-
Re: Tours op Kennedy Space Center
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Katty
Maar blijkbaar kan je daar nog geen tickets voor krijgen.
Hi Katty,
Schijnbaar heb je de tickets nog niet kunnen krijgen. Dat is vreemd, want blijkbaar kan je ze gewoon op de sites kopen. Kijk op http://www.seaworld.com/Tickets/Visitors.aspx en http://www.ksctickets.com/ en je kunt er bestellen zoveel je wilt.
Misschien maar goed dat je ze nog niet gekocht hebt. Wellicht handig om een pb aan een van de moderatoren te sturen. Als er een code beschikbaar is, kan je misschien nog wat korting krijgen voor Seaworld. Succes met bestellen!
-
ja, die van seaworld zou wel lukken qua datum, maar bvb voor "Dine with Shamu" kon je nog geen datum in april doorgeven
Voor KSC zal ik met de link nog eens zien.
Bedankt alvast.
-
ja, KSC General Admission Tickets kan ik kopen maar als ik de Close up tour erbij wil boeken, dan moet ik de gewenste datum doorgeven en dat kan dus maar tot half februari.
-
Ah, je wilt tickets voor de Tour op KSC en voor Dining with Shamu in Seaworld. Ik vond het al zo vreemd dat je geen tickets kon krijgen....
Ik weet niet wanneer 'jouw' data via internet te boeken zijn. Telefonisch moet het iig wel lukken. Misschien even moed verzamelen, maar het lukt vast!
Voor KSC:
Mailadres: kscinfo@dncinc.com
Contact the Sales Office at 321-449-4400.
Voor Seaworld kan je waarschijnlijk het volgende mailadres gebruiken:
VacationReservation@SeaWorld.com , anders ook telefonisch For International use 1-407-363-2559
-
Verschil Admission-Nasa Close Up bij KSC
Hallo,
Kan iemand mij het verschil duidelijk maken tussen een gewoon admission ticket voor KSC en een admission met Nasa Up Close ticket?
Allebei een bustour, allebei duren ze 2u, maar het enige verschil is dat je met de Nasa Close Up iets dichterbij komt: klopt dat?
Het verschil is nogal groot in prijs, daarom deze vraag (namelijk €70)
Is voor iemand met geen kennis hierover met het gewone ticket al niet genoeg te zien?
Ik veronderstel niet dat mensen die de Nasa Close Up tour doen ook nog eens de gewone bustour doen
Enfin, alle info is welkom want ik weet niet goed wat te nemen
Alvast bedankt.
-
Re: Verschil Admission-Nasa Close Up bij KSC
van hun site:
Citaat:
Extra stops include the A/B Camera Stop – the closest viewing for the Space Shuttle Launch Pads, and the International Space Station Center where actual components are readied for launch into space.
Heb zelf de Up-close tour ook gedaan. En je komt inderdaad veel dichter bij de lanceerplatforms en hebt meer stops voor o.a. het maken van foto's.
Tevens is een bezoek aan een fabricagehal voor de ISS mogelijk. (ERG interessant)
Al met al: het kost idd $21,- (ex tax) meer maar voor een beetje liefhebber naar mijn idee wel de moeite waard.
-
Re: Verschil Admission-Nasa Close Up bij KSC
We hebben deze tour ook gedaan vorig jaar. Je komt inderdaad dichter bij de lanceerplatforms, maar je komt ook bij de landingsbaan. We vonden het ook het geld echt waard. De enige tegenvaller was dat we niet uit de bus mochten bij de lanceerplatforms, omdat er op dat moment bliksem was binnen de veiligheidsafstand van een aantal mile. Je kan daar niet schuilen, dus moet dan in de bus blijven. Zie hieronder 2 foto's van stops die je bij de normale tour niet heb.
Grz
Ton
http://img22.imageshack.us/img22/3204/fl0815025.jpg
http://img22.imageshack.us/img22/6513/fl0815031.jpg
-
Hallo,
wij verblijven eerst in WDW en gaan dan op disney cruise.
We hadden gedacht om tijdens de tranferdag het KSC te bezoeken.
De boot vertrekt om 17 u, dus ik denk toch in te checken rond 14 u.
Is dit haalbaar ?
Is het leuk met kindjes van 6 en 4 ?
-
Citaat:
briene
Is dit haalbaar ? Is het leuk met kindjes van 6 en 4 ?
Twee heel verschillende zaken, eerst maar haalbaar. Alles kan, maar je vakantie krijgt wel een beetje hoog 'ren je rot' gehalte. Is het leuk? Jazeker.....maar in mijn beleving niet voor kinderen in deze leeftijd. Heb je misschien zelf al op de site van KSC gekeken? Volgens mij kan je dan goed inschatten of het iets voor jullie kids is.
