Re: Reisorganisatie: American Vacations
Het enige nadeel van AV vind ik, dat net wat Michael66 en Rolandino al aangeven, hun site gedateerd is.
Als je ze belt wordt je, tenminste dat is mijn ervaring goed geholpen en via de mail krijg je bijna altijd meteen antwoord.
Ik boek de vliegtickets, de autohuur en de nachten die wij in Sarasota doorbrengen via hun en dat wordt altijd heel netjes en keurig geregeld.
Mineke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
mineke
Het enige nadeel van AV vind ik, dat net wat Michael66 en Rolandino al aangeven, hun site gedateerd is.
Wat ik begrepen heb is dat ze op het moment erg druk bezig zijn met het maken van een geheel vernieuwde website.
Citaat:
José
Wat ik begrepen heb is dat ze op het moment erg druk bezig zijn met het maken van een geheel vernieuwde website.
Hey José, ook hier nu van de partij \\:D/
... maar inderdaad heeft de site van 'onze' AV inmiddels wel een opfrisbeurtje verdiend :smile:
Citaat:
PENPE
Hey José, ook hier nu van de partij \\:D//
Hoi, hoi, ik kijk wel regelmatig op dit forum, maar post niet zoveel. Was 2 weken geleden even op kantoor bij AV en ze vertelde mij dat erg druk bezig zij om de nieuwe website zo snel mogelijk online te krijgen.
Voordeel van die site vind ik juist dat de hotelprijzen er staan.
kun je lekker rondkijken:)
Ik las net in het reisverslag van Penpe dat Teo de voormalige eigenaar is. Werkt hij er dan niet meer bij AV?
Grz
Ton
Hallo Ton,
Nee Rob heb het overgenomen. Teo heb een villa gekocht in Country Creek
in Kissimmee. Wij huren zijn villa in Kissimmee .
groetjes nel
Bedankt voor de info Nel
Dus Teo gaat lekker genieten van de vrije tijd.
grz
Ton
En nu dat theo met pensioen is, is iedereen nog tevreden over american vacations? Ben nl van plan om te gaan boeken :)
Groetjes Wen
Nog steeds een prima reisorganisatie, vliegtickets voor de kerst weer geboekt.