kost €292 via ATD. Je hebt een 3-dagen pas + WaterparksFunAndMore + Hopper nodig. Die kost bij American Estates €290. Een 3-dagen pas + WaterparksFunAndMore kost €246.
Als je perse wilt Hoppen dan is het dus een leuke aanbieding. Maar Hoppen wordt in het algemeen voor een eerste bezoek afgeraden. Om van het ene naar het andere park te komen ben je minimaal een uur kwijt.
Voor 2013 staat er een prijs van €320 voor de 14-daagse Ultimate tickets. Dan is het verschil met een 3-dagen pas + WaterparksFunAndMore een stuk groter.
-
dan is er idd wel weer een verschil.. maar zullen de drie daagse passen ook niet weer duurder worden.. ik dacht zelf.. voor die paar extra dollas kan je een keer kiezen om bijv savonds terug te gaan om vuurwerk te gaan bekijken vandaar dat ik aan hoppen dacht.. of bush garden laten varen ( kost ook 20 dollar meer en voor die 30 dollar die ik dan nu evt meer betaal kan ik gaan en staan waar ik wil
-
Die afweging moet je toch voor jezelf maken :)