-
Is het zo dat tijdens de maand juli de Up Close toer niet wordt gedaan ?
-
Wij hebben de tour in 2008 op 25 Juli gedaan.
Grz
Ton
-
Hoelang moet je ongeveer uittrekken voor de nasa close up tour? Ik dacht zelf aan een ochten en middag (10 uur tot 16.00) Is dat tekort of te lang? thanx
-
De tour duurt veel korter, maar doordat je na de tour stopt bij het Apollo/Saturn Center, blijf hje daar ook nog een tijdje. Je vervolg daarna de normale tour en die breng je dan weer bij het ISS Center, waar je weer uit mag. Eenmaal terug heb je ook nog e.a te bezichtigen. Dus een hele dag ben je wel onder de pannen. Lees ander mijn reisverslag op onze site van Florida 2008 Dag 15
Grz
Ton
-
Hallo Ton,
Super bedankt!!!! Heb meteen het hele verslag bekeken, ga ik dezer dagen helemaal lezen. Ik zie dat ik er langer voor moet uittrekken, gelukkig is dat geen probleem.
Grt Tamara
-
Graag gedaan. Alvast veel lees plezier een fijne voorbereiding.
Grz
Ton
-
Wij gaan in mei ook naar het Kennedy Space Center gaan. Voorlopig staat dit gepland op 12 mei. Die dag vindt er ook een lancering plaats. Enig idee of dan die tours doorgaan of valt dit dan allemaal weg? Niet dat we daar voor 'niks' zijn. Het staat wel in onze planning van die lancering van dichtbij te gaan volgen maar als we daardoor de rest van het park niet mogen bezichtigen moeten we ons schema misschien wat aanpassen. We zitten daar toch 3 dagen in de buurt dus we kunnen eventueel wat verschuiven.
Bedankt voor de antwoorden alvast!
-
misschien dat ik er overheen lees. Maar wat is nu een ticket waarmee je het meeste bezoekt en ziet?
Wan top de site staan verschillende dingen, is er 1 tour waar je alles in bezoekt en mag komen?
1. Kennedy Space Center Admission Options & Tickets 38 dollar
2. U.S. Astronaut Hall of Fame® (admission only) 17 dollar
3. NASA Up-Close – Guided Tour 21 dollar
4. of moet ik een cobinatie kopen? is de 1e een toegansticket en voeg ik dan 1 van de andere toe?
Excuses als dit al eerder besproken is
-
Citaat:
0david0
Wij gaan in mei ook naar het Kennedy Space Center gaan. Voorlopig staat dit gepland op 12 mei. Die dag vindt er ook een lancering plaats. Enig idee of dan die tours doorgaan of valt dit dan allemaal weg? Niet dat we daar voor 'niks' zijn. Het staat wel in onze planning van die lancering van dichtbij te gaan volgen maar als we daardoor de rest van het park niet mogen bezichtigen moeten we ons schema misschien wat aanpassen. We zitten daar toch 3 dagen in de buurt dus we kunnen eventueel wat verschuiven.
Bedankt voor de antwoorden alvast!
Volgens mij is het zo dat er dan geen tours zijn.
Citaat:
Raister82
misschien dat ik er overheen lees. Maar wat is nu een ticket waarmee je het meeste bezoekt en ziet?
Wan top de site staan verschillende dingen, is er 1 tour waar je alles in bezoekt en mag komen?
1. Kennedy Space Center Admission Options & Tickets 38 dollar
2.
U.S. Astronaut Hall of Fame® (admission only) 17 dollar
3.
NASA Up-Close –
Guided Tour 21 dollar
4. of moet ik een cobinatie kopen? is de 1e een toegansticket en voeg ik dan 1 van de andere toe?
Excuses als dit al eerder besproken is
Je koopt je toeganstickets dat is je basis en als je wilt kun je daar boven op nog een tour kopen.
De meest uitgebreide is ook de ddurste, Nasa Up-Cole.
Dus je koopt je ticket $38 en dan je tour $21 totaal kom je dan op $59
-
Bij een lancering is het Kennedy Space Center ook niet open voor `gewoon` publiek dacht ik? Maar kan het mis hebben.
-
Hallo allemaal, wij zijn jaren geleden naar KSC geweest en toen was er helemaal geen entree. De rockgarden, wall of fame, winkel en zo kon je gewoon binnen lopen en alleen voor de bustour moest je betalen. Wij willen de met de kinderen ook naar KSC gaan en dan voornamelijk voor de rockgarden want die vonden wij toen heel indrukwekkend. De bustour en de cinema hoeven voor ons niet want de kinderen begrijpen er toch niets van. Maar als ik het goed snap moet je nou altijd entree betalen klopt dit zo? Groetjes Marita. 24 april is het aftellen eindelijk afgelopen en mogen we weer vertrekken.
-
drie weken geleden up close tour gedaan heel mooi space shuttle stond al klaar, voor vetrek koste 60 dollar plux tax ecate bedrag vergeten . maar gewoon doen, en ja voor de raket tuin moet je nu gewoon betalen, 8-)
-
Hola,
Ik heb een vraag over de NASA- close up tour.
http://www.kennedyspacecenter.com/buy-tickets.aspx
Als we op de site kijken en de tickets willen boeken en daarbij de tijd willen aangeven wanneer we de tour moeten doen, kunnen we op z'n vroegst kiezen uit 11.40am. (als je op "buy tickets" klikt) terwijl er op de link hierboven staat:
Seating is limited. The number of daily departures varies due to NASA operational requirements. The first departure is at 10 a.m. and the last departure is at 1:50 p.m. daily
Dus hier staat dat ze ook op z'n vroegst om 10.00am vertrekken.
Kan iemnad me hiermee helpen?
Alvast bedankt
Jurg
-
Waarmee wil je precies geholpen worden?
-
De NASA- close up tour vertrekt meerdere keren per dag. Het kan nu zo zijn dat de tijden eerder dan 11:40 uur al vol zitten. Wij konden op zijn vroegst pas om 10:50 uur. Dus ook niet om 10:00 uur.
Grz
Ton.
-
Hola,
Ja daar ben ik ook achter gekomen. De vroegere tijden zijn idd al vol.
Maar in ieder geval bedankt voor de reacties!
-
Hallo,
Is het verstandig om de kaartjes voor KSC hier al te kopen, of kan dat ook makkelijk aan de kassa?
Wij willen de NASA up close tour gaan doen, maar we weten nog niet precies welke dag we gaan....
Groetjes, Ingrid
-
Citaat:
Ieniminie
maar we weten nog niet precies welke dag we gaan....
Tsja, dan wordt het moeilijk boeken natuurlijk. Hou er rekening mee dat de close up tour populair is en dat er per dag een bepaald en beperkt aantal tours zijn, die maar al te vaak vooruit al volgeboekt zijn. KSC Tickets aan de poort kopen kan natuurlijk altijd als je dat wilt.
-
Je kan de kaartjes dus alleen op datum en tijd boeken?
-
Hi Ingrid,
er is sprake van twee tickets: Je hebt een entreebewijs voor de toegang tot KSC nodig. Als je de NASA Close up tour wilt doen, moet je daar nog aparte tickets voor kopen. Deze tours verlopen volgens een bepaald schema, en hebben een beperkt aantal delnemers, dus daar moet je voor boeken. Omdat ze polulair zijn kan je dit het best vooraf doen. Kijk voor alle informatie over de tickets even op de site van KSC of klik op onderstaand plaatje. Klik nogmaals op het plaatje in het nieuw geopende scherm.
http://img14.imageshack.us/img14/4729/kscw.th.jpg
-
Oke, dat is duidelijk! Ik zal me nog eens in onze planning verdiepen, en kijken welke dag we willen gaan.....
Krijg je die kaartjes thuis gestuurd, of kan je ze gewoon zelf uitprinten?
-
Citaat:
Ieniminie
kan je ze gewoon zelf uitprinten?
Kennedy Space Center Visitor Complex Admission
$38 adult/$28 child (ages 3-11) plus tax
Tour Kennedy Space Center, see IMAX® space films and experience all of our exhibits and shows, including the U.S. Astronaut Hall of Fame with interactive spaceflight simulators. Each Kennedy Space Center Visitor Complex ticket is valid for two days of admission (must be used within seven days of first use). Print your tickets at home!
NASA Up Close (more information)
Guided Tour
$21 adult/$15 child (ages 3-11) plus tax
Must be purchased with Kennedy Space Center admission tickets or an annual pass
Tour launch areas with an expert guide. Extra stops include the closest viewing location of the space shuttle launch pads, the Shuttle Landing Facility, a panoramic view of all launch pads from the NASA Causeway and a stop outside the Vehicle Assembly Building.
Seating is limited. The number of daily departures varies due to NASA operational requirements. The first departure is at 10 a.m. and the last departure is at 1:50 p.m. daily. Guided tours run approximately 2 hours. Print your tickets at home!
-
Hello,
Misschien niet op de juiste plek.
Maar ik heb 5 tickets te veel voor de lancering van de shuttle op 11-5 , zijn er mensen die interesse hebben? Zijn 4 volwassenen & 1 kind ticket. Alsook een car pass.
Laat me gerust iets weten.
Vriendelijke groeten,
Belgium addict
-
Re: Kennedy Space Center
Ik heb online tickets besteld voor KSC. Naar mijn idee geen gedateerd ticket. Nu kreeg ik een email dat ik onlangs KSC had bezocht met wat vragen. Ik heb nogmaals op mijn E-tickets gekeken en daar staat wel een datum op van 19-7-09. Dat is volgens mij de datum van aankoop. Zijn deze tickets nog wel geldig? Ik heb al een mail weggedaan naar KSC maar nog geen antwoord gekregen. Weet iemand hier het antwoord op?
Er staat geen einddatum op de tickets, wel wanneer ze niet geldig zijn zoals op 25-12 etc.
Groetjes Monique
-
Citaat:
marcelis10
Er staat geen einddatum op de tickets, wel wanneer ze niet geldig zijn zoals op 25-12 etc.
Groetjes Monique
Tickets zijn zover ik kan zien onbeperkt geldig. Uitgesloten de dagen die je al aangaf en lanceringsdatums. Als je de NASA UP CLOSE er ook bij neemt dan is deze wel datum en tijd gebonden.
$38 adult/$28 child (ages 3-11) plus tax
Tour Kennedy Space Center, see IMAX® space films and experience all of our exhibits and shows, including the U.S. Astronaut Hall of Fame with interactive spaceflight simulators. Each Kennedy Space Center Visitor Complex ticket is valid for two days of admission (must be used within seven days of first use).
Grz
Ton
-
Ticket wordt gedateerd door te scannen aan de ingang van KSC, niet eerder. TIP neem de tijd want het is tegenwoordig behoorlijk uitgebreid & leuk!
-
Kennedy Space Center Florida
Hallo,
Wij gaan naar Orlando in de periode 24/4 t/m 06/05 2010, en willen dan graag het Kennedy Space Center bezoeken. Heeft iemand hier ervaring mee. Entree, leuk om te zien, is het ook leuk voor kinderen. Hoever is het vanaf Kissimmee rijden.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Gr. Jolanda Fuhler
-
Re: Kennedy Space Center Florida
KSC ligt op ongeveer 1 uur rijden van Kissimmee.
En of het leuk is voor kinderen hangt een beetje af van hun leeftijd denk ik en wat ze zelf leuk vinden.
-
Re: Kennedy Space Center Florida
Meisje 9 => mjwah
Jongen 13 => het interessanste van de hele reis!
Reken ruim een uurtje rijden.
KSC is heel interessant als je (een beetje) interesse hebt in ruimtevaart. Het is het bekende Amerikaanse recept waarbij ze van niets iets kunnen maken.
Wat kan je doen:
busrondreis in 3 delen die je langs 1) de lanceerplaats van Space Shuttle of Orbiter zoals zij zeggen 2) de "originele" apparattur van de apollo lanceringen incl. een demo van een start (leuk!) 3) de ruimte waaraan het inetnationale space station wordt gewerkt
In een simulator een space shuttle lancering meemaken incl start & uitzicht van de shuttle op de aarde
1 of meerdere (3D) Imax films,
Raketten tuin, Astronaut hall of fame, kinderspeelplaatsen etc.
Wij hebben helaas te weinig tijd genomen. Gewoon lekker vroeg komen en er een leuk dagje van maken.
Zoek even op het forum voor de juiste couponcode en bestel de kaartjes on-line je krijgt $5 pp korting. ook hier mag je gratis een 2e keer terugkomen als je dat leuk vindt.
Doen! (als de kinderen oud genoeg zijn):D
-
Wij zijn vandaag in KSC geweest. Onze kinderen zijn 11 en 13 en zij vonden het beiden wel interessant. De jongste begrijpt beter Engels dus die kon het iets meer volgen. Wij hadden met de bustour maar 2 stops. Alles stond wel in het teken van de lancering. Deze is inmiddels uitgesteld naar vrijdagavond 23.59 uur. Mocht deze niet doorgaan dan kan deze nog uitgesteld worden naar zaterdag 23.33 uur of anders zondag om 23.11 uur. Mocht het dan niet doorgaan vindt de lancering voorlopig niet meer plaats maar wordt opnieuw gepland voor oktober. Dit was wel heel leuk om te volgen. Wij hebben ons er wel een dagje vermaakt. Er lopen ook astronauten rond waarmee je op de foto kunt en vragen aan kunt stellen.
Groetjes uit Florida,
Monique
-
Wij zouden in 2010 ook naar KSC gaan maar door omstandigheden gaat dit niet door. We hebben we al tickets in huis. Hier staat overigens wel een einddatum op: 31-12-2030.
Heeft iemand tips over wat we nu met de tickets kunnen doen?