Die stenen winkel vinden meisje van 49 ook leuk:)
Wij hebben in hotel Barefoot in the Keys gezeten, wat vlak bij Old Town ligt, dat is ook een aanrader:)
Afdrukvoorbeeld
Die stenen winkel vinden meisje van 49 ook leuk:)
Wij hebben in hotel Barefoot in the Keys gezeten, wat vlak bij Old Town ligt, dat is ook een aanrader:)
Old Town is erg leuk om te zien, zowel de auto's als hun eigenaren. Een leuke aparte sfeer een avondje wat je zeker gezien moet hebben.
De oldtimer-parade in Old Town is echt heel leuk. Goede sfeer, veel te doen. Ook voor de kids erg leuk. Vrijdag de custom cars en zaterdag de Classics. Winkeltjes/ bars/ kermis zijn open, er is live-muziek. Contrast met de Disney-activiteiten, maar echt een aanrader. Volgend jaar gaan wij in elk geval weer!
Veel plezier,
Florida Frankie
klinkt helemaal geweldig....alleen.....wij zijn in mei in Orlando eo
is er iemand die weet of die bike-evening in oldtown de moeite waard is
anders gaan we op zaterdag lekker auto`s kijken
TSja, die de moeite waard vragen toch....Wat de één geweldig vindt, vindt de ander weer waardeloos. Persoonlijk zou ik zeggen dat je zowel de bikes als de auto's een keer gezien moet hebben in The Old Town. En een echte liefhebber zou ik mijzelf beslist niet willen noemen.......heb het nooit verder geschopt dan een aftandse Puch en een Franse auto......:oops:
De Bike Night is best wel aardig, die hebben we wel eens bezocht, maar de Friday en/of Saturday Nite Cruise staat altijd op het programma, that's the difference.
Maar wat Ton al zegt; als je er nog nooit geweest bent, moet je ze eigenlijk allebei doen. Zo veel tijd neemt het niet in beslag (zeker de Donderdag), en verder is het altijd wel leuk in Old Town.
wij hebben zelf meer voorkeur voor motoren, maar een mooie auto dat is ook niet mis
proef wel uit jullie reacties dat de auto`s en de sfeer daar rond meer voorkeur krijgen dan de motoren.
persoonlijk zou ik dan toch wel voor de zaterdagavond gaan
want beide avonden word nogal veel vrees ik want we (vooral ik)willen zooooooooveel in die 11 volle dagen dat we daar zijn..
vervelend, maar ik vrees dat we toch voor een 2de keer moeten sparen:-\"
:grin::grin:
maar eerst naar de westcoast....8-)
Bike Nite is veel statischer dan de auto avonden, en veel rustiger.
De rijders komen Old Town binnen en planten hun fietsen in "Main Street". Daar kun je dan langslopen, ze bewonderen en/of fotograferen. Binnen een uur kun je klaar zijn.
Op de auto-avonden staan de bolides ruim rondom Old Town geparkeerd en kun je ze daar bewonderen etc. OP een bepaald tijdstip stellen ze zich op en doen dan een parade door Main Street en dat neemt wat tijd in beslag, maar is wel de kers op de taart.
Bij beide gelegenheden is er live music, voornamelijk rock'n roll wat een erg leuk sfeertje creëert, en er zijn prijsuitrijkingen voor het mooiste voertuig.
De auto-avonden zijn erg druk bezocht en er wordt al vroeg, op z'n Duits, een plekje langs de paraderoute geclaimd. Maar zeer de moeite waard om een keer te bekijken.
Soms wordt zo'n auto-avond opgehangen aan een thema, bijv. Corvette, Musscle Car of HotRod. De creaties die je dan ziet zijn fenomenaal.
En voor de motoren kun je altijd even de weg oversteken, naar HD of Orlando :-)
Kijk eens op deze site:
http://www.blackmarketminerals.com/M...ore-Locations/
Greetz,
Pascal
Ik heb begrepen dat parkeren & entree gratis is maar dat er wel allerlei "rides" zijn.
Je kunt een wristband kopen zodat je (bijna) overal in kunt of je betaalt alleen de attractie die je wilt doen, dus per "ride".
Wat is aan te raden? Iemand ervaring? Wij zijn met 3 volwassenen, een kind van 12,5 en eentje van 15.