Iedereen (van 21 jaar en ouder) die de auto gaan besturen dienen in het bezit te zijn van een geldig rijbewijs.
Net als Michael66 al gezegd heeft, heeft de Co-Pilot van het vliegtuig óók een vliegbrevet??
Afdrukvoorbeeld
Iedereen (van 21 jaar en ouder) die de auto gaan besturen dienen in het bezit te zijn van een geldig rijbewijs.
Net als Michael66 al gezegd heeft, heeft de Co-Pilot van het vliegtuig óók een vliegbrevet??
Deze keer wel, ook bij mij was de Equinox "uitverkocht" evenals de rest van de mid-size SUV's.
Dus vandaar deze Toyota Highlander :lol:
http://img150.imageshack.us/img150/7...hlanderjk6.jpg
Ik heb er eigenlijk spijt van dat ik m'n autohuur contract van vorig jaar niet bewaard heb.
Lijkt me wel handig als je dat thuis vast ff door kan lezen,want na zo'n lange vlucht heb ik daar weinig puf voor denk ik.
En het is toch wel belangrijk te weten waarvoor je tekent.
Het is ons nog nooit overkomen dat ze er stiekem wat bij gezet hebben.
Maar ik lees hier en daar dat dat toch wel gebeurd.
Echt moeilijk is het niet, want alle contracten zijn redelijk recht toe recht aan. Mogelijk dat je het als lastig ervaart omdat je onder (tijds)druk wordt gezet. Neem de tijd en vraag een toelichting als je iets niet begrijpt. Zorg dat er alleen 'accepted' staat bij die zaken die je wilt hebben en zet de rest op 'decline'. Persoonlijk heb ik het nog nooit meegemaakt dat ze mij extra verzekeringen wilden aansmeren. En al helemaal niet stiekem.
Gelukkig voor jou heb ik die van mij wel bewaard!
Klik op de kleine foto's voor een vergroting. Met rood heb ik wat persoonlijke gegevens weggehaald. De rode pijl geeft aan waar $ 0.00 hoort te staan als je niets erbij hebt genomen. Omcirkeld staat dat ik geen Roadside Service Plus wilde (heb je niet nodig, maar da's een "mening"). Met blauw heb ik aangegeven waar je moet paraferen of ondertekenen.
http://img262.imageshack.us/img262/9...voornn4.th.jpg
http://img228.imageshack.us/img228/3...hterml8.th.jpg
En dit is het bonnetje dat je bij het terugbrengen krijgt. De pijl geeft weer aan waar $ 0.00 hoort te staan.
Uit je berichtjes in dit topic kreeg ik de indruk dat je het over en huurauto had. Een verkeerde interpretatie naar nu blijkt. Als je overigens een volle tank meekrijgt en de huurauto weer vol moet inleveren, dan het je juist niet gekozen voor de 'fuel purchase option'. Maar dit even ter zijde.
Volgens mij bedoel je dat je Alamo GOLD had... Daar zit de benzine gewoon prepaid in.
Je krijgt dan de auto mee met een volle tank en je mag deze leeg weer terugbrengen, dit heeft niets met "Fuel Purchase" te maken.
Je koopt (purchased) dan geen benzine ter plaatse.
Ik zat bij Dollar, maar had een premium pakket ofzo. Zal wel hetzelfde inhouden. In elk geval volle tank mee en leeg weer inleveren. Er zat nog voor 60 mile in de tank, dus bijna leeg.
We hebben geboekt bij Alamo via, www.USA-reisen.de , het was perfect.
In Miami rijdt er een Alamo-bus constant van Airport naar Alamo v.v., we kwamen allen op een druk tijdstip aan, afhandeling prima